Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 158)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-22 19:49:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Zakázaný to není,
jen když to někdo píše, tak to ukazuje na to, že si ještě nezvykl...

Není to nic složitýho, takže by to mohli pochopit i ti méně inteligentní lidé,
nebot pokud si někdo na něco zvykne, tak pak vo tom jaksi vůbec nemluví a bere to
stejně přirozeně jako pondělí či středu...

No a ty si samozřejmě mysli co chceš a klidně se v tom utvrzuj,
takovejch lidí je přece jak máku,
myslím - tedy jsem...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-22 17:00:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Kdyby jste si zvykl, tak by jste mně nepsal, že jste si už zvykl..

Prostě stahujete kalhoty a přitom brod je ještě daleko,
ale co by jste mohl udělat dnes nemusel by jste odkládat na zítřek
i když dozajista platí
že ráno je moudřejší večera...

Ale jedno je je jistý,
že to vždycky nějak dopadne, i když se neví jak....
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-22 16:24:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Stačí přece jen vyrobit ten oxid uhelnatý, což vyrobíte třeba jízdou v autě,
no a pak si pomocí katalyzátoru při pokojové teplotě vyrobíte ten etanol,

a jak moc si jej pak naředíte pro vnitřní použití, záleží jen na vás...

Je to podobný, jako když jste za mlada pálili s dědečkem švestky...

PS.
Jinak samozřejmě transforovat se dá ledacos,
všechno je nejspíše jen energie v různých modifikacích,
a dle zákonu o zachování energie pak má platit, že energii nelze vyrobit a ani zničit..

No vždyt ona ta ropa, plyn a uhlí je vlastně jen taky taková baterie, v níž se po několik milionů let uchovala sluneční energie, vona ta země není izolovanej systém, něco přichází a něco voddchází
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-22 16:00:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ty nám vlastně říkají,
že není kouře bez ohně,

a že když to přežememe tak si asi propálíme celou atmosféru na pohon automobilů,
ale nejspíše asi dojde ke globálnímu zalednění,
nebot oxidu uhelnatýho je málo,
nikoliv moc, jak nám tvrděj zelení teroristi...

Proto je třeba všechno pálit a pálit,
pneumatiky, plasty, knihy, papírový peníze i vládní prohlášení...


Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-22 15:11:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No já to pochopil hlavně tak,
že čím více budete spalovat, třeba v motoru auta,
tím více budete mít etanolu,
a nemusíte pálit švestky na slivovici...

Takže oxid uhelnatý bude za chvíli nedostatkový zboží,
vono už ted je jej málo, ne že je ho moc,
takže lidi budou doma pálit petky a plasty a pneumatiky,
jen aby měli oxid na etanol,
kterej budto vychlastaj sami nebo jej nalejou do motoru auta...

To zas bude vožralejch řidičů...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To není dobrej nápad zakázat spalovací motory,
protože se přišlo na to,
jak z oxidu uhličitého vyrobit etanol,
základ všech alkoholických nápojů,

takže každej kdo bude jezdit na benzín bude mít špiritusu víc než dost

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/418308-nahodny-objev-muze-zpusobit-ekologicky-obrat-vedci-umi-menit-co2-na-etanol.html
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-22 13:04:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Přestávám dnes světu rozumět. Stává se z něj nepříjemné místo k životu. Jsem z toho smutný.
..................................................................................

Já myslím,
že svět je stále stejný,
jen se nám poněkud vyvinuly technologie,
ale jinak lidem neustále mrdá v hlavě nějaká ta představa jednoty a celku,
jistoty a bezpečí a prosperity apd.

což dříve prezentovaly především náboženství,
což nebyla samozřejmě žádná prdel nikde na světě ni v žádné době,
a dneska to prezentují národní a nadnárodní státy a socialismy...

Jinými slovy,debilů s potřebou ovládat svět bylo vždycky víc než dost...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-13 20:14:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
MALEJ ANARCHISTA

https://www.youtube.com/watch?v=ErbH7dT8prk

Jasnačka,
je to jen dojímavá reklama,
ale ti mladší prostě nejsou tak zatuhlý jako ti starší,
prostě není radno věřit někomu přes dvacetz,
nebo jak se to říká...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
leč já osobně nevidím žádný důvod, proč by mladý volič měl být jakkoliv lepší než starý.
.......................................................................................

Ale mohl by být jiný,
třeba více otevřenější novým věcem,
na rozdíl od staroušů jenž mají svůj majeteček a jsou spíše konzervativní...

Prostě mladej ještě nemá tak moc co ztratit na rozdíl od starýho,
a pak taky se nebojí riskovat,
my starší máme rádi svůj gauč a klidek a teploučko...

PS.
Já ovšem elekricky ani fyzicky volit nebudu,
ani kdyby na mém hlasu závisel osud lidstva či vesmíru,
já mám ty vysoký preference nebo jak tomu říkáte,
já kašlu na zítřek, mně stačí dnešek...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-13 08:07:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
• Celá politika se vlastně zvrhla v jakousi podivnou formu privatizace státní moci, dobývání renty a udržování mocenského postavení. Něco v tom smyslu, že je to služba lidem (ostatně celý stát, že) se už dávno někam vytratilo. Jde jen o osobní/stranickou moc (a cizí prachy).
.................................................................................

To přeci není nic nového, to je vlastně charakteristika demokracie,
vždyt politický strany kritizoval již za první republiky Čapek,
jsou tam prostě stále stejný typy lidi,
včera, dnes a zítra,
stejný lidi a stejný systém jenž k tomuto vede...


• (Namítal bych proti tvrzení, že demokracie nezávisí na kvantitě, ale kvalitě (elektorátu). Není to spíše tak, že záleží na kvalitě kandidátů? A když ta nabídka je tristní, jsou tristní i výsledky — bez ohledu na voliče?)
...................................................................................
Jste ještě neslyšel vo tom, jak se kvantita mění v kvalitu...
Proto taky máme v parlamentu dvěstě lidí, protože dvě stě debilů je prostě chytřejší nežli pouhých deset debilů...

Ale je prostě pravda, že jakej národ, taková vláda...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-12 20:29:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Co je na tom dobré, chápe asi jen 98 % lidí, a já k nim už několik let nepatřím. :|
...................................................................................

No jo,
lidi prostě ocenují, že už jim nevládne jen jedna strana,
ale tu dvě, tu tři, tu i čtyři,
a pátá a šestá je v opozici...

To je taky taková sdílená vládní ekonomika,
kde ruka ruku meje,
a nově příchozí, jako třeba VV nebo ANO, nejsou zrovna dvakráte vítáni,
nebot zabírají místo u koryt...

Proto se taky spojuje pravice s levicí - ruka ruku meje - aby vyšplouchly ve volbách vítězné ANO, a mohly si v těch krajích a okresech vládnou staří kámoši co se znaj už z KSČ a SSM...

Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-11 16:22:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No a je to vyřešený...

Tedy kromě oné vnucené ctnosti platit z každýho prdu daně...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-11 16:14:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Sdílená ekonomika
....................

Sdílená ekonomika je nejspíš když pojedu z Prahy do Berouna,
ale asi to bude těžko cesta z Košíř na Smíchov,
copak jezděj nějaký stopaři po Praze...

Sdílená ekonomika je, když já tam jedu a vás svezu
a ne naopak
že tam jedu protože vy tam chcete jet...

Mám takovej pocit, že si taxikářská lobby uzákonila i nějakou minimální sazbu,
a tak to lidi prostě vobcházej,
černý taxíky ostatně jezdily vždycky, jen dneska si to rozšířili lidi přes internet...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Počet aut to tedy asi nesnižuje,
nebot černý taxík je auto stejně jako legální taxík,
a stát se do toho sere prostě proto, prototože dnes jsou na paškále na černo pracující podnikatelé, což je program jenž vynesl Babiše do vlády...

Když někdo nahlíží situaci tak, že platit nedobrovolně daně není zlodějna,
pak je již jen malý krok k tomu říci, že neplatit daně je zlodějna,
a vždycky se najdou nadšené svině, které udávají tu gestapu, tu STB a tu zase bernáku či komujávím...

No a nebyl snad Babiš sice neprokázaně ale přece jen spoluracovníkem s STB ...
Takže to jaksi vypovídá o morálním profilu tohoto úspěšného podnikatele,
jenž ví že spolupráe se státem se mu rozhodně vyplácí...


Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-10 20:26:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A má ještě jednu výhodu - krade transparentně (pokud jako volič neumím uvažovat v nákladech obětované příležitosti). Kolik si vezme máte přesně vyčísleno od jeho oponentů. U ostatních tušíte že část eráru rozkradou. Ale netušíte jakou. V tom docela převezl SocDem. Dává lidem zase zdání nějaké jistoty.

Docela pesimisticko-cynická úvaha, co? Nepřičichnout k ancapu, jsem též ANOnista..
...................................................................................
Podle mne naprosto realistická úvaha,
von pronásleduje podnikatele za to samé co dělá on sám,
jenže on to dělá legálně, zatímco oni ilegálně...

Já bych snad i řekl, že si těmi lžemi kolem toho jeho ptačího hnízda značně polepšil,
když se ukázal coby obětavý otec jenž lže pro blaho dětí...
Asi má rozumné poradce...nebo je génius co se tváří jako debil...

Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-10 20:17:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ehm, to si teda VUBEC nemyslim.
Vetsina na to proste "sere" (ber to jako odborny termin)
........................................................

Souhlasím s Lojzíkem...

Dokud se tito lidé nebudou cítit ohroženi vnitřním nepřítelem,
a nebudou mít nežádoucí pocity,
jenž určují hodnotu věci,
budou na to srát...

Tak jako lidi spojil v sametové pseudorevoluci vodpor proti komoušům,
že skoro všichni přišli cinkat klíčema,
tak je může spojit vodpor proti homosexuálním lyžujícím myslivcům apd.

VOLBY NEJSOU VĚCÍ LOGIKY ALE EMOCÍ...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-10 20:12:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No ještě snad ti politici,
kdo by to čekal, že člověk jenž má pomáhat a chránit činí pravý opak...

Jde prostě jen o to vymyslet nějakou praštěnou ideologii
a do zblbnutí ji opakovat,
nebot stokráte vopakovaná lež se stane pravdou...
Nejtěžší je vždy začátek,
sehnat dvánáct zapálených učedníků,
zapojit je do kazatelské činnosti,
a pak již vše funguje na tzv. lavinovém efektu,
jedno co kdo blábolí za pitomost...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-10 09:15:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.

Politiky bych si jako nepřítele nevolil,
jsou silní,
zkusil bych ty lyžaře, myslivce nebo homosexuály...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

Já osobně vždy volím – ne že bych si myslel, že je možné se provolit ke svobodě,
................................................................................

KAPITALISTÉ, ŽIDÉ, PODNIKATELÉ

Jistě že se lze provolit ke svobodě,
jen je třeba se poučit z historie dávné i nedávné
a oslovit masy voličů...

Vádní ekonomické blabla nikoho neosloví,
sociální progamy jsou stejné blabla

prostě MUSÍTE MÍT VNITŘNÍHO NEPŘÍTELE JENŽ ŠKODÍ VŠEM

Vnější nepřítel je také blabla - viz. muslimové
lENIN, HITLER, BABIŠ
TI VŠICHNI MĚLI SVÉHO VNITŘNÍHO NEPŘÍTELE
Samozřejmě je výhodné je-li vnitřní nepřítel slabý, jako třeba židi, podnikatelé, lyžaři, myslivci, apd.
zvolíte-li si kapitalisty jako Lenin, pak musí téct krev,

nepřítele lze obvinit z čehokoliv, fatanzii se meze nekladou...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-08 12:42:16 Titulek: Re: POMOC [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Toho bych nekroužkoval; je sice objektivista se znalostmi filosofie, ale některé jeho názory jsou zrůdné.
.............................................................................

Já bych ho zakroužkoval,
nebot filozof bez zrůdných názorů je hovno filozof...

Já vím, nejspíše je toto také zrůdný názor,
ale mě kroužkovat nemusíte, jednak bych se nedal,
a jednak si taky nejradši kroužím pěkně v kroužku sám,
jako správnej indián chodím zrůdně v kruhu,
dokud se ucho neutrhne a nerozbije se mísa zlatá
)to jedno je moudrost lidová a to druhé moudrost Šalamounova)
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-08 12:34:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Dnes už mě to nepřekvapuje, mě spíš dnes překvapí, že nějaký pachatel dobra se svými radami i řídí (jako že jich je sakra málo)
..........................................................................

Taky mně to tak přijde,
jakoby jsme byli do všelijakých těch názorů již tak zamotaní,
že často svým názorem činíme přímo opak onoho názoru,
což mně přijde jako vrcholné dílo morálního zblbnutí...

Proto mně přijde rozumnější primitivní egoismus,
nežli přiblblé moralizování za které ten svůj egoismus pěkně nevědomně schováváme...

Inu, doba je těžká,
což už s potěšením sdělovali izraelští proroci před tisíciletími...
Já to tak pesimisticky nevidím, myslím si že jen tak vesele blbneme a blbneme...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-07 21:59:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale stát lže všemi jazyky dobra i zla; a cokoli mluví, lže – a cokoli má, ukradl.“

„Kdo málo má majetku, tím méně je majetkem jiného: pochválena buď malá chudoba.“

„Ale nejhorší nepřítel, s kterým se můžeš setkati, budeš vždy sám sobě; sám na sebe číháš v doupatech a lesích.“

„Zemři v pravý čas.“

PS.
To není k tématu,to jsem si jen hledal něco o Nietzem
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-07 21:06:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo,
takto logicky postupoval za komouše kde kdo,
kde kdo si říkal že nebude toho bachaře zbytečně dráždit...

Tak logiku to má, to jo,
ale má to i oogiku takovou, že když si neustále volíte hodnýho bachaře, tak ho nejspíše bude mít furt a asi se jej nezbavíte...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-07 18:14:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To si nemyslím. Volím toho, kdo vládnout (rozuměj poroučet, rozkazovat a zakazovat) nechce.
..................................................................................

No proč by ne,
ale copak existuje nějaká strana, která chce zrušit stát a zavést anarchii...

Mě tedy osobně nějaká strana, která chce jen svobodnější stát vcelku nezajímá...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-07 09:09:34 Titulek: Re: Volební okrsek [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To já taky,

jenže je to pozitivní vlastnost asi jako první třída ZDŠ,
je tedy nutný, ale měl by se vyvíjet...
Právě proto jsou ty zásahy rodičů, školy, státu tak kontraproduktivní,
protože jsou namířeny proti egoismu, místo aby jej podporovaly,
je zde snaha jít proti, což je asi tak chytré, jako kdyby jste v té první třídě
naučili žáky jen polovině abacedy...
Budou mět číst jen napůl,podobně jako společnost vytváří jen polomrzácká ega...

Proto jsem také upozornoval na fakt, že je dvojí altruismus,
jeden funguje v přítomnosti,
zatímco druhý je namířen do budoucnosti, a tento druhý pak vymýšlí zákony jak na běžícím páse

Pokud rozvíjíte přirozený egoismus, tak prostě přijdete na tu přítomnost,
pokud vám to zkurvěj nějakým zaměřením na budoucnost, tak jste altruistickej do budoucnosti...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-06 23:47:13 Titulek: Re: Volební okrsek [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Raději napište, že jsem pitomý altruista,
............................................

To jste,
nebot altruismus je sice pozitivní lidská vlastnost,
ale pouze a jen v případě přítomného okamžiku,
tedy když například řešíte nějaký úraz, či jdete někomu pomoci,
tehdy je altruismus součástí spontánního jednání...

Pokud je ovšem altruismus namířen do budoucnosti a plánování,
tak je ovlivněn svým opakem - tedy egoismem,
a nic dobrého z něj neplyne,
vo tom je to pořekadlo o dobrých skutcích co dlážděj tu cestu do pekla...

Takže,
ted už to víte,
proč jste pitomej altruista a příště budte radši přítomnej altruista...



Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-06 13:35:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tak tam nedávejte nic,
tím ukážete správný budhistický přístup jenž je mimo pocity dobré i špatné

forma je prázdnota a prázdnota je forma

nikdo pak nebude mít pocity....
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-06 13:30:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
ale nějakým pěkným neanonymním libertariánským vzkazem
.....................................................
Tak napiště že volíte sám sebe, nebot nejlépe vás bude zastupovat vy sám,
jelikož nejlépe víte, co chcete a nechcete...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-06 13:26:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No a co tam strčit třeba použitý hajzlpapír,
ten přece mluví sám za sebe,
nejlepší by samozřejmě bylo do tý vobálky nasrat,
ale to mně přijde jako docela krkolomný výkon i když jste chráněn plentou...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-06 13:10:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
PS.

Tedy já to ocenuji takovéto nastavení voleb,
je vidět že demokrati jsou sečtělí a že četli Hlavu XXII,

prostě at děláte co děláte, nikdy nemůžete vyhrát,
a to je hlava XXII
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-06 13:06:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

Spíš by mě zajímalo, jak dát najevo, že s volbami nesouhlasím a ať jdou s tou svojí slavnou demokracií do prdele.
...................................................................................

Chcete-li nesouhlasit s volbami tak musíte k volbám a vhodit prázdnou vobálku...
Když nejde k volbám, tak vlastně souhlasíte s volbami...

To jsou věci, ale v každém případě si vás započtou,

jednou si vás započtou jako voliče,
podruhé si za vaši nevolební účast rozdělej mezi sebe peníze za hlasy voličů co nevolili, tedy s volbami souhlasili...

Doufám jen, že jsem to nepopletl..
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-10-06 12:58:58 Titulek: Re: spíše je omezená. [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je pravda,
vono těžko tady v čechách říci,kdo je vlastně posledním komunistickým prezidentem,
ale faktem je, že Havel byl poslední prezident kterýho jednomyslně zvolil komunistickej parlament...
Mě jenom mrzí, že mě do tý strany nikdo nenaháněl,
jinak já bych byl komoušem dodnes,
a hrozil bych všem demokratům zatatou pěstí, aby počkali až se zase dostaneme k moci, že s nima pěkně zametem...
Tedy, já bych byl takovým tím nereformovatelným revolučním komoušem...
Já mám rád ten underground...
logo Urza.cz
kapky