Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 172)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-23 10:29:12 Titulek: Re: poker [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A to si ještě Babiš určitě posvítí na prostituci,
a s největší pravděpodobností se zlegalizují i úplatky, to aby se také mohly danit,
zdaněná prostice a úplatky tak přestávají být kažením mládeže a nemorální činností

Pokud se vše zdaní, tak už to nebude mládež kazit,
nebot státní hazard vlastně není hazard

Nejhorší v demokracii je (jak se o tom přesvědčil i Sokrates)kažení mládeže a rouhání se bohům (tedy neplatit daně)
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-23 10:12:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

GSM telefon s rotacnim ciselnikem by byla frajerina, ale to uz bychom mohli chtit i telefon bez ciselniku, ale s klikou a simulovanou operatorkou v ustredne ("Slecno, spojte me, prosim, s hotelem Mariott..." :-P
................................................................................

hahaha,

to mě tedy vůbec nenapadlo, ale máte naprostou pravdu,
tohle retro by byla už těžká frajeřina....
Ono to točení kličkou by pak mohlo dojíjet baterii a tudíž by odpadla potřeba dobíjení,

no a hlasová volba se již přece pár let používá
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-23 00:12:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
takze jeho mobilni telefon,co vypada jako pevna linka(a konzervativni starousci odmitajici mobil vubec nezjisti,ze to nema snuru)...ten babicce stejne jednou koupim
................................................................................

To je k dostání ?

Roky o tom sním, že bych měl takovej mobil co vypadá jak telefon z 50. let,
nebo aspon sluchátko (ustřižený nakrátko)
a nosil bych to pověšený na šnůrce na krku
či ležérně zastrčený v kapse kalhot jako se dříve nosily hřebeny v zadní kapse džínsů
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 21:08:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jedinej, koho nechápu je Dědek z Jablotronu.
...........................................

A to je co za firmu a dědu ?
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 21:06:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No proč by ne,
dělá všechno pro to aby měl co největší zisk,
když je ve vládě je schopen zavádět zákony jenž buou podporovat jeho firmu,
a odstřelovat konkurenci i když asi živnostníci nejsou mu velkou konkurencí...

A ještě se u toho může tvářit jako milovník a zachránce státu,
jako ten kdo zachrání rozpočet
ba stane se i lidumilem jenž zlevnil pivo



Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 20:14:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Aha,

ale program měl dobrej, ne ?

Živnostníci co vokrádaj stát se musej zaříznout a přinutit je aby nevokrádali stát na daních
Von chudák ty daně platit musí, zatímco jiní si ulejvaj do kapsy
O dotacích už asi zřejmě moc nežvanil...

Asi taknějak to bylo, já tomu moc pozornosti nevěnuji...
Takovej program ala Hitler, najde se nepřítel co škodí a lidi ho popořej boji proti škodné...
Za deficit státu mohou živnostníci, zatímco za Hitlera ze všechny průsery mohli zase židi...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Fakt by mě zajímalo, co na tohle říkají všichni ti velcí „pravičáci“, kteří v posledních volbách hodili hlas Babišovi, protože je to pan podnikatel, povede stát jako firmu a tak dále; nejspíše nic, protože takové lidi nezajímají činy, jen kecy.

....................................................................................

To jako vážně že Babiše volili coby pravičáka ???
Nebo ty uvozovky ukazují že jde o ironii ?

Co ho vůbec volilo za lidi ???
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 12:01:50 Titulek: Re:EGREGORY [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No a nedá mně to abych sem nedal ještě toto z toho článku o egregorech

nebot volby se blíží (hahaha) :

Egregor láká k sobě člověka sliby. Energeticky mu slibuje, že bude šťastný, spokojený, bude mít vše co potřebuje, bude moci třeba léčit, pomáhat lidem jeho prostřednictvím... a dělat třeba i zázraky. Jeho vůdčí bytosti, s různými vibracemi lásky/Lásky, se dokážou přímo nebo v převlecích zjevovat v meditacích, ve snech, vizích... Člověk se prostřednictvím svých přání, tužeb a chtění k němu připojí, ale zároveň upadne i do iluzí. Ztratí Láskyplné prociťování Pravdy a nechá se překrýt jeho energií, kterou považuje za svou. Stane se jeho energetickým vazalem, který musí velmi často za možnosti a zázraky, které dostal k dispozici, zaplatit svou životní energií. Ne všechny tyto dary jsou Bezpodmínečně Láskyplné.
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 11:43:27 Titulek: Re:EGREGORY [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tohle je taky dobrý,
a aktuální i pro anarchisty, nebot stát je také egregor :

Cesta ven z egregoru

Jakékoliv zastrašování a hrozba egregoru, však neznamenají, že je člověk bezmocný. Východiskem z ohrožení je pojmenování všech vazeb a pout k němu, všech v sobě přítomných programů, vzorců, přesvědčení, emocí..., které s ním jakkoliv souvisí. Je důležité vrátit všechny dary darované egregorem, splatit mu je Bezpodmínečnou Láskou a vyvázat se ze všech dluhů vůči němu.
Taktéž je velmi prospěšné vyvázat se ze všech vazeb s lidmi, kteří jsou s ním propojení, se kterými má člověk osobní (stará) karmická a principiální pouta. Tohle je třeba za všechny životy pochopit, vyčistit, odpustit a vyvázat se prostřednictvím Bezpodmínečné Lásky.
Tehdy člověk nebude mít v sobě nic, co by trest zvenčí přitáhlo. Bude prostřednictvím Bezpodmínečné Lásky plně v bezpečí. Vyváže se z egregoru, který už nebude moci útočit, zastrašovat či ovlivňovat skrze nikoho.


Bezpodmínečná Láska je metodou, cestou, jak se dostat ven ze všech forem nesvobody a otroctví...



Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 11:36:14 Titulek: Re:EGREGORY [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
V podstatě to je o důvod více vyhýbat se nějakým zavedeným skupinám a společným meditacím či modlitbám,

v určité fázi vás to může pozvednout na určitou vibrační úroven, ale jen na určitou úroven a tam vás to pak drží a omezuje
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 11:31:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Někde jsem slyšel,

že když byl prováděn poprvé na světě nějaký chemický pokus, tak trval určitý čas,
a když jej pak začali provádět i další laboratoře,
tak se ona reakce uskutečnila snadněji a rychleji

což by asi mohl být důkaz "myšlenkové magie"
kdy prostě zesílením a opakováním nějaké myšlenky či postupu se oné myšlence dává "existence"

a takto bychom se pak dostali k egregorům,
což jsou takto vytvořená vibrační pole která mají svou "existenci"

Na téma egregorů jsem našel vcelku pěkné články zde : http://www.zuzi.cz/clanky-podminecna-laska-nejsilnejsi-egregor-1

myslím že je to docela pěkně napsaný...

Já se o to moc nezajímám, ale je to vcelku k tomuto tématu
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 11:02:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
.Nezname,jak funguje ducharina,takze treba modleni vetsiho poctu lidi ve stejny okamzik je silnejsi...
..................................................................................

Na to jsou různé názory,

skupinová meditace by mohla být pomůckou pro ty méně duchovně vyspělé nebot by jim to mohlo pomáhat na naladění se na vyšší úrovně,
nejlepší je pak meditace s mistrem a jeho duchovní vyzařování je pomocí,

ale já nejsem přítelem těchto praktik i když to má samozřejmě efekt,
tak je to zkratka která si myslím že mnoho dobrého nepřinese,
protože každou zkratkou se něco vobejde a vojebe
a stejně se nejspíše bude muset vrátit k tomu, čemu jste se vyhnuli
a s pomocí druhého přeskočili

Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 10:16:07 Titulek: Re: krůček za krůčkem [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
a v zásadě mi nevadí, když evangelizují, ale je hnus, když k tomu využívají státní aparát (a prostředky).
..................................................................................

A tak církve povětšinou výhodně spolupracovaly se světskou mocí a naopak,
dnes tak činí v demokratickém systému

mě jen při tét příležitosti poněkud zaráží onen Ježíšův výrok o daních, kdy tvrdí že "máme dávat císaři co je císařovo" a to jen proto, že na minci je obraz císaře.
To mně přijde nesmyslné, to je jako kdyby portrét nějakého člověka co namaloval malíř automaticky patřil tomu potrétovanému, nikoliv malíři jenž jej vytvořil
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-22 10:02:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To má přeci logiku,

ten rok školky jim bude nahrazen větším počtem volných dnů mámy prodavačky,
takže pak mohou být dříve přijaty do většího kolektivu,
nebot se jim předtím dostalo větší lásky od mámy a jsou tedy lépe a dříve přizpůsobeny pro život v kolektivu

Jde o progresivní vývoj zdravého jedince....
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 23:38:11 Titulek: Re: krůček za krůčkem [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já mám svátky rád,
jednak mám svátek dvakrát do roka díky svému jménu,
a pak mám jednou narozeniny a slavím i úmrtiny (opak narozenin)
slavím i rovnodennosti (což mám dnes)
i slunovraty
všechny úplnky a všechny novy

a když náhodou není co slavit, tak slavím aspon to, že ještě žiju
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 23:25:15 Titulek: Re: krůček za krůčkem [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo a když si k tomu přihodíte jěště židovský svátky včetně soboty,
tak už jste doma třičtvrtě roku

a díky globalizaci budeme slavit i muslimské a hinduistické a budhistické svátky,
různé nové roky různých kalendářů
takže fakt nevím, kdo a kdy bude chodit do práce...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 23:20:42 Titulek: Re: krůček za krůčkem [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Rekatolizace salámovou metodou říkám já.
.........................................

A nebylo to za katolizace lepší ???

Víte co mají svatých a navíc velikonoce (ty trvaj tejden)
a před nimi měsíční půst
sestoupení ducha svatýho
vánoce až po tři krále
takže mimo svěcení sedmého dne božího odpočinutí bylo dříve spousta všelijakých svátků
k tomu si přičtěte ještě dovolenou

a zjistíte že půl roku vlastně máte volno (hahaha)

Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 13:46:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo,
ale to by bylo dobrý zakázat i
doktory a hasiče,
provoz metra, tramvají a vlaků a letadel a benzínek a elektráren,
vodáren a plynáren
a samozřejmě pekáren (to bychom neměli asi ráno čestvý rohlíky)
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 13:43:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já neznám Písmo.
.....................

Duchovnáci jsou na tom podstatně hůře,
na ty je kladen požadavek duchovně blemcat 24 hodin denně
a to kdekoliv a kdykoliv a při jakékoliv činnosti...

Často se tomu říká třeba "život v přítomném okamžiku"
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 13:37:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Problém je, že v konečném důsledku se to obrátí proti všem; takže kdo prosadí zákaz kouření či práce o víkendu, nakonec bude trpět, protože někdo jiný prosadí něco, co on potřebuje.
................................................................................

No to je docela dobrý ne ?

To by možná mohl být ten učební plán, kdy pomalu přestaneme vymejšlet blbosti...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 12:55:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
V zásadě souhlas, ale občas si to na Internetu pouštím.... tak abych byl v obraze, mohl o tom psát a vůbec xD
.....................................................................................

Jasně já to chápu,

já to zas až tak moc sledovat nemusím,
protože mám možnost vidět u duchovnáků a i u sebe jak ten mechanismus ztotožnování se s pocity a vírami funguje..

Tedy není to ani tak můj zájem, ale mnozí s nimiž diskutuji na duchovních webech se o toto zajímají takže se mě dostává těchto informací i když mě to moc nezajímá,
tím spíše by mě to pak zajímalo v nějakém programu TV

No někdy jsou na blití i ty duchovní diskuze (hahaha)
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 12:46:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Je to právě ale ta rozporuplnost zakazovačů a velký počet obětí jejich zákazů, co nám otevírá cestu. Kdyby do takových politických diskuzí vstupovat někdo, kdo nemá v hlavě seno, je konzistentní libertarián (který ale zároveň jen nemává NAP :-D) a dokázal by sebevědomě zavřít hubu ostatním tím, že je bude konfrontovat se zhovadilostí jejich návrhů, tak takový má šanci získat širokou podporu. D-fensův návrh na "Tobacco Party" je velmi na místě. A nebylo by to poprvé, co by se ze strany/hnutí s jedním tématem stala strana/hnutí se širokým záběrem. Je to právě onen pravicový populismus, který nám dláždí cestu ke svobodě.
................................................................................

Možná máte pravdu,
ale já osobně to mám rozdělené poněkud jinak,
pokud nějaký "katolík" zakazuje druhým v neděli pracovat, nechám jej v tom být

kdyby jste to ovšem činil vy anarchie znalý, tak bych byl na vás velmi zlej protože u vás je předpoklad že by jste mohl pochopit, že se dopouštíte chyby

Ve většině případů prostě považuji chyby za opodstatněné,
nebot pomocí chyb se každý učíme,
a řekl bych, že je správné nechat pomatené zakazovače zakazovat a nijak bych jim to nerozmlouval, nebot to je jejich "čební látka"

No asi to není tak jednoduché,
nebot tendencí člověka je chyby napravovat či druhé poučovat,
těžšší je asi nechat druhé ty chyby činit

Ale to je můj názor "neutrálního pozorovatele dění"
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-21 12:22:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
ale rozjímáním o hovnech
...........................

No to má pravdu, v křestanské tradici je právě neděla určena tady k tomu,
ale ne každej je křestan, tady jsme spíše ateisti,
takže jako ateisti můžeme o hovnu rozjímat kdykoliv a kdekoliv
nejlépe nám to jde ovšem v práci v pracovní době,
nebot není nad to, když je rozjímání o hovnu placené...

Bohužel v dnešní době kapitalistické už to není takové jako v době rozvinutého socialismu, dneska ti blázniví kapitalisti chtějí koncentraci na práci a dosahování zisku takže dneska se blbě rozjímá o hovnu v pracovní době

Bylo by tedy vhodné určitého kompromisu,
tedy rozhodně klidně pracovat i v neděli ale pracovat tak nějak na půl plynu jako za socialismu aby se dalo rozjímat o hovnu

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Viděl jsem též část a měl jsem podobný pocit, že budu zvracet.
..............................................................

Já se na takovýhle sračky nedívám,

stejně jako se nedívám na zprávy, které jsou víceméně reklamními šoty jak se o nás vláda stará

podobně se také nebavím s lidmi o nějaký anarchii či duchovnu

Většina lidí je víceméně svými zájmy úplně někde jinde a je schopná používat jen všeobecné názory které ve společnosti převládají,
nemám jim to nijak za zlé, nebot takovýto vegetatitivní život na úrovni zeleniny mám také docela rád, mám jej dokonce tak rád, že se občas zamyšlím nad tím,
proč mě nějací blbci rušej v mém klidu květáku a votravujou mě svými hovadskými názory a vnucujou mě nablblý zákony...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-20 23:28:22 Titulek: Re: 2% [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nejde ani tak o židli jako o zlaté české ručičky

http://marxismus.cz/hismat/okno_opice.htm
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-20 19:56:10 Titulek: Re: 2% [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já bych nebyl dobrý diktátor.
.............................

To je docela dobrý předpoklad aby jste byl dobrým diktátorem,
zcela moudře by jste se pak obloukem vyhýbal tomu, někomu něco diktovat
a nést za něj odpovědnost...

Chudáci ovšem vaši poddaní, museli by si pak poradit se svejma průserama sami.
Ale jak už to tak bývá, určitě by se ve vašem okolí našel nějakej dobrovolník,
jenž by za vás pak diktoval aby lidi nebyli tak dezorientovaní...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-20 16:18:49 Titulek: Re: 2% [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vyslo z toho, ze mam zvyseny prah zodpovednosti, az nekam do uplneho extremu. V podstate jsem pry na hrane toho, abych si myslel, ze jsem zodpovedny na vsechno zlo, ktere se okolo me vyskytuje a ze ho musim za kazdou cenu znicit :-D
Tak jsem si rikal, ze to vlastne docela sedi :-)
....................................................................................

No vidíte to,
emoce přerostly v komplex

nejspíše půjde o mesiášský komplex jaký měl mimo Ježíše i třeba Hitler,
dle kterého za všechno mohli židi, zatímco vy budete likvidovat ubohý fízly...

Chtělo by to nějak příjemně zarelaxovat, pivko, ženský, sauna, zájezd k moři, TV Nova,
no a pak si najít náký nový kámoše, nejlépe někde mezi policajtama
či ještě lépe klofnout nějakou pěknou policajtku,
a takto vyhnat čerta dáblem...
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-20 13:18:04 Titulek: Re: 2% [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Uprimne receno - stane se vam nekdy nekomu, komukoliv, ze vas napriklad zastavej fizlove z nejakeho nesmyslenho duvodu (klasicky prekroceni povolene rychlosti), a uz jen v okamziku, kdy se fizl blizi mate pocit, ze byste ho proste nejradsi zabili?
Ja jo. Ja ten pocit mam v podstate pokazde, obcas I kdyz jen vidim, jak fizl buzeruje nekoho jineho. Fakt se mi tak jako sevre zaludek, zrychli dech a musim se strasne ovladat, abych toho cloveka napriklad nesrazil autem. Fakt mam silenou touhu to udelat.
...................................................................................

Jasně že jo,
říká se tomu pak ztotožnění s pocitem či emocí...

Jenže právě toto se stalo politikům,
jenže oni vás nesrazí autem ale srazí vás nějakým zákonem
a to již preventivně dopředu...

Proto také mají šílenou touhu vydávat zákony,
podobně jako je vaše touha přejet toho policajta

Vydávat zákony bohužel doposud stále není trestná činnost
i když se to zas až tak moc neliší od sražení autem
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-20 11:38:36 Titulek: Re: 2% [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já se obávám, že nikdy; lidé nebudou poškozovat sami sebe kvůli nějakému politickému boji.
...................................................................................

Individuálně nejspíše ne,

ale když jsou organizováni v odborech, pak jsou schopni postupovat bez násilí jen na podkladě stávky při které samozřejmě tratí

A stávka povětšinou předchází kritické situaci kdy lidé vezmou do ruky vidle
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-20 09:42:40 Titulek: Re: 2% [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale obecne by to bylo realizovatelne, imho uz v poctu par set/tisic dobre vycvicenych a ozbrojenych lidi, to jsem presvedcen. A samozrejme odhodlanych a vsehoschopnych.
...................................................................................

Samozřejmě že to jde, co by nešlo,
jenže v tom případě začnete dělat přesně to, co kritizujete u politiků a policajtů,
a tak se stanete ve jménu neagrese agresivní...

Pokud vám tedy nevadí že se chováte stejně jako politici či policajti,
tak je to OK, ale můžete počítat s tím,
že to budete nadále používar a vytvoříte opět stejný paskvil jako zde byl předtím, ne-li horší...

Takže platí to co píše pan Urza :
Hlavně ono to vůbec nedává smysl; chceme někomu násilím vnutit princip neagrese? xD


Většinou si ovšem tohoto faktu nepovšimnete,
lidé dost často prostě dělají to co vlastně nechtějí,
což nakonec dělaj i politici jenž ve jménu svobody omezují svobodu




Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-19 21:06:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Princip je samozřejmě průzračně jednoduchý: nic, jako soukromé vlastnictví neexistuje. Jde jen o krátkodobý pronájem kolektivního vlastnictví. Že to odporuje Ústavě? A co? Stát je Ústava. Vláda je stát. Lidi jsou jen nepříjemný průvodní jev.
....................................................................................

To zas není až tak hrozné, že neexistuje soukromé vlastnictví,
to vcelku koresponduje s duchovními naukami,
mnohem horší ovšem je názor, že existuje nějaké kolektivní vlastnictví
které prezentuje či zastupuje stát

Mohli bychom sice hořit o nějakém duchovním vlastnictví lidstva,
což tedy taky není zrovna košer, ale budiž,

ale stát je prostě parazit v jehož čele stojí psychicky narušení jedinci s touhou rozhodovat o druhých a určovat co je správné a co ne

Bohužel je tato psychická nemoc tak rozšířená,
že to vlastně ani za nemoc nepovažujeme a je to povžováno mnohými za ctnost..
Autor: Vostál Petr Čas: 2016-03-19 20:51:55 Titulek: Re: 2% [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jinak ten plán má jeden háček; takhle by to bylo na začátku, dokud by to ti policajti nečekali (klidně i víc než 50 %).... jenže kdyby někdo začal střílet policajty, stanou se čtyři věci:
1/ Policie dostane více moci, lepší zbraně a výcvik.
2/ Veřejnost začne s policií sympatizovat, nebo dokonce budou mít policajti jejich respekt.
3/ Anarchie se dostane na seznam zakázaných nebezpečných ideologií, už nadále nepůjde beztrestně šířit naše myšlenky.
4/ Od policie odejdou lidé, kteří jsou tam jen proto, že je nikam jinam nevzali, jsou úplně blbí, neambiciózní, chtějí si jen odsloužit své a dostat za to pár babek; naopak budou nahrazeni agresivními hovady, aktivními vlastenci, lidmi s touhou prolévat krev.
Výsledky by byly dle mého názoru katastrofální; každý z těch čtyřech bodů je totiž věc, kterou rozhodně nechceme.
.................................................................................

Toto jsem přehlídnul,
to je naprosto správně, nebot právě toto by nejspíše nastalo
a je podstatné si toto uvědomit že nelze používat tento druh násilí...

Dokonce i v případě vítězství by se pak vítězové navzájem vybíjeli podobně jako při velké francouzské revoluci a nejspíše by jsme přešli k nějakému násilnému teroristickému zřízení
logo Urza.cz
kapky