Po technické stránce je to s přejezdy následovně. Uváděné jakobyblbé nastavení je aplikované pouze u přejezdů vícekolejných s automatickým zabezpečením. Protože jde o automatizaci, tak je potřeba brát v úvahu několik veličin a stavů včetně všech možných situací. Pokud bys někdy něco programoval, tak bys věděl, že je nutné předem rozvrhnout všechny možnosti, které přichází v úvahu. Například doba chodu závory pro bezpečné zavření a otevření přejezdu. Proto jsou světla nastavená s bezpečnostní prodlevou, aby závory bezpečně dokončily svoji dráhu. Představ si situaci, kdy dojíždíš k přejezdu, na kterém se právě začaly zvedat závory a ty přestaneš brzdit, protože víš, že se tam už vejdeš a jen přidáš plyn, protože předpokládáš, že závory dokončí cyklus a dojedou nahoru. Nojo, ale co když z protisměru po druhé koleji jede další vlak? Pak ty závory už nečekají na dokončení cyklu a jdou okamžitě dolů. Co se pak stane? Buď to ubrzdíš, nebo tě závory praští. V lepším případě zavřou na přejezdu, protože na vícekolejných přejezdech jsou obvykle i na výjezdu z přejezdu. Je to tudíž kvůli času a bezpečnosti. Světla jsou hlavní bezpečnostní signalizací, závory jsou podpůrným technickým zařízením. Zamysli se nad tím, jak bys to nastavil líp a zjistíš, že to má jasnou logiku a ne jen že to je debilně nastavený. Zajeď si k takovému přejezdu a sleduj na něm cvrkot. Doporučuji přejezd v Řevnicích, tam je to krásně názorně vidět a pochopíš celou problematiku. Proto pochopíš i ty dementy, kteří nečumí na návěsti o zavřených závorách a místo aby přejezd objeli podjezdem, radši čumí čtvrt hodiny u závor a pak na přejezd neuroticky vjedou když nemají. Tam celou problematiku pochopíš. Tam si tu pokutu vážně zaslouží, protože to nejsou řidiči, to jsou hovada. No a o chráničích pomahačů se nemá cenu bavit, protože normální slušný člověk se k nim rozhodně nedá.
Ještě jako příklad uvádíš rozmístění pedálů v autě. To je dané tím, že nejde o intuici, ale o zafixované reflexy. Levá noha je naučená na postupné odlehčování a prudké sešlápnutí, zatímco pravá noha je naučená na postupné stlačování a rychlé odlehčení. Kdo s tímto má problém v autoškole, toho naučí jezdit v autě s automatickou převodovkou a na manuální převodovku nesmí.
Ono ne vše, co se na první pohled jeví jako debilní, debilní skutečně je...
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
A to je právě to; Vy mátee pocit, že jsem "házel sračky", já ten pocit nemám; já mám zas pocit, že Vy píčujete, lžete, předstíráte, že nechápete a podobně. Pokud budeme tyto pocity považovat za pravdu, nikam se nedostaneme; a já s Vámi jsem […]
Komentář 121784
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Odpovídání na otázky, argumentování a vedení diskuse pro mě souvisí s tím, s jakým nastavením do toho jdete. A dokud nesplníte ty podmínky, za kterých s Vámi chci diskutovat, nedostanete ze mě žádnou odpověď.
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Koukám, že tohle dlouholeté plácání se v něčem, co člověk vlastně nemá rád, nakonec vede k hořkosti; měl jsem u Vás kdysi pocit nějaké poctivosti, ale ta se asi za tu dobu vytratila, což?
Komentář 121781
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Szaszián včera: ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap. Szaszián dnes: Nepředložil jsem argument, Jen by mě zajímalo, jestli tam už […]
Komentář 121771
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Protože to nedělám (a hlavně proč u takové blbosti); a kdybyste se pokusil, tu odpověď fakt najdete výše.
Komentář 121769
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Spokojen být nemusíte; ve Vašem argumentu je naprosto základní logická chyba (chápu, že ho raději opouštíte), otázka je jeho výplodem, ať už ho tam nepíšete nebo ne. Navíc si na tu otázku můžete snadno odpovědět sám, je to ještě tupější než ty silnice; […]
Komentář 121767
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Nemá; ale to ani já ne. Ta otázka v druhém odstavci je míněna vážně? To je přesně to, co nazývám slaboduchostí – vždyť už byla několikrát zodpovězena v minulých komentářích.
Komentáře
Komentář 60037
Ještě jako příklad uvádíš rozmístění pedálů v autě. To je dané tím, že nejde o intuici, ale o zafixované reflexy. Levá noha je naučená na postupné odlehčování a prudké sešlápnutí, zatímco pravá noha je naučená na postupné stlačování a rychlé odlehčení. Kdo s tímto má problém v autoškole, toho naučí jezdit v autě s automatickou převodovkou a na manuální převodovku nesmí.
Ono ne vše, co se na první pohled jeví jako debilní, debilní skutečně je...