Mě tam zaujal vstup v 1:11:40, jasně, je to průser s těmi technologiemi, ale nelze jinak, když už pradědek slezl ze stromu a popadnul klacek, tak prostě jdeme tou cestou rozumu (jenž spíše slouží k obhajování našich pocitů, takže není až tak rozumný jak se obvykle předpokládá) a možná dneska už stojíme díky těm technologiím před potřebou individuace a rozvinutím intuice, což je vlastně věc kterou jsme poněkud vopustili když jsme vyrazili na cestu rozumu (a pocitů)
Těžko hádat budoucnost, ale svoboda školství mně přijde jako dobrý způsob kdy lze kromě rozumu rozvíjet i tu intuici, což by nakonec mohlo vést k velkým změnám kdy budou opuštěny pseudoideologie počínajíc státem, náboženstvím, socialismy a kapitalismy postavené na hierarchickém uspořádání...
Je úplně skvěle jaká tam panuje atmosféra, je to jako bych tam byl. A tomjsem se jen koukal na video. Každopádně skvělá debata a co víc říct..no..asi jen.. pojďme s tím něco začít dělat x) držím palce
To můžete, můžete začít loupat tu cibuli, jak bylo řečeno, ale bacha na to, to je pojem z duchovní oblasti, nikoliv psychologie, a cibule je záludná zelenina, na rozdíl od třešní nebo meruněk nemá pevný jádro, takže předposlední vrstva se jmenuje "moje" a poslední vrstva se jmenuje "já" takže můžete přijít o všechno co se vám dosud zdálo jako pevná jistota.. Loupat lze mnoha způsoby dle různých návodů, nejjednodušší je ten "taoistickej", kdy člověk rozvíjí svůj talent, což znamená dělat to, co člověka baví, jinak řečeno dělat to, v čem není obvykle používaný záměr, cíl a zisk, to co platí pro děti platí i pro dospělý a ta činnost může být jakákoliv, klidně i sport či umělecká činnost nebo hraní piškvorek...
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Ale já přece nikde netvrdil, že jsem Vás neoznačil za slaboduchého; jen bych se divil, kdyby za blbce (ale že jsem něco takového napsal, jsem věděl a nerozporoval). Plus diskuse naživo nahrávám; všichni pak mohou vidět, co kdo řekl a neřekl.
Komentář 121764
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Protože ta otázka stojí na tom argumentu; a ten argument obsahuje školáckou chybu v logice. Nechcete-li to dělat, v pořádku; já Vás zas nebudu zadarmo doučovat logiku, tak si dál čekejte na otázku, třeba za další rok přijde někdo, kdo Vám tu chybu v […]
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Ono to spolu souvisí; pokud nepřipouštíte, že každá zpráva je interprtována druhou stranou, a může být tedy misinterprtována (i když je jednoduchá), pak s Vámi nechci vést diskusi.
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom argumentu (ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap.), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic […]
Komentáře
Komentář 33664
jasně, je to průser s těmi technologiemi, ale nelze jinak, když už pradědek slezl ze stromu a popadnul klacek, tak prostě jdeme tou cestou rozumu (jenž spíše slouží k obhajování našich pocitů, takže není až tak rozumný jak se obvykle předpokládá) a možná dneska už stojíme díky těm technologiím před potřebou individuace a rozvinutím intuice, což je vlastně věc kterou jsme poněkud vopustili když jsme vyrazili na cestu rozumu (a pocitů)
Těžko hádat budoucnost, ale svoboda školství mně přijde jako dobrý způsob kdy lze kromě rozumu rozvíjet i tu intuici, což by nakonec mohlo vést k velkým změnám kdy budou opuštěny pseudoideologie počínajíc státem, náboženstvím, socialismy a kapitalismy postavené na hierarchickém uspořádání...
Komentář 33665
Komentář 33666
To můžete, můžete začít loupat tu cibuli, jak bylo řečeno,
ale bacha na to, to je pojem z duchovní oblasti, nikoliv psychologie,
a cibule je záludná zelenina, na rozdíl od třešní nebo meruněk nemá pevný jádro, takže předposlední vrstva se jmenuje "moje" a poslední vrstva se jmenuje "já" takže můžete přijít o všechno co se vám dosud zdálo jako pevná jistota..
Loupat lze mnoha způsoby dle různých návodů, nejjednodušší je ten "taoistickej", kdy člověk rozvíjí svůj talent, což znamená dělat to, co člověka baví, jinak řečeno dělat to, v čem není obvykle používaný záměr, cíl a zisk, to co platí pro děti platí i pro dospělý a ta činnost může být jakákoliv, klidně i sport či umělecká činnost nebo hraní piškvorek...