Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 119)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2025-02-09 20:55:44 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nechcete hledat? Nehledejte, fakt to respektuju.
Respektujte také, že já Vám nechci dělat neplaceného učitele ani sekretářku.
Autor: Urza Čas: 2025-02-09 20:52:52 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vlastně ne.
Jen bych opakoval to, co jsem vysvětloval v mnoha videích, například (byť zdaleka nejen):
https://www.youtube.com/watch?v=ZUfWlr-Hqek&list=PLmwDL0lIJTxCc0yL4i9M2aNQ4a5wRzjb7
https://www.youtube.com/watch?v=CwJCtHGBglE&list=PLmwDL0lIJTxCc0yL4i9M2aNQ4a5wRzjb7
https://www.youtube.com/watch?v=l2gRfE4FloU&list=PLmwDL0lIJTxDriPvZFS0wbDXl1DnWGCIp

Pokud mu to není jasné, nevidím smysl tu cokoliv psát.
Jednak mám pocit, že dotyčný notoricky nechce pochopit, ale spíš odporovat; ale i kdyby to tak nebylo, zjevně nejsem ten, kdo mu to má schopnost vysvětlit, tak ať si to dostuduje jinde, psaly o tom spoustu autorů.
Web: neuveden Mail: neuveden
Zase začínáte bublat . Co tak se projít raději na vzduchu
Web: neuveden Mail: neuveden
Jsem si to myslel . Ale nedivte se pak, ze je z toho někdo zmaten .
Web: neuveden Mail: neuveden
Bill of rights je teda law nebo rights ?
Web: neuveden Mail: schován
1) ne tak docela. Kdybychom se bavili o tom , co rikate, bylo by to jednoduzsi a patrne bychom na to prisli i bez vas :)

2) takze rights vyplyvaji z law? A nebo o rights rozhoduje soudce? (Podle law) Myslim ze v tom sam mate trochu goulage... coz by jen potvrzovalo, ze to moc nedava smysl...
Web: neuveden Mail: schován
To muzete nejak dokazat?
Web: neuveden Mail: schován
Jasne, proto jsem vam to pripomnel. Budete tedy reagovat?
Web: neuveden Mail: schován
Taky mam ten pocit...
Web: neuveden Mail: neuveden
Me přijde z otázky “ jakym mechanismem se tedy takovy postizeny pomoci soudu realne dobere sveho prava?” docela jednoznačné, že odpověď tazateli není jasna či mu chybí a proto se na to konkrétně ptá. Můžete to tedy doplnit?
Web: neuveden Mail: neuveden
Takto vypadá ta moudrost, milé děti .
Autor: Urza Čas: 2025-02-09 12:06:35 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Je zajímavé, jak jste z toho vynechal to zásadní slovo "doplňující"; já Vám totiž odmítám vysvětlovat to, co vysvětluji ve videích; jsem ochoten maximálně doplnit něco, co Vám nebude jasné či bude chybět; v případě, že se na to konkrétně zeptáte.

Pokud řeknete, že ze všech těch (teď už možná malých desítek) hodin videí na dané téma jste si odnesl dva argumenty, nehodlám Vám to vysvětlovat.
Autor: Urza Čas: 2025-02-08 16:58:53 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pusťte si přednášky o polycentrickém právu, ve kterých to vysvětluji; na případné doplňující otázky (pokud Vám tam něco konkrétního nebude jasné) rád odpovím.
Vysvětlovat to znovu nebudu.
Nemáte zájem tomu věnovat čas? Fajn; ale já Vám v tom případě taky ne.
Díky za pochopení.
Autor: Urza Čas: 2025-02-08 16:56:45 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak se podívejte znovu na tu debatu, jak jsme se k němu dostali; tohle mi přijde fakt frustrující, o něčem mluvíte, já Vám k tomu dávám příklady, a když se to stane, Vy skočíte o téma zpátky.
Důkaz k tomu dítěti ani nedodávám.

Prosím, je to pro mě extrémně frustrující tady.
Můžeme to přesunout do Studia?
Web: neuveden Mail: schován
Ale je to uplne jiny pripad, nez o kterem jsme se bavili....

A neni to zady dukaz k tomu, ze to s tim ditetem taky nejde...
Autor: Urza Čas: 2025-02-08 15:54:42 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ach jo; na příklad "kdo si začal" ukazuju, že NAP nelze vždy algoritmicky rozhodnout.

Nechcete se tady na to fakt vykašlat a přijít do toho Studia?
Web: neuveden Mail: schován
Ok. Dekuji za pouceni. treba mi to nekdy k necemu bude....

Mam ovsem pocit ze right na penaltu vyplyva z law fotbalu, tak uplne nevim, proc to takto oddelovat.

Zatim co human rights nevyplyvaji z niceho
Web: neuveden Mail: schován
V situaci s ditetem resime, kdo si zacal?

Podle me si tam nezacal nikdo, protoze nap nebyl vubec porusen...
Autor: Urza Čas: 2025-02-08 15:05:42 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, nespočívaly; až se s tím seznámíte, můžeme o tom mluvit (případně se na mě můžete obracet s konkrétními doplňujícími otázkami, což je o něco těžší než strawmenování).
Autor: Urza Čas: 2025-02-08 12:35:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jednoduchost a logika tam je. Oproti třeba právnímu řádu ČR má NAP spoustu výhod; za jednu z nejzásadnějších považuji třeba to, že je konzistentní a není sám se sebou ve sporu jako třeba LZPS.

Není však rozhodnutelný bez soudce.
Autor: Urza Čas: 2025-02-08 12:33:15 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
"Vase argumenty k polyc. pravu znam, spocivaji vyhradne na dvou pilirich: nikdo nevi, jak to bude + nejak by to urcite slo."
Zjevně neznáte; pokud jste schopen z toho celého pochopit jen toto, nemá smysl jakákoliv jiná diskuse než ta, kde se to pokusíte napřed pochopit, až pak tomu zkusíte třeba oponovat. S člověkem, který o něčem nic neví, není ani schopen replikovat argumenty protistrany, ale už je zásadně proti, nechci ztrácet čas.
Web: neuveden Mail: neuveden
Vymezujete se něčemu co neříkám . Ale Jedna z těch konkrétních věcí co jste řešil byla právě arbitrárnost různých pravidel. Viz můj dotaz a výzva vedle https://stoky.urza.cz/texty/studio-svobodneho-pristavu-padesat-odstinu-napu-s-ori-3083#comment113229
Web: neuveden Mail: neuveden
Vašich trolle
Web: neuveden Mail: neuveden
No a samozřejmě. Bez dávky osobních útoků a lži by ty vaše kecy neměly grády …
Autor: Urza Čas: 2025-02-08 00:12:28 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Neprezentuje se jako něco "obecně lepšího"; říkám konkrétní věci, ve kterých ho shledávám lepším.
A nikdy v životě jsem neřekl nic v tom smyslu, že by byl algoritmicky rozhodnutelný bez soudce; a naprosto nechápu, kde se tento požadavek bere.
Autor: hefo Čas: 2025-02-07 23:54:22 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
+1
Asi tak nejak. Ono je síce pekné kritizovať, že v štáte a pôsobením štátu sa dejú nespravodlivosti a zlé veci (čo je nepochybne pravda), ale pokiaľ alternatíva prináša len to, že sa nespravodlivosti a zlé veci budú diať iným spôsobom...
Web: neuveden Mail: neuveden
Protože NAP a “decentralizované právo “ prezentujete jako něco lepšího než co dělají státy . Tak se řeší , v čem a jak a zda vůbec ke to lepší . Viz můj dotaz před chvíli .
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže přesně jako jsem to napsal . Nic jsme se nedozvěděli .
Autor: Urza Čas: 2025-02-07 23:29:49 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, to tím fakt říct nechci.
Mně přijde, že se Vás tu několik úplně zbláznilo a máte na NAP požadavky, které nemáte na nic jiného.
ŽÁDNÉ PRÁVO (snad s výjimkou takových jako je třeba právo silnějšího) prostě NELZE algoritmicky rozhodovat; jsou k tomu potřeba soudci.
Pro NAP platí totéž. Co je na tom tak divné? Proč to u každého jiného systému nikoho nepřekvapí, ale u NAPu se kolem toho musí napsat milion příspěvků?
Autor: hefo Čas: 2025-02-07 22:27:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To úplne nedáva zmysel.

Alebo tým chceš naznačiť, že teoreticky sa to dá jednoznačne rozhodnúť, ale v praxi to arbitri nebudú rešpektovať? No, to by s ohľadom na históriu ľudstva nebolo prekvapivé, akurát to pre nevyznieva príliš priaznivo pre PR ankapu...
Autor: Urza Čas: 2025-02-07 22:00:42 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, není to jiné téma.
Když nejde v dané situaci určit, kdo si začal, je to úplně stejné, jako když to nejde určitě v jiné situaci s dítětem.
Autor: Urza Čas: 2025-02-07 22:00:06 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že platí obojí.
logo Urza.cz
kapky