Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 1)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:06:44 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A to je právě to; Vy mátee pocit, že jsem "házel sračky", já ten pocit nemám; já mám zas pocit, že Vy píčujete, lžete, předstíráte, že nechápete a podobně.
Pokud budeme tyto pocity považovat za pravdu, nikam se nedostaneme; a já s Vámi jsem ochoten diskutovat jen tehdy, když se dohodneme, že tyto pocity odložíme a budeme se snažit o vzájemné porozumění – do té doby pro mě ta diskuse nemá smysl.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:04:22 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Odpovídání na otázky, argumentování a vedení diskuse pro mě souvisí s tím, s jakým nastavením do toho jdete.
A dokud nesplníte ty podmínky, za kterých s Vámi chci diskutovat, nedostanete ze mě žádnou odpověď.
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:02:52 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky <3
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:02:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Koukám, že tohle dlouholeté plácání se v něčem, co člověk vlastně nemá rád, nakonec vede k hořkosti; měl jsem u Vás kdysi pocit nějaké poctivosti, ale ta se asi za tu dobu vytratila, což?
Autor: Urza Čas: 2025-12-24 10:01:26 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Szaszián včera: ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap.

Szaszián dnes: Nepředložil jsem argument,

Jen by mě zajímalo, jestli tam už tu logickou chybu vidíte, nebo se snažíte dělat, že se to nestalo, jen proto, že se bojíte, že tam je, i když ji neviddíte xD

Otázka je obdobně dementní jako Vy, takže ji tu můžete pokládat ještě dlouho… třeba jednou bude někomu blázna líto, tak odpoví.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 21:03:59 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Protože to nedělám (a hlavně proč u takové blbosti); a kdybyste se pokusil, tu odpověď fakt najdete výše.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 20:52:50 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Spokojen být nemusíte; ve Vašem argumentu je naprosto základní logická chyba (chápu, že ho raději opouštíte), otázka je jeho výplodem, ať už ho tam nepíšete nebo ne. Navíc si na tu otázku můžete snadno odpovědět sám, je to ještě tupější než ty silnice; pokud to nedokážete, můžete ji stále dokola klást xD
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 20:34:54 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemá; ale to ani já ne.
Ta otázka v druhém odstavci je míněna vážně? To je přesně to, co nazývám slaboduchostí – vždyť už byla několikrát zodpovězena v minulých komentářích.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 20:00:12 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale já přece nikde netvrdil, že jsem Vás neoznačil za slaboduchého; jen bych se divil, kdyby za blbce (ale že jsem něco takového napsal, jsem věděl a nerozporoval).
Plus diskuse naživo nahrávám; všichni pak mohou vidět, co kdo řekl a neřekl.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 19:58:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Protože ta otázka stojí na tom argumentu; a ten argument obsahuje školáckou chybu v logice.
Nechcete-li to dělat, v pořádku; já Vás zas nebudu zadarmo doučovat logiku, tak si dál čekejte na otázku, třeba za další rok přijde někdo, kdo Vám tu chybu v logice vysvětlí.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 18:32:46 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jsou to do jisté míry synonyma, ale překvapilo by mě, kdybych použil blbec.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 17:26:24 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To jsem asi úplně neřekl, nebo jo?
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 15:37:53 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono to spolu souvisí; pokud nepřipouštíte, že každá zpráva je interprtována druhou stranou, a může být tedy misinterprtována (i když je jednoduchá), pak s Vámi nechci vést diskusi.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 15:36:15 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To mě moc těší!
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 15:35:46 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
LoL, vždycky si něco najdete xDD
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 15:34:36 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom argumentu (ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap.), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic nenapíšete?
Autor: Rakusak Čas: 2025-12-23 15:04:48
Web: neuveden Mail: schován
Super video, dekuji za nej. Tomase Mikolova si velmi vazim pro jeho nektere nazory a odbornost. Je znat, ze ma Tomas velmi vysoke IQ. Pokud by jeho oborem ci zalibou byla ekonomie, byly by jeho argumenty jiste konzistentni a velmi silne. Kazdopadne dekuji za video, bylo to super.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 11:14:00 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jak dlouho tady už s tou dementní otázkou otravujete? Rok? Dýl? Pořád ji kopírujete kolem dokola pod tolik videí, komentářů, všude; asi jste přesvědčen, jak je geniální (což o Vás cosi vypovídá).

Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom argumentu (ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap.), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic nenapíšete?
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 09:52:05 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dočetl jsem ke sračkám na dvorek; pokud do toho jdete s touto motivací, nezajímá mě to.
Jsem ochoten se snažit o vzájemné porozumění, nikoliv házení sraček.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 09:51:14 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No a teď – proč z některých diskusích dle Vás utíkám, zatímco z jiných ne?
Proč diskutuju skoro s každým, nechávám lidi se ptát na přednáškách, odpovídám na dotazy živě online, aniž vím, kdo zavolá…
A přesto existují jednotky lidí, před kterými dle Vás "utíkám".
Já říkám, že je to proto, že těch pár lidí mi přijde natolik mimo, že diskuse s nimi mi prostě nic nedávají. Máte lepší vysvětlení? Že zrovna těch pár tady se "bojím", protože máte lepší argumenty než všichni kolem?
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 23:36:55 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Říkám, že je to možné, protože se to prostě někdy děje; netvrdím ale, že to jde vždy na 100 %, že víme jak a podobně.
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 23:22:58 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, některých diskusí se nechci účastnit; klidně to nazvěte, že z nich utíkám, nicméně nemám v životě ani dost času, abych diskutoval s každým, kdo o to má zájem, ergo musím tedy z nějakých "utíkat".
A když se podíváte na diskusní oponenty, kteří se mi vystřídali ve Studiu, fakt myslíte, že Vy, pz a ostatní tady jste o tolik lepší? Jakože Vás se bojím a s nimi do toho jdu?
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 23:21:16 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jakou konkrétní zkušenost jsem zevšeobecnil na ostatní? Ideálně citujte ten výrok, prosím.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Není zde možnost dávat like, takže ručně - LIKE!
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 17:08:59 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Kde zevšeobecňuju vlastní zkušenost na ostatní?
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 14:01:19 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Fakt myslím, že je to dost individuální; záleží na cílovce.
Ale pro určitou je to určitě tak, jak říkáte. Díky.
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 13:59:31 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, potrefená husa…
Ale tady mě to nepřekvapuje; je samozřejmě nesrovnatelně snazší si představovat sebe, že mám ty nejlepší argumenty na světě, takže proto se mnou někdo nechce debatovat, než si připustit, že jsou to možná (a) slabé a mockrát vyvrácené argumenty (Norbert), (b) hysterické papouškování věcí, které ani nechápu (Li), (c) umělé vytváření neexistujících nekonzistencí vytrháváním z kontextu, které ovšem autor považuje za geniální (Szaszián) nebo (d) těžko pochopitelné argumenty, které se při snaze o pochopení typicky změní v řev a nadávky, když Vám ta snaha nepřipadá dostatečná (Vy).
Všechny Vás spojuje to, že máte pocit, že s Vámi nechci mluvit proto, že jste tak geniální a všechno byste mi to rozsekali.
Reálně s třemi z Vás nechci mluvit proto, že Vás považuji za slaboduché; a s tím posledním proto, že je to prostě moc energie, kterou lze vynaložit lépe (pokud se nedomluvíme na jiném způsobu komunikace).
Samozřejmě neočekávám, že by mi to kdokoliv z Vás věřil, protože příjemnější je ta druhá možnost xD
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 13:51:57 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přestalo mě to zajímat po druhé větě; tak jsem to nechal být.
Jak říkám, až budete ochoten jít do dialogu s tím, že přiznáváme oba vlastní omylnost, nepochopení toho druhého, budu také ochoten; do té doby ani ne.
Taky mi připadá, že skoro pořád blábolíte mimo téma, neodpovídáte, lžete, vykrucujete se; ty předpoklady jsem ochoten odložit a snažit se pochopit, co chcete říct, pokud totéž uděláte taky.
Do té doby se do toho nechci nechat zatahovat.
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 13:47:25 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nikdy mě nepřestane překvapovat ta zahleděnost do sebe u některých; a zobecňování vlastní zkušenosti na ostatní.
Web: neuveden Mail: schován
Zavrit te do blazenice neni porusenim napu. Tvuj pobyt venkup je porusenim majetkovych prav okolnich lidi. :-D
Web: neuveden Mail: schován
Ano, podle mne je toto pro bezneho cloveka urcite stravitelnejsi nez ankap. Spousta lidi intuitivne sere na spoustu zakonu... A kdyz jim ukazete dalsi a dalsi, kde je stat k obcanum zly, a ukazete jim, jak porusovat dalsi zakony, jak resit veci bez statu a to, ze treba nemusi byt vubec zadny trest, tak je to opravdu stravitelnejsi, jelikoz to z nejake male miry zna kazdy ze sveho zivota... I ten policajt rikal, ze se mu nelibi padesat, a neverim tomu, ze tu padesatku sam dodrzuje, kdyz se mu nelibi... Toto je proste super. Naopak kdyz jim reknete, ze stat je zlo, ktere pacha utocne nasili, ze je treba mit volny trh, ktery jediny znamena svobodu a efektivitu, tak je to na bezneho cloveka proste moc. Obavam se, ze bezny clovek je indoktrinovat tak, ze volny trh rovna se zlo, kriminalita, ztrata prace, rozkradani, atdatd.
Autor: Urza Čas: 2025-12-21 11:47:12 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dialogem; stalo se mi to v životě už mockrát, jen to trvá a není to hned. A i tam, kde se mi to nepovede, spíše přepolkládám, že jsem nenašel způsob, než abych se vymlouval, že to nejde.
logo Urza.cz
kapky