Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele PavelX7 (strana 28)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: neuveden
Neklamu . Špatně jste to pochopil. Ale když už jste se jako potrefená husa ozval , vy jste akorát si na to kradení udělali ty státní orgány . Abyste si nešpinili ruce .
Web: neuveden Mail: neuveden
Opravdu jsem od vás necekal , ze byste zvládl na můj komentář k věci konstruktivně reagovat . O věcnou a konstruktivní diskuzi totiž zájem nemáte. To je dávno známá věc .
Web: neuveden Mail: neuveden
Věcný argument zase žádný . Takový trapný úhyb od tématu je ovšem trapný i na vás .
Web: neuveden Mail: neuveden
Kdybyste místo demagogickho “my” mluvil o konkrétně specifikovaných lidech , nemusel byste se dohadovat o tom kdo to my a vy ma byt . Počítejte ze kdyz někomu budete nutit stát , bude se bránit . Akorát jste na straně silnějšího co utlačuje a šikanuje slabší , tak to pro ne většinou dopadne špatně no.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasně . Pro zloděje je taky výhodné krást a dělá to doborovolne . Stejně jako vy.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jistě že nevidíte důvod si necucat z prstu co si ostatní lidi mysli , když se vám to hodí . Jinak demagogie ke to i proto , ze neni jasné kdo to “my” ma byt . Jen to tak plácáte . Treba Ja jsem při tom zakládání státu ještě ani nežil . Rakusak možná jo ale pochybuju ze dobrovolně chtěl vás stát . Takze reálně jste ho vy (pl.) nám nanutili .
Reálně jste žádný argument který by vyvracel to co Urza ve videu říká nedodal .
Web: neuveden Mail: neuveden
Ze oni musí byt nějaká vyvolena třída . Oni jste treba vy , kdo jste nám nanutili váš stát .
Web: neuveden Mail: neuveden
Falešné dilema.
Web: neuveden Mail: neuveden
Stát není žádné “my” , to jen takový demagogický kec .
Web: neuveden Mail: neuveden
Mluvte za sebe , ne za ostatní .
Web: neuveden Mail: neuveden
Jj. To je proste Urza . Občas neodpoví protože nemá čas, ale ma porad čas ještě desetkrát sepsat elaborát o tom ze nemá čas . Každý máme nějaké chyby :-)
Web: neuveden Mail: neuveden
Není to věcný arugment. Jen to blábolíte furt dokola jak kolovrátek. Věcný by to byl, kdybyste psal co RŠ reálně tvrdí a vysvětloval v čem se mýlí.
Abych mohl před věcnými argumenty schovávat hlavu do písku, musel byste prvně nějaké napsat.
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano potřeba/užitek opravdu s náklady nesouvisí. 1:0 pro STH.
Web: neuveden Mail: neuveden
No jo, no. Měl bych toho prokrastinování s bačou nechat a konečně jít dodělat to házení hrachu o stěnu. Aspoň by to mělo větší hodnotu.
Web: neuveden Mail: neuveden
Pavel z toho má asi subjektivní užitek, objektivní hodnotu nebo tak něco :-P
Web: neuveden Mail: neuveden
Nikde nevidím že by RŠ pracovala se subjektivní hodnotou jako s náklady ani že byste dokázal nějakou chybu v RŠ. Místo 100x omletých blábolů o fabulování a cucání byste mohl přijít s nějakým věcným argumentem. Kecy o výhodnosti jen demostrují že akorát nechápete co RŠ tvrdí a dezinterpretujete si to. Přesně jako jsem psal.

Místo tohoto dalšího nepdloženého obviňování radši vymslete nějaký věcný argument, nebo neotravujte.
Web: neuveden Mail: neuveden
V podstatě to to samé co říká RŠ a je z toho odvozena STH.
Web: neuveden Mail: neuveden
Není hodnota jako hodnota. Nevím proč se na něco takového vůbec bači ptáš. Jako by snad byl schopen dotaz pochopit. Proč radši nejdeš házet hrách o stěnu? ;-)
Web: neuveden Mail: neuveden
První věta nebyla o počítání. Když nezvládnete udržet souslednost toho o čem se bavíme, možná tu nemarněte čas.
Vy když přemýšlíte o hodnotě, tak je to něco jiného než o čem mluví teorie RŠ. Vy o voze, oni o koze. Což už vám bylo sděleno tak tisickrát, takže klamete leda vy.

Plynou. Už jsem vám to vysvělil. Když nemáte žádný věcný argument, tak běžte radši spát.
Web: neuveden Mail: neuveden
Prvni veta je naprosto nepodloženy útočný blábol . A jeslti človek koupil nebo nekoupil je objektivní skutečnost. A jinak se nepočítá , právě proto že ke subjektivní a porovnávat a teda nějak počítat pro jiného člověka se nedá .

To z té vaší teorie plyne . Už jsem to několikrát vysvětloval a nijak jste to nevyvrátil . Jen se vám to nehodí tak to ignorujete a zamlouváte.
Web: neuveden Mail: neuveden
Zase akorát nepodložená arugmentu prostá obvinění.
je to vaše teorie ze které vychází nesmysly odtržené od reality, protože podstatné části reality ignoruje. Jako, že dostat věc co byla vyrobena s nějakými náklady, přičemž ji třeba vůbec nechci a nepotřebuju. Nota bene když za ni musím ještě něco zaplatit, at už mín, víc nebo stejně než byly ty náklady. Lidi a jejich vnímaní užitku, to je podstatná součást reality.
RŠ vysvětluje fungování ekonomiky zjevně lépe. Nesmyly vznikají akorát vaším urputným dezinterpretováním.
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak to vám asi nepomůže teorie ze které vychází nesmysly odtržené od reality, protože podstatné části reality ignoruje. Jako, že dostat věc co byla vyrobena s nějakými náklady, přičemž ji třeba vůbec nechci a nepotřebuju. Nota bene když za ni musím ještě něco zaplatit, at už mín, víc nebo stejně než byly ty náklady. Lidi a jejich vnímaní užitku, to je podstatná součást reality.
RŠ vysvětluje fungování ekonomiky zjevně lépe. Nesmyly vznikají akorát vaším urputným dezinterpretováním.
Web: neuveden Mail: neuveden
K čemu má být použitelná?
Web: neuveden Mail: neuveden
Masturbovaní si nechte do koupelny . V tom případě je ta vaše ekonomie nepoužitelná pro lidi , protože jim dodá nějaké blbosti a ne to co jim přinese užitek . Volný trh lidi nechává o tom co jim užitek přináší rozhodovat , co je se v praxi běžně používá , tedy to použitelné naprosto je.

Co se týče volby mezi státem a ankapem , nikdo nemá na výběr. Když by si někdo reálně chtěl vybrat ankap , skočí mrtvej , při nejlepším zavřenej. Šach mat .
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže výsledek je, že to vaše objektivní porovnávání je pro toho konečného příjemce služby nezásadní . Ba naprosto k prdu, protože z něj vychází nemsysly. Můžete si porovnávat co chcete ale pak závisí na konečném příjemci , subjektu , co potřebuje a preferuje .
Web: neuveden Mail: neuveden
Užitek je to co z toho člověk nakonec má . Coz samozřejmě zásadní je . Nějaka masturbace nad objektivním kdovíčím je mi k prdu když pak z produktu nemám užitek .
Web: neuveden Mail: neuveden
Nesmysl.
Právě , nemůžete to porovnat takže to ignorujete a pak vám vychází nemsysly . Užitek je samozřejmě naprosto zásadní . Když mi něco nepřináší dostatečný uzutek , není to pro mě výhodné bez ohledu na vaše jakoby objektivní výpočty výhodnosti .
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobrovolnost je definována objektivním kritériem, a v souladu se skutečnosti . Ohledně státu to chápete špatně . .Samozřejmě je výhodnější dostat lepší službu za míň . Problém je ze to neumíte porovnat protože neumíte interpersonálně porovnávat užitek, co je lepší a kolik za to dat aby to neomezilo neadekvátně užitek jinde (protože omezené zdroje ) . To vy komplet ignorujete a Pak vám o výhodnosti vychází nesmysly , už jsem to psal víckrát , nebudu sem znova kopírovat. A žádný dvojí metr neexistuje, principy platí pro všechny stejně .
Web: neuveden Mail: neuveden
O subjektivní hodnotě to platí když je trnsakce dobrovolná (v tom smyslu v jakém to rozumí autoři STH, any bylo jasno). Když není dobrovolná , např . Když musíte platit daně nebo výpalné a pak odebírat “služby “ mafie nebo státu tak ne . Takže to neni něco co by platilo vždy , stejně jako váš výrok . Oboje jsou to (imho platné ) implikace. Ne tautologie .
Web: neuveden Mail: neuveden
Když má prodávající zisk, je to pro kupujícího nevýhodné. By měla být úplně stejná tautologie jako výrok co kritizujete.
Web: neuveden Mail: neuveden
No tak to bude právě tím že spousta pojmů v běžné komunikaci nemají vlasntě žádné přesné definice a lidi pak účelově šermují něčím podboným jako "vy jste stát" aby třeba na někoho třeba házeli zodpovědnost za to co stát dělá. Neříkám že to Urza dělá ideálně, ale chápu to. Co se týče Urzova "já nejsem stát", myslím že to umí obstojně vysvětlit a odargumentovat. Nakonec je to anarachista, takže to že nechce (být) stát, je tak nějak základ jeho ideologie. A k tomu je asi potřeba vysvětlit co stát je a není, protože to má málokdo přesně promyšlené. Nic divného na tom nevidím.
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže taky používáte tatuologie. Proč?
logo Urza.cz
kapky