Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 203)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2019-05-15 09:25:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen se zeptam - ty si fakt umis predstavit, ze vsichni lide na nejakem uzemi pujdou a prodaji sve pozemky / a podobne nejakemu jednomu subjektu?
Z ceho vychazis?
Ve stevu, ktery mame I dnes, se neustale objevuji lide, co neprodaji ani kus pole na dalnici, mas dojem, ze je realne, aby se (napriklad) milion lidi sebralo a prodalo majetky jednomu subjektu?
Btw, kde by ten jeden subjekt na to vzal prostredky?
FAKT vidis realne to, ze by nekdo sel a "vsechno si koupil"?
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 18:28:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Njn, chapu, ze lidi, jako jses ty, holt povazuji pouzivani nasili oproti jinym za normalni. A chapu, ze se musis blahem tetelit, ze nepouziju tu samou medicinu proti tobe.
Ale v historii mame priklady, kdy se ti perzekuovani smali naposledy. Napriklad takove krestanstvi...zpocatku je hazeli lvum, a kolik mame dneska na svete krestanu, ze…
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 17:36:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chapu, tesis se, ze kdyz by tech lidi bylo mene, nez je obyvatel statu, tak je ti ostatni sejmou a nenechaji je zit si po svem.
Ano, to mas pravdu...minimalne jeste nejakou dobu to urcite bude platit.
Ale trebas se jednou podari, ze se lidi nebudou chovat jako totalni kriplove a nechaji ostatni zit, uvidime..
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 12:12:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty jses normalni dement.
NAP plati tam, kde se lide shodnou, ze chteji NAP.
Tam, kde se na tom lide neshodnou, prekvapive, neplati. Reknete WOW
To, aby se lide shodli na NAPu, je docela dulezita soucast (skoro az podminka) toho, aby mohl fungovat ancap.
Pokud se lide na NAPu neshodnou, ancap nebude.
Jsem si puvodne myslel, ze tohle je jasne, ale evidentne ne
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 10:17:04 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Se tu muzeme dohadovat, nakolik jsou uz kmeny "stat" a nakolik ne... ale vezme me to jinak:
Co ti prijde vice prirozene? Jit zabijet lidi, a nebo zit v miru a snazit se prosperovat, jak nejlepe umis?

Me osobne je zabijet lidi zcela neprirozene. Stav, kdy bych mel jit a vrazdit nejake lidi "z vedlejiho kmenu" je me osobne ZCELA neprirozeny. Absolutne po tom netouzim, vnitrne na to nejsem jakkoliv pripraven, nepremyslim o tom, a pokud me nekdo takovou myslenkou "atakuje", je mi zcela neprijemna.
Jak to mas ty? A muzeme se pripadne zeptat dalsich a dalsich lidi, jak to maji oni.
Nechci predjimat vysledek, ale mam jeden tip, na ktery bych byl ochotny si vsadit.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 09:58:58 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Bojuji, nebo valci?
Protoze to jsou znacne rozdily. A ano, lovci mamutu spolu asi bojovali o zradlo. Dneska jsme o neco dal a tak vetsina lidi nebojuje, ale kooperuje. Do okamziku, nez jim nekdo NERIDI, ze maji jit VALCIT.
Lidi valci proto, ze jim nekdo vladne, ovlada je a muze jim valceni naridit. Neznam moc pripadu, kdy by se sebralo rekneme milion lidi, zcela dobrovolne, aniz by jim to nekdo naridil a rekli si: Tak jo, pujdeme napadnout toho a toho, to bude desne fajn.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-13 09:53:11 Titulek: Re: Vojna a mír [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zde bych podotkl, ze "Valka" je umele vytvoreny stav, a to typicky vedenim nejakeho statu.
"mir" je prirozeny stav. Nasledne pak prijde nejaky vudce nejakeho statu (rikam typicky, ne vzdy je to presne takto) a ten prohlasi: "Uz neni mir, je valka. A odted plati jina pravidla - protoze jsem to JA rekl. A vy budete poslouchat a to, co byste jinak nedelali, ted budete delat a protoze je valka, tak je to tak spravne, I kdyz v miru by to bylo spatne".
Priznam se, ze tohle je neco, nad cim se mi otevira kudla v kapse a prohlasuji jiz delsi dobu, ze pokud zde bude vyhlasena nejaka valka, tak jim na to seru. A muzou me zavrit, muzou me zastrelit jako zradce, to muzou, kdyz si to sami pred sebou ty svine obhajej, ale ja proste jim seru na to, abych se najednou ocitl "v jine situaci" a sel zabijet lidi, ktere bych jinak nezabijel. NASRAT.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-10 17:38:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A tomu, co predvadis ty se rika sproste lhani, protoze NIKDO tu nenuti deti do prace. To, ze tem detem nechame tu moznost, skutecne NENI NUCENI.
Pokud to nepochopis, tak jses bud jeste hloupejsi, nez jsem si myslel, a nebo to jen hrajes a chapes to dobre. Nevim, co by bylo horsi. Takze snad uz to konecne pochopis.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-10 13:14:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jiste, tvoje moralka pravi, ze bys jim to zakazala a donutil je umrit hlady.
Fakt mas uzasnou moralku.
Jeste, ze jsem jeste neobedval....
Autor: Lojza Čas: 2019-05-10 13:13:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To by me zajimalo, kolik firem stehuje fabriky do asijskych zapadakovu.
Ono se to shodou okolnosti otaci, prace tam uz zacina byt tak draha, ze se firmy naopak stehuji pryc.
Ty jses uplne mimo realitu...
Autor: Lojza Čas: 2019-05-10 09:03:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V cem presne spociva ta chamtivost? Napriklad v tom, ze nechce prodelat? To je opravdu extremne chamtive, jen co je pravda - Oni vubec nechtej dotovat nejake chude lidi za cenu vlastniho majetku!!! Svine chamtive to jsou!!!
Tvl ty jses pripad.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 21:14:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasne, ty debile...a prave proto mi ted do bytu vubec nevedou 3 ruzne kabely od internetu, protoze to proste stoji naklady navic a proto by to nikdo neudelal.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 15:10:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak co se sem seres diskutovat, kdyz pak diskutovat nechces?
Nejdriv tu zasiras diskuzi srackama, jak jako neni mozne zavest do bakaru vice trubek a jak se musej rozkopavat betony a pak kdyz ti clovek napise : No to ale jednoduse resi kolektor, tak si ani nejses schopnej zjistit, co to je a jak to funguje.
Ty jses fakt intergalakticka pica a timto koncim, protoze tohle nema nejmensi cenu. By me zajimalo, kolik mozkovych bunek mas v ty lebce. Tipuju, ze pujdou spocitat na prstech jedny ruky.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 14:12:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Hele, blbecku...zjisti si, co je to kolektor, a potom se zkus zamyslet (coz chapu, ze ve tvem pripade bude hodne hodne narocne, ale zkus to), proc jsou kolektory dobre, k cemu jsou dobre a jak presne resi problem, ktere tu vytvaris.
Tvuj argument, ze "tahat rozvody pod beton je debilina" je totalni picovina, neumim si dost dobre predstavit, jak napriklad v Praze tahat rozvody jinde, nez pod betonem (dobre, jeste se to da pod asfaltem). Takze si racej vytahnout hlavu z prdele, zamyslet se nad tim, jak vec funguji a pak zase muzou diskutovat.
Tvl on on tu fakt resi rozkopavani silnic a kdyz mu clovek rekne, ze tohle resi kolektor, tak na to napise, ze je mu uplne jedno, co je to kolektor, ale je picovina rozkopavat silnice.
To ja na urovni: Ja mam hlad...tak se najez...ja nevim, proc bych mel jist!!! Ale mam hlad!!!
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 11:33:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To vubec nevim, proc by tomu tak melo byt.
Jses naprosto mimo.
Fakt je mi te az lito, protoze takovej ubozak a chudak, jako jses ty, to se jen tak nevidi
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 10:07:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, chapu, ze ty to tak delas - mozna dokonce i tvuj zamestnavatel to tak dela a tebe to naucil, nevim…
Rozhodne vetsina to tak nedela (a ja o tom neco vim, behem tech let, co delam tu praci, kterou delam, jsem mluvil uz s mnoha tisici majitelu firem, financnich reditelu, obchodnich reditelu a podobne).
Samozrejme pokud nekdo bude brat jako ojebavani napriklad to, ze nekdo prodava televizi za 10 tisic a jinej ji prodava za 11 tisic, tak pak je to uplne o necem jinem. A nebo kdyz nekdo bude brat to, ze firma vyrobi televizi za 8726korun a proda ji za 10 tisic, tak to potom by vlastne platilo, ze vsichni vsechny ojebavaj, coz je naprosty nesmysl.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 08:29:06 Titulek: Re: Odpověď [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No..co lidem patri a co nepatri zalezi ciste na "dohode". Pokud nejake spolecenstvi rekne, ze neni mozne vlastnit nic a lide se na tom shodnou, potom to tak bude - a naopak, pokud se lide shodnou, ze lze vlastnit vodu/vzduch/kus Mesice/atd, tak to tak proste bude.
Osobne me chybi v tech vsech prednaskach a clankach ten vlastne nejzakladnejsi - jak se vlastne stane, ze clovek neco vlastni.
To je podle me otazka, od ktere se odviji vse a neni tak jednoduche na to odpovedet.
Urza to parkrat vysvetlovat "ve dvou vetach", ale podle me tohle samotne tema by potrebovalo nejvice prostoru, protoze pokud se neshodneme na tom, jak lide vubec mohou nabyvat majetek (vcetne toho, jak nabyvat majetek skrze prirodni zdroje), tak pak je vse ostatni k nicemu.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-09 08:05:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvuj zamestnavatel je celkem chudak, kdyz zamestnava lidi, co mu kurvej ksefty a ani o tom nevi :-(
Pokud si myslis, ze zakladni princip trhu je nekoho ojebavat, tak vez, ze si to myslis spatne. A pokud se podle toho chovas, tak se ani nedivim, zejses tam, kde ted jses - zapsklej chudak, co si mysli, ze vsichni chtej ojebat jeho a on na oplatku ojebava vsechny okolo sebe a mysli si, ze to je smysl zivota.
Az je mi te lito...
Autor: Lojza Čas: 2019-05-08 17:41:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Njn, tak holt jako OSVC delam vsechno blbe a vubec o tom nic nevim, jak to delat spravne. Asi bych mel spravne vsechny ojebavat a vlastne jo, ja ojebavam asi sebe tim, ze neojebavam ostatni. Ale zase, spousta ostatnich neojebava me, takze taky ojebavaj sebe.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-08 16:09:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ufff, jeste ze u nas mame uplne jine trhy, nez tam u vas...to bych veru nechtel nakupovat na takovych trzich, jake popisujes…
Jinak skutecne, clovek nemusi byt zamestnancem. On nemusi byt napriklad ani horolezcem...a ani nemusi hrat fotbal...a uz vubec nemusi verit v boha...Vlastne, clovek nemusi vubec nic. Nejak jsem ale nepochytil, kdo by tvrdil, ze to delat NEMUZE, kdyz by to delat chtel. Muzes me nasmerovat k tomu, kde to nekdo prohlasuje?
Autor: Lojza Čas: 2019-05-07 16:17:12 Titulek: Re: Jeden za všechny [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No tak to totiz celou dobu pusobi.
Tedy - jak to mam chapat lepe? Jakym smerem se tve msylenky ubiraly?
Autor: Lojza Čas: 2019-05-07 14:02:23 Titulek: Re: Jeden za všechny [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chapu to spravne, ze lide se dnes maji hure jak driv proto, ze maji vice na vyber a mohou si dokonce vybrati AZ TAKOVY blahobyt, ze z toho jsou tukove koule?
Takze se maji hure, protoze se maji az o tolik lepe?
Zajimave...
Autor: Lojza Čas: 2019-05-06 09:08:19 Titulek: Re: Hranice rozumové vyspělosti [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Podle nejakych vcelku serioznich studii ma nejvice kompetenci clovek cca ve 14 letech.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-06 09:07:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, pokud budes stav "nesahej mi na muj majetek a na me" hodnotis jako "vladu", potom ano. Potom kazdy bude vladnout kazdemu, jak jsme tu uz probirali.
Jinak ale samozrejme v system, ktery nema zadnou centralni autoritu, pomerne logicky nebude zadna centralni vlada.
A to se skutecne vyplati, jak pises.
Autor: Lojza Čas: 2019-05-04 23:18:15 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, to "nic" bylo cimsi podminene. Rekneme, ze ta podminka pujde splnit, to by nemelo byt tak tezke… takze…?
Hele sorry, ale z tebe proste jakekoliv informace lezou jako z chlupaty deky. Vzdycky vezmes text o 50 slovech, vezmes z toho to nejmene podstatne a na to slavnostne odpovis, a to jeste povetsinou stylem "ja nic nereknu".
Me to je v podstate jedno, jen me to z nejakeho neznameho (I me neznameho) duvodu porad jeste bavi se ptat.
Ale nemyslim, ze by to melo nejaky smysl, protoze z tebe stejne nic nevypadne..
Autor: Lojza Čas: 2019-05-04 23:06:36 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobre, polozim znova otazku, na kterou jsi odpvedel "nic", takze jsem predpokladal, ze "nic" znamena...nic.
Tak tedy: Co tam mas dal?
logo Urza.cz
kapky