Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 9)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2025-12-23 12:14:00 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jak dlouho tady už s tou dementní otázkou otravujete? Rok? Dýl? Pořád ji kopírujete kolem dokola pod tolik videí, komentářů, všude; asi jste přesvědčen, jak je geniální (což o Vás cosi vypovídá).

Pokud Vám ukážu jasnou logickou chybu v tom argumentu (ARGUMENT: dle anarchokapitalismu 1. v ankapu může být mafie 2. stát je mafie => z toho plyne 3. tudíž v ankapu může být stát 4. tudíž by Česko mělo být ankap.), vypadnete ze Stok a už sem nikdy nic nenapíšete?
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 10:52:05 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dočetl jsem ke sračkám na dvorek; pokud do toho jdete s touto motivací, nezajímá mě to.
Jsem ochoten se snažit o vzájemné porozumění, nikoliv házení sraček.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 10:51:14 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No a teď – proč z některých diskusích dle Vás utíkám, zatímco z jiných ne?
Proč diskutuju skoro s každým, nechávám lidi se ptát na přednáškách, odpovídám na dotazy živě online, aniž vím, kdo zavolá…
A přesto existují jednotky lidí, před kterými dle Vás "utíkám".
Já říkám, že je to proto, že těch pár lidí mi přijde natolik mimo, že diskuse s nimi mi prostě nic nedávají. Máte lepší vysvětlení? Že zrovna těch pár tady se "bojím", protože máte lepší argumenty než všichni kolem?
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 00:36:55 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Říkám, že je to možné, protože se to prostě někdy děje; netvrdím ale, že to jde vždy na 100 %, že víme jak a podobně.
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 00:22:58 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, některých diskusí se nechci účastnit; klidně to nazvěte, že z nich utíkám, nicméně nemám v životě ani dost času, abych diskutoval s každým, kdo o to má zájem, ergo musím tedy z nějakých "utíkat".
A když se podíváte na diskusní oponenty, kteří se mi vystřídali ve Studiu, fakt myslíte, že Vy, pz a ostatní tady jste o tolik lepší? Jakože Vás se bojím a s nimi do toho jdu?
Autor: Urza Čas: 2025-12-23 00:21:16 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jakou konkrétní zkušenost jsem zevšeobecnil na ostatní? Ideálně citujte ten výrok, prosím.
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 18:08:59 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Kde zevšeobecňuju vlastní zkušenost na ostatní?
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 15:01:19 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Fakt myslím, že je to dost individuální; záleží na cílovce.
Ale pro určitou je to určitě tak, jak říkáte. Díky.
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 14:59:31 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, potrefená husa…
Ale tady mě to nepřekvapuje; je samozřejmě nesrovnatelně snazší si představovat sebe, že mám ty nejlepší argumenty na světě, takže proto se mnou někdo nechce debatovat, než si připustit, že jsou to možná (a) slabé a mockrát vyvrácené argumenty (Norbert), (b) hysterické papouškování věcí, které ani nechápu (Li), (c) umělé vytváření neexistujících nekonzistencí vytrháváním z kontextu, které ovšem autor považuje za geniální (Szaszián) nebo (d) těžko pochopitelné argumenty, které se při snaze o pochopení typicky změní v řev a nadávky, když Vám ta snaha nepřipadá dostatečná (Vy).
Všechny Vás spojuje to, že máte pocit, že s Vámi nechci mluvit proto, že jste tak geniální a všechno byste mi to rozsekali.
Reálně s třemi z Vás nechci mluvit proto, že Vás považuji za slaboduché; a s tím posledním proto, že je to prostě moc energie, kterou lze vynaložit lépe (pokud se nedomluvíme na jiném způsobu komunikace).
Samozřejmě neočekávám, že by mi to kdokoliv z Vás věřil, protože příjemnější je ta druhá možnost xD
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 14:51:57 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přestalo mě to zajímat po druhé větě; tak jsem to nechal být.
Jak říkám, až budete ochoten jít do dialogu s tím, že přiznáváme oba vlastní omylnost, nepochopení toho druhého, budu také ochoten; do té doby ani ne.
Taky mi připadá, že skoro pořád blábolíte mimo téma, neodpovídáte, lžete, vykrucujete se; ty předpoklady jsem ochoten odložit a snažit se pochopit, co chcete říct, pokud totéž uděláte taky.
Do té doby se do toho nechci nechat zatahovat.
Autor: Urza Čas: 2025-12-22 14:47:25 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nikdy mě nepřestane překvapovat ta zahleděnost do sebe u některých; a zobecňování vlastní zkušenosti na ostatní.
Autor: Urza Čas: 2025-12-21 12:47:12 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dialogem; stalo se mi to v životě už mockrát, jen to trvá a není to hned. A i tam, kde se mi to nepovede, spíše přepolkládám, že jsem nenašel způsob, než abych se vymlouval, že to nejde.
Autor: Urza Čas: 2025-12-21 06:28:21 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nikdy mě nepřestane fascinovat, jak lidé, se kterými odmítám diskutovat, si vždycky vymyslí nějaký "dobrý" důvod typu "nemá argumenty", "neposeru se před ním" a podobně, místo aby přijali ten skutečný důvod (byť ho explicitně sděluju – Vám třeba dokonce i s postupem, jak to udělat, abych s Vámi diskutovat začal); přitom se stačí podívat na to, s kolika lidmi, kteří se přede mnou neposerou, nesouhlasí se mnou, rád diskutuju xD
Autor: Urza Čas: 2025-12-21 06:25:49 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
U hokejistů to OK je, mají to přímo uvedené v to zákonu; kopie při kydání hnoje už legální není, protože nejste oprávněná osoba uživate velký státní znak.
Autor: Urza Čas: 2025-12-21 06:25:04 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
<3
Autor: Urza Čas: 2025-12-21 06:24:50 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, můžeme se ze všech sil soustředit na omyly toho druhého; dokudd však budeme ignorovat svoje, nikam to nepovede.
Autor: Urza Čas: 2025-12-21 06:23:44 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to je obvyklá chyba; když nevím, jak něco udělat, raději řeknu, že to nejde, než abych zjišťoval, jak to udělat.
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 15:26:47 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obecně dává větší smysl o věcech mluvit a snažit se, i když druhá strana nevypadá, že by měla zájem, než prosadit silou to, co chci, jen proto, že jsem zrovna silnější – vytvářím tím totiž přecedens, že tak to má být, přičemž ten precedens přetrvá, i když budu slabší.
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 15:25:21 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
I dezinterpretace je formou interpretace (byť chybnou).
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 14:24:51 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je právě ta chyba; k interpretaci dochází vždy.
Akorát je často interpersonálně velice podobná, tak se může zdát, že k ní nedochází; jenže dochází – a mezi námi je výrazně odlišná.
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 14:21:58 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky.
S tím tónem jsme se nepochopili – měl jsem ho proto, abych držel zpátky sám sebe, protože bych měl tendenci se s nimi hádat.
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 14:20:42 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
"Keby ma chceli za moje výroky voči Ondrovi pokutovať tak sa nebudem vyhovárať na neexistujúce právo šíriť nenávisť a pokutu zaplatím. Ale nie som si vedomý toho že by som svojimi výrokmi porušoval platné právo."
Tohle je právě to, co Vás nejvíc vystihuje – neřešíte, co je správně a co špatné, ale co je legální a co nelegální.

"Máte nejaký funkčný spôsob ako šíreniu nenávisti brániť bez obmedzovania šíriteľov nenávisti?"
Daleko funkčnější než je zavírat je skoro cokoliv; jako bonus může být třeba vést dialog…
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 11:26:38 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, nezapomínám; Vy ho jen zjevně nechápete, protože v tomto kontextu je potírání hate speech jasně útočným násilím.
Ostatně… dnes tu za to kopete a kdo ví, kdo půjde zítra po Vás za výroky vůči trans osobám, kterých se rád dopouštíte.
Jinak prevence pro mě není tabu; jen používat násilí vůči někoho jen proto, že se nějak projevuje.
A netvrdím, že řešením šíření nenávisti je nechat ji volně šířit; Vás fakt nenapadá nic mezi tím a násilím?
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 10:35:20 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Snažím se poukázat na to, že jde o interpretaci.
Myslím těmi příspěvky přesně to, co v nich píšu; na druhou stranu něco jiného, než co v nich čtete. To je, co? Až budete ochoten na tohle přistoupit, můžeme se dostat dál.
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 08:08:43 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přečetl jsem první větu; a dál netřeba.
To přesně vystihuje ten mylný předpoklad, o kterém pořád mluvím – dokud si budeme oba myslet, že toho druhého chápeme, budeme se vzájemně mít za lháře, kretény, idioty, dementy; když si dovolíme s pokorou připustit, že tomu druhému nerozumíme (ačkoliv se nám může zdát, že se vyjádřil jasně), může to být začátek cesty k pochopení.
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 08:05:30 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Šíření nenávisti je samozřejmě problém; otázka je, co s ním?
Etatistické řešení je zasáhnout násilím – jenže tím vlastně udělá to, proč čemu se chce bránit – to je skutečný oxymóron.
Já netvrdím, ať jsme k šíření nenávisti lhostejní; jen že je třeba hledat skutečné řešení, ne to postavit mimo zákon a nalhávat si, že tím se to vyřešilo.
Nenávist násilím fakt nezastavíte.
Autor: Urza Čas: 2025-12-19 08:02:37 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuju moc <3
Autor: Urza Čas: 2025-12-18 13:40:53 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky moc <3
Autor: Urza Čas: 2025-12-18 09:53:08 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ani ne. Jen jste zjevně vůbec nepochopil pointu mé zprávy.
Je to celé o tom přístupu.
Autor: Urza Čas: 2025-12-17 20:46:36 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
I Vy mi připadáte jako lhář; ale nechci na tom stavět.
Autor: Urza Čas: 2025-12-17 20:45:18 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Fakt myslíte, že tohle je stravitelnější než ankap?
Podle mě to je hodně individuální; někdo stráví líp jedno, další druhé.
Autor: Urza Čas: 2025-12-17 20:44:26 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuju, to je dobrá paralela; a ano, přesně to bych rád, aby z toho vyznělo.
logo Urza.cz
kapky