Autor: Urza Čas: 2022-11-27 12:00:00 Studio Svobodného přístavu: O svobodě slova (a LGBT) s Petrem Hájkem Přečtení: 1745 » komentáře (4) «
Komentář 86574 Autor: Rakusak Čas: 2022-11-28 14:58:04 Posledni tretina uz je hrozna komedie... :-D :-D :-D Jsou to tlachy o nicem, ale pro zabavu je to skvele. :-D
Komentář 86570 » odpovědět « Autor: Rakusak Čas: 2022-11-28 13:28:06 Web: neuveden Mail: schován Pan hajek mne zklamal tim, ze chce uplatnovat kolektivni vinu na spoluobcany ze Sudet.
Komentář 86573 » odpovědět « Autor: Rakusak Čas: 2022-11-28 13:38:00 Web: neuveden Mail: schován Opravdu mne zklamal, zamotal se do svych definic, o ktere se nasledne pre... Nevim, myslel jsme si o nem, ze je inteligentni. Bohuzel.
Komentář 86574 » odpovědět « Autor: Rakusak Čas: 2022-11-28 14:58:04 Web: neuveden Mail: schován Posledni tretina uz je hrozna komedie... :-D :-D :-D Jsou to tlachy o nicem, ale pro zabavu je to skvele. :-D
Komentář 86575 » odpovědět « Autor: Šlomo Čas: 2022-11-28 15:26:21 Web: neuveden Mail: shlomo.kafka v doméně gmail.com Tenhle host, kdyby byl ve studiu dřív, nebyl by uvařen ani usmažen, ale přímo uškvařen, takhle odchází ze studia pořád poněkud syrový...
Komentář 103877 Rakusak k Kanál Svobodného přístavu: Základy ankapu pro Paralelnou Polis Košice: Co znamena to vase uzemi, na kterem se nesmi nic menit? A pro vase info, ani nap neni nijak zavazny :-D
Komentář 103876 Urza k Kanál Svobodného přístavu: Gabriela a Urza s láskou ke svobodě a učení (se) ve vile Sklenářka: Tak to asi záleží, jak nadefinujete výchovu; pokud tu definici rozšíříte tak, že bude platit i na vztah autor-čtenář textu ve Stokách, pak půjde určitě napasovat i na děcka v Ježku. Pokud však zůstanete u nějaké běžně užívané definice výchovy, tak to dost […]
Komentář 103875 Urza k Kanál Svobodného přístavu: Gabriela a Urza s láskou ke svobodě a učení (se) ve vile Sklenářka: Ach jo; celý můj příspěvek je právě o tom, že to není negací výchovy. Vy napíšete, že na výrokovou logiku nemáte kapacitu, ale pak následuje (chybná) aplikace výrokové logiky. Doufal jsem, že mé vysvětlení bude dostatečné, ale když to shodíte tím, že na […]
Komentář 103870 Regis2 k Kanál Svobodného přístavu: Gabriela a Urza s láskou ke svobodě a učení (se) ve vile Sklenářka: No podle mě třeba, když píšeš text ve kterém se snažíte čtenáře přesvědčit k ankapu, že má "nechat ostatní bejt" a tak podobně - snažíš se ho tím vychovávat. Pokud vím, pro děti chystáte v Ježku různé lekce - a těmi se jim taky snažíte něco […]
Komentář 103866 Urza k Kanál Svobodného přístavu: Gabriela a Urza s láskou ke svobodě a učení (se) ve vile Sklenářka: Protože to není výchova; je to vztah podobný jako mezi jakýmikoliv jinými lidmi. Když si tu my dva píšeme, nevychováváme se, přesto si věnujeme čas; s dětmi to jde úplně stejně.
Komentář 103864 Regis2 k Kanál Svobodného přístavu: Gabriela a Urza s láskou ke svobodě a učení (se) ve vile Sklenářka: Jasně třeba někoho týrat nebo dávat někomu najíst = "nenechávat bejt" a zároveň to není výchova = "předávat správné návyky a vzorce chování", resp. nemusí to být její součástí. A co tam teda s těma dětma děláte? A proč se bráníte tomu […]
Komentář 103862 Regis2 k Pozitivní bias: V poho, já už na tyhle debaty momentálně taky nemám náladu :-)
Komentář 103861 Urza k Kanál Svobodného přístavu: Gabriela a Urza s láskou ke svobodě a učení (se) ve vile Sklenářka: Zaměňujete ekvivalenci s implikací. Platít totiž "vychovávat -> nenechat být", ale opačná implikace nikoliv (tedy ani ekvivalence "vychovávat == nechat být"). Když někoho vychováváte, nenecháváte ho být; ale nenechávat někoho být […]
Komentáře
Komentář 86570
Komentář 86573
Komentář 86574
Komentář 86575