Vtip je v tom, ze v ankapu muze koexistovat konzerva s progresivcem bez problemu diky toleranci, ci spise lhostejnosti. Pokud nemuze progresivista pouzit statni aparat, aby ostatnim nutil sve myslenky, pak je vse v poradku. A plati to i naopak.
Ma tolerance je dana mou lhostejnosti. Pokud mi nekdo neskodi, je mi jedno. To, ze je to treba homosexual, mne nezajima, pokud mi neskodi a nechce pouzivat stat k tomu, aby neco diktoval ostatnim. To, ze vnitrne mi ten clovek prijde nechutny, neznamena, ze mu chci skodit nebo ho k necemu nutit, proste je mi jedno.
jak lidi vidi ten utlak jenom v te ideologii
Nekteri mozna. Opet je problem existence statu a jeho nasilneho aparatu. Bez statu neni problem.
Je mi to jedno navenek ve smyslu, ze nepodnikam zadne akce proti nim a nechci, aby jim neco delal stat. Jinak mi to jedno neni, prijde mi to nechutne a s takovymi lidmi bych se nepratelil.
jo, mate pravdu ze ty ideologie sami bez statu nebo jineho nasilneho aparatu nic nezmuzou a potom by se asi ani pan Joch necitil jimi byti ohrozen...
avsak, co ideologie, ktere proste nektere skupiny lidi nepovazuji za sobe rovne, za lidi. nejsou nebezpecne sami o sobe? ani kdyz jsou v rozporu s ideologii ankapu?
premyslel jste nekdy proc jsou vam urcite veci nechutne? myslim ze je to dano prostredim a vychodvou a da se s tim pracovat a fakt myslim, ze by to pomohlo predevsim vam.
ale pokousim se vas nesoudit, nebot me je nechutny napriklad sex se zviraty, byt by byl doprovolny a potom asi nemam pravo kritizovt, ze je nekomu nechutne neco jineho :)
respektive me je nechutny i pohled na gey sex - ale myslim ze v nekterych pripadech i na hetero sex, ti samotni lide v beznych situacich mi vsak nechutni neprijdou.
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.
Rakusak k Jsou šmoulové ankap nebo ankom?:
Ne, priklad se statem je naprosto neco jineho! Stat na lidech kona nasili a ma nelegitimni monopol na nasili! Kdezto kapitalista, i kdyz prijmeme vykoristovani, tak te nenuti do te prace chodit! Nepacha na tobe nasili. Proste prijd, makej, dostanes 20 […]
Komentář 117889
Rakusak k Jsou šmoulové ankap nebo ankom?:
Samozrejme že to dáva zmysel Praveze nedava. čo nedáva zmysel je tvrdiť že sa tí všetci vykorisťovaní zamestnanci nechávajú vykorisťovať dobrovoľne Kdo je nuti jit do prace, kde jsou vykoristovani? Kdo je nuti tam fyzicky dojit? Kdo je nuti podepsat […]
Komentář 117887
Rakusak k Jsou šmoulové ankap nebo ankom?:
Pokiaľ je zamestnanec vykorisťovaný tak nepracuje dobrovoľne ani slobodne. Promin, ale to nedava smysl. I kdybych prijal tve tvrzeni, ze je vykoristovany, at uz to tedy znamena cokoliv, tak proste do te prace chodi dobrovolne. Kazdy jeden den tam prijde […]
Komentář 117885
Rakusak k Jsou šmoulové ankap nebo ankom?:
Cti si pred spanim neco jineho nez marxe, prosim :-D Pokud zamestnanec pracuje dobrovolne a svobodne, v cem je problem? Kdo jej tam nuti pracovat???
Komentář 117883
Rakusak k Jsou šmoulové ankap nebo ankom?:
Vykoristovani neexistuje. Kdyz se ti nelibi, kde pracujes, nepracuj tam. Jdi jinam. Zamestnavatel nema povinnost te zamestnat. Uzera (lichva)? Kdyz se ti urok nelibi, nepujcuj si! Nikdo nema povinnost ti prizpusobovat uroky. Zdrazovani? Kdyz se ti nelibi […]
Komentář 117881
Rakusak k Jsou šmoulové ankap nebo ankom?:
Zivot je pestry a lide se chovaji ruzne. Take zde mame subjektivni hodnotu... Proto je volny trh jediny efektivni, spravny, moralni a prirozeny system.
Komentář 117880
hefo k Jsou šmoulové ankap nebo ankom?:
Aká dlhá teoretická diskusia sa dá viesť o rozprávke, kde je to, ako sa subjekty správajú, možné nadefinovať ľubovoľne... Niekedy mi však teoretické pojednania o ankape pripadajú veľmi podobne, len rozprávkové postavy nie sú modré, ale vo farbách a […]
Komentář 117878
Lojza k Jsou šmoulové ankap nebo ankom?:
No jak kde. Pravda je ,že se to často svezlo s nějakou válkou. Jenže do nějaké doby byly války docela standardní věc, ale dneska už je obecně trochu jiná mentalita a za pár set let bude imho ještě úplně jiná. Takže ty přechody už IMHO nebudou nutné muset […]
Komentáře
Komentář 114429
I proto me prekvapujete demence nemterych dotazu, jajihž pokladatele, jakoby ji neslyseli a definuji si pojmy opet jak se jim hodi....
Ankap chce dost zasasni zmemy, tak je asi z logiky veci spise progresivni (pripadne regresivni), urcite ne konzervativni
Komentář 114437
Komentář 114440
ale zrovna vy s tou toleranci mate docela problem, ne? :)
a zaroven jsem narazel na to, jak lidi vidi ten utlak jenom v te ideologii, z kterou nesouzni, ale v te svoji uz ne...
Komentář 114453
jak lidi vidi ten utlak jenom v te ideologii
Nekteri mozna. Opet je problem existence statu a jeho nasilneho aparatu. Bez statu neni problem.
Komentář 114465
"vnitřně nechutny" a je mi to jedno je docela rozdl ne?
Komentář 114466
Komentář 114493
avsak, co ideologie, ktere proste nektere skupiny lidi nepovazuji za sobe rovne, za lidi. nejsou nebezpecne sami o sobe? ani kdyz jsou v rozporu s ideologii ankapu?
premyslel jste nekdy proc jsou vam urcite veci nechutne? myslim ze je to dano prostredim a vychodvou a da se s tim pracovat a fakt myslim, ze by to pomohlo predevsim vam.
ale pokousim se vas nesoudit, nebot me je nechutny napriklad sex se zviraty, byt by byl doprovolny a potom asi nemam pravo kritizovt, ze je nekomu nechutne neco jineho :)
respektive me je nechutny i pohled na gey sex - ale myslim ze v nekterych pripadech i na hetero sex, ti samotni lide v beznych situacich mi vsak nechutni neprijdou.
Nastavení zobrazení uživateli nechtěných a neschválených komentářů
Některé uživateli nechtěné či neschválené komentáře mohou být skryty; zobrazit je můžete po přihlášení.