Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 185)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-25 19:44:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
důvod dle mého názoru spočívá v pouhé neochotě brát je vážně, neboť o jejich zesměšňování se již v očích těch nejmladších ochotně postará vzdělávací systém v rukou vlády, čímž pádem následně i významné osobnosti, média a konec konců také většina rodičů, kteří tím systémem též prošli.
.....................................................................................

No ale hodnotu toho či onoho určují naše pocity,

pokud nejste na něčem pocitově zaangažován,

tak na to kašlete,

takže když nejste zaangažován na mimozemštanech nebo na Hitlerovi,

tak vás to nezajímá...


Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-25 17:11:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Kolektivistické a levicové názory jsou hodně často propagovány nejrůznějšími umělci, spisovateli atd (prdel, že často ti lidi mají obří baráky se dvěma bazénama atd., ale pak kážou o nerovnosti příjmů) Je to dlouhodobější fenomén, stačí si vzít jenom kolik českých básníků bylo komunisty za první republiky třeba. Nebo kolik je levičáckých kapel typu RATM nebo Ska-p. Podle mě je to i tím, že rozumnej člověk politiku do kumštu netahá, protože emoce a iracionalita, která je pro umění nezbytná, v politice dělá jen a jen škodu.
.................................................................................

Vždyt vám říkám,

že ten nablblej socialismus, kolektivismus a státismus je ARCHETYPÁLNÍ ZÁLEŽITOST,

kterej je ovšem totálně pokroucenej pocitamna toho kterého jednotlivce...

PROTO TO NELZE ODSTŘELIT JAKO ŽE JE TO BLBOST !!!!

TO MÁ REÁLNEJ ZÁKLAD !!!

Proč si myslíte, že v křestanství se mele o lásce, nebo v budhismu o soucítění ???
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-25 17:04:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Chápu o čem mluvíte,

podle mne je třeba spíše mluvit o tý svobodě a lásce,

jinými slovy psát o "ideologii" anarchie,

nežli zabředat do konkrétních věcí,

jak to bude s armádou a zdravotnictvím,


prostě to chce mít nějaký pozitivum co se nabízí,

nejen nějaký ekonomický zisk svobodného trhu...


Tak jako Ježíš lákal na boží království,

komunisti na komunistické království,

je třeba lákat na anarchistické království svobody a lásky...

Ve všech třech případech jde o "utopii" kterou každý řešil poněkud jiným způsobem,

TAK HLAVNĚ NEUDĚLAT IDEOLOGICKOU CHYBU,

nezdůraznovat třeba jen svobodu na úkor lásky či naopak (což pak činil Ježíš)


Mě na propagaci anarchie zas tak moc neužije,

já jen píšu duchovní bláboly,

at si každej vezme co chce...

A těch duchovních blábolů není zas až tak moc,

pouze svoboda, láska, vědomí a bytí, světlo a přítomný okamžik (spontánní konání)







Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-25 13:30:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Hahahaha...

No není to tak jednoduché...

Ale to co je třeba je zdůraznovat svobodu,

a protože svoboda je "aspektem boha"

tak je vlastně to samé co láska, vědomí a existence

a to je to, oč těm pocitářům a sluníčkářům jde,

ale protože furt ulítavaj jen na lásce, tak potlačují svobodu...


Takže láska a svoboda jsou jedno a to samý...

(já tyhle nasládlý kecy moc rád nemám,
ale prostě takto vypadá popis "duchovní svobody")
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-25 12:52:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nestalo se z jediného důvodu,

že lidé mají strach ze svobody

jak vlastní (což si lze vyzkoušet v duchovní praxi)

ale především ze svobody těch druhých,

proto neustále vymýšlejí omezování svobody...

Ale tím zároven omezují svobodného ducha nejen v oblasti "ekonomický"

ale i "morální" či "etický"

jinak řečeno duchovní...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-25 12:44:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ano, musíme prodávat anarchii skrze pocity a skrze úplně vše, prostě oslovit lidi; neříkám, že vím jak xD
...................................................................................

Vždyt je to jednoduché,

lidský pokrok přece nepřináší zazobaný kapitalista (ten jen dodává finance)

ani mozolnatá ruka dělníka (jak tvrdil Marx)

ale

SVOBODNÝ LIDSKÝ DUCH (který není omezován nábožesko - politickými hovadinami)


SVOBODA JE PŘECE ARCHETYP,

KTEREJ OBSAHUJE NEJEN SVOBODNOU INDIVIDUALITU,

ALE I LIDSKOU SOUNÁLEŽITOST

což už dávno bylo vyjádřeno v ROVNOST, VOLNOST, BRATRSTVÍ
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-25 12:01:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Presne.Byt populistou.Vyvratit zakladni lez,kterou se podarilo soudruhum nakecat chudakum:ze hlavnim vinikem jejich bidy je podnikavy clovek.
..............................................................................

Jakým soudruhům ???

Proboha tohle je mnohem starší záležitost,

přečtěte si třeba bibli,

jak tam jsou ti bohatí kritizováni,

že spíše velbloud projde uchem jehly nežli boháč do božího království...

Copak v pohádkách bejvaj ti dobří ti bohatí a ti zlí ti chudí ???


To je archetypální záležitost,

zapomente na nějaký komunisty...


To je duchovní záležitost,

že se musíte odvrátit od honby za bohatstvím světa,

aby jste došel poznání (štěstí)




Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Tato dvě díla bohužel naprosto přesně ilustrují současný stav individualismu a kolektivismu ve společnosti; zatímco libertariánské myšlenky jsou sice logické, silně konzistentní, dotažené do konce a pravdivé – a celkem nikdo je nebere vážně, neboť jejich pochopení vyžaduje vyvinutí určitého úsilí, kolektivistické myšlenky jsou typicky populistické nekonzistentní žvásty, které sice vypadají dobře na první pohled, ale hlubší logická analýza ukazuje jejich nesmyslnost – a každý jim rozumí a mnozí dokonce považují za ideál (ti chytřejší někdy dodají, že jde o ideál nedosažitelný). Když k tomu ještě připočteme fakt, že libertariáni jsou často exoti (jako třeba já), kterým činí problém zkratkovitá a nepřesná komunikace tak důležitá pro populismus, máme sice to nejlepší zboží, leč bez jakékoliv reklamy, takže neprodáváme; co s tím?
................................................................................

To pouze ukazuje na fakt,

který jsem už několikráte zde popisoval :

lidé jsou především ovládání svými pocity a myšlení pouze používají k zdůvodnění

svých pocitů...

Koho taky nakonec zajímá nějaká konzistence ???

Vždyt je to směšný...

Já to roky pozoruju v duchovní oblasti, jak se neustále ulítává na pocitech,

a četl jsem desítky článků o tom, jak to srdce je Pravda a Bůh

a jak ten rozum zatemnuje poznání...


Co s tím ???

No nic, s tím nelze nic dělat,

pocity jsou v podstatě vylepšený zvířecí pudy,

takže člověk se tím chca nechca musí řídit,

vždyt je to vlastně celý jeho život...

Bylo by možné sice popularizovat anarchii skrze pocity,

ale mně osobně to přijde vcelku odporný a "neduchovní"

takže jediné co lze dělat,

je, nejít proti pocitům lidí,

protože oni jinak půjdou proti vám...


Jediné co lze dělat je nechat věci jít svou cestou,

nebot není možno přesvědčit blázna jenž se považuje za Napoleona,

že není Napoleonem...

Což platí nejen o těch druhých ale i o mě samotném...




Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-25 10:22:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pěkný koledy,
ale na největší hitovku jste zapomněli :

Zákony, zákony, kdopak vám dal hlas,

parlament celičký nebo senát zas ???

Zákony, zákony, copak to zní v nich,

státistický písničky že tě přejde smích


http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/vanocni-koledy/rolnicky-29838

Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-24 12:49:34 Titulek: Re: Salus [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A co by asi tak ta zájmová skupina bez státu dělala? Šla bušit na dveře těch, kdo vlastní ta umělecká díla a důrazně je žádala o přejmenování?
..............................................................................

Přesně,

zájmové skupiny by na tom byly bez státu podobně jako jsou dneska Jehovisti,

někdo by je rovnou vykopnul, někdo by je jen vyslechnul a jinej se k nim přidal

a to by bylo asi tak vše...

Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-24 09:29:28 Titulek: Re: Salus [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To plati za každého 'rezimu' a není to specifikum státu.
.........................................................


Jakoby zrovna každý režim nebyl právě tím státem (s vyjímkou anarchie)


Stát přece sám o sobě není nic jiného,

nežli nějaká zájmová skupina,

a v této zájmové skupinějsou další různé zájmové skupiny,

jenž prosazují své zájmy jenž často bývají protikladné...


Prvořadým zájmem je OCHRANA občanů

a kam až ta ochrana bude sahat,

to záleží na zájmových skupinách,

může být že stát bude chránit občana i před protržením hajzlpapíru při utírání zadku..


A chránit se potřebujeme před těmi druhými jen proto,

protože máme strach

proto také existuje stát,

nebot živočišný druh člověk je vnitřně rozdělen

a jeden požírá druhého navzájem,

což u jiných živočišných druhů není až tak rozšířeno..


Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-23 16:39:52 Titulek: Re: no jasne [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je toho, že někdo má život...

Za pár let stejně o něj přijde,

a co pak bude dělat ???

No, co pak s tím bude dělat ???


To já s časem alespon bojuji

a zabíjím čas jak se dá,

a čas na oplátku zase zabíjí mě...


To je život hrdiny...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-23 11:14:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Bobři mně nevaděj,

mně vaděj stromy,

každej rok na podzim vopadaj a celou krajinu zanesou opadaným listím,

to je fakt hroznej bordel,

jednomu by z toho piclo...

Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-23 11:07:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To se rozdelit da,to neni jeden mismas
......................................

Rozdělit se to dá,

jenže musíte rozdělit představu dobra od samotného dobra,

nebot lidé přinášejí povětšinou pouze představu dobra,

nikoliv dobro samé,

a to že se na tý představě mnozí schodnou ještě neznamená že se jedná o dobro...


Ježíš to třeba rozdělil tak, že řekl,

necht tvá pravá ruka neví co činí levá,

což tedy znamená jinými slovy,

že konáte bez záměru,

čistě spontánně,

takže pak nepřinášíte představu dobra, nebot nejednáte na podkladě představ či pocitů...


Jenže, oddělit se od vlastních představ a pocitů s nimiž jsme ztotožněni a jenž nás ovládají není věc lehká...

Vlastně by jste přišel o vše, čemu říkáte " můj život"




Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-23 10:42:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Slusni jsou ti,co vytvareji i neco pro ostatni,nejen pro sve semeno.To se rozdelit da,to neni jeden mismas
...................................................................................


Vážně ?

Tak v tom případě to platí i pro státisty,

ti vám také přinášejí dobro státu a jeho zákonů...

No on i dábel je nazýván "světlonošem" nebot lidem přináší světlo...

Největší dobráci jsou pak ti, co vám to svý dobro vnutěj,

vždyt oni to nedělaj přece pro sebe,

ale pro vás...

(hahaha, to je psychologie je jak noha)


Největší hajzlíci jsou právě ti nositelé dobra,

jakmile někdo vyhlásí boj dobra se zlem

ve prospěch všech lidí,

je nejlepší vzít nohy na ramena

a pelášit jak zajíc pryč...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-23 10:35:53 Titulek: Re: Sluníčko, sluníčko, popojdi [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo,

a proto taky neexistuje pouze "VNĚJŠÍ NEPŘÍTEL"

kterým je v případě anarchistů stát,

ale také "VNITŘNÍ NEPŘÍTEL"

kterým je pak sám anarchista,

nebot krátkozrakost lidská je všeobecný jev jemuž podléháme my všichni...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-23 09:22:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Hajzlum se diky temto rozdelenim dari schovat mezi slusne a jeste z toho pekne zit.
.................................................................................

Proto se taky nesmíte nechat zmanipulovat hrou na dobro a zlo,

na hru slušní a neslušní,

dobří a zlí,

morální a nemorální,

soucitní a egoističtí

apd.

Největší světová svinstva působí na světě předevčším ti lidé dobří, morální, uvědomnělí apd.

((U většiny všeobecných lidských přesvědčení postačí prostě jen pozměnit pocitovou hodnotu, a víceméně se trefíte do správné polarozace dobra a zla))
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-23 09:15:25 Titulek: Sluníčko, sluníčko, popojdi mali
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jak je možné, že tento princip sluníčkáři dobře chápou v jednom směru, islamobijci v tom druhém, zatímco ani jedni se nejsou schopni zamyslet nad tím, že není nejmenší důvod, proč by přesně totéž nemělo platit pro obě strany?
............................................................................

Vo tom přece již mluvil dávno Ježíš,

když popisoval lidskou KRÁTKOZRAKOST :

třísku v oku bližního výborně vidíš, zatímco nevidíš trám ve vlastním oku...


Dneska maj sluníčkáři svátek,

nebot nastal zimní slunovrat,

takže blahopřeji,

opět začne vítězit světlo nad tmou

a sluníčkáři na tom mají pochopitelně vobrovskou zásluhu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-14 08:26:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo a není to nic zvláštního,

lidi to nakonec v těch nižšších úrovních znají a mnozí používají zcela spontánně,

ale nejlépe dostupné je to tehdy, když jste na vrcholu svých tvůrčích sil,

tedy okolo 30 roku života,

a pak když stárnete a opouštějí vás síly,

takže pokud jste během života příliš "nezblbnul" a nechce zůstat stále mlád,

tak k tomu přicházíte na starý kolena víceméně automaticky,

prostě starší lidé mají rádi ten svůj klid a už neblbnou jako pubertáci...

Tedy měla by se objevovat jakási "životní moudrost"

i když u mnoha staříkú se objevuje spíše "životní potřeštěnost"
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-14 08:13:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
jako smrt,nepohyb,bez napeti a pak lechtajiciho proudu mezi dvema poly.
........................................................................

Jasně, to je bezpochyby taky krásná věc,

nic proti,

ale onen stav je prostě "lepší"

ale právě že milujete to napětí a touhy a úsilí,

tak je těžké se od těch krás života odpoutat,


ale ten stav klidu je fakt lepší, jak jsem psal výše,

je to sice smrt starého stavu,

ale taky nástup nového stavu...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-14 08:08:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Budha když popisuje ty svý čtyři vnory,

tak u každýho říká, že se mu povznese srdce...

Já bych to možná řekl jinak,

že je to podobné, jako kdyby jste měl na zádech hodně těžkej batoh,

ale jste na něj zvyklej, protože jej furt taháte na zádech,

ale když jej poněkud odlehčíte a zbavíte se zátěže,

tak to poznáte a cítíte se lehčeji a radostněji a uvolněji...

Konečně začínáte fungovat bez zátěže, a to je znát...


Na nižšší úrovni to znají umělci a sportovci,

že když je mysl klidná a odosobněj se,

tak je to velmi příjemný stav...

No i drogy a alkohol fungují podobně,

jenže vás poněkud zbavěh inteligence,

což je nepříjemný vedlejší účinek...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-14 00:11:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
O čedm jste si myslel, že mluvím, když mluvím o Jednotě a pseudojednotě ?

Mluvím prostě o lásce

A čím více se jedinci z nějakého důvodu té lásky nedostalo at v dětství či dospělosti,

tím více je psychopatem jenž po tý lásce touží

a vytváří si PSYCHOPATICKOU PŘEDSTAVU LÁSKY,

která je pak pro něj realitou a kterou vnucuje světu,

nebot ve světe je dle jeho názoru málo lásky...

((přitom je to tak, že především v něm samém je málo lásky))

Největší lumpárny se dějí právě ve jménu lásky (a jednoty či celku)

a největšími specialisty na tyhle lumpárny jsou křestané,

nebot křestanství je náboženstvím lásky,

proto se do tý lásky zaobalí kdejaký psychopatický svinstvo...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 23:14:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
I spousta nepochopitelnych rozhodnuti politiku byva dosti casto urcena treba zhrzenou laskou nebo kusem snadneho zvance.
........................................................................

Tak zrovna ta zhrzená láska či láska vůbec je tím projevem tý touhy po Jednotě,

pokud se podíváte co keců se v lidské společnosti nameleo lásce ve všech různých podobách, tak pak víte že se zde mluví o nějakém sjednocení a o jednotě...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 11:29:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To taky vim,ale stejne jako panu Vostalovi:dnes tam maji pocit,ze soukrome vubec nefunguje a ze kdyz se zapracuje,s rozvojem pocitacu(u nich rikaji datoru-to je dobrej,kratkej nazev) na dohled nad zlodeji...takze ta neznicitelna nadeje,ze to nekde muze fungovat,je nebezpecna
................................................................................

To taky vim,ale stejne jako panu Vostalovi:dnes tam maji pocit,ze soukrome vubec nefunguje a ze kdyz se zapracuje,s rozvojem pocitacu(u nich rikaji datoru-to je dobrej,kratkej nazev) na dohled nad zlodeji...takze ta neznicitelna nadeje,ze to nekde muze fungovat,je nebezpecna
...................................................................................

Jasně chápu,

ale naděje je v podstatě nezničitelná,

o tu naději musí přijít oni sami,

nebot jak říká Bondy :

"hovno naděje, dokonce všech hoven meta"

Čili NADĚJE UMÍRÁ POSLEDNÍ

Což říká i Budha, že naše touhy a vůle je to poslední co umírá...


Tedy brát někomu naději je dost beznadějná situace...(hahaha)
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 11:17:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A pokud chcete být důsledný ve svobodě,

tak musíte dát lidem i svobodu mýlit se a blbnout

a pokušet se o socialismus a komunismus a státy apd.
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 10:59:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To vim,ale pruser je,ze by pak mohl vzniknou nazor,ze nekde muze socialismus fungovat.Ze lidstvo tam speje.Ze se da vychovat...a uz jsme zase ve slepe ulici.(Jara da Cimrman byl prukopnikem slepych ulicek)
...........................................................................

Proboha, s tím nemůžete nic dělat,

to je archetypální vize Jednoty,

tedy je to spíše značně pokroucená pseudovize a představa,

to nelze odstranit a ani to není žádoucí,

je třeba to jen očistit od toho pokroucení,

která vytvořila různá náboženství (včetně socialismu a komunismu)
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 10:46:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To se nemusíme dívat ani na švédy,

stačí se podívat co udělalo z čech 40 let komunistické diktatury,

a to ještě navíc jsme přišli díky Hitlerovi o židy (jedna třetina kapitálu)

a sami jsme vyhnali němce (druhá třetina kapitálu)

což jsou také následky totalitních režimů XX. století...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 10:20:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Pro Pedra:Argument monopol a konkurence:Svedsti studenti(u nich byla castecne zprivatizovana zeleznice)okamzite zacali opravdu nebezpecne rvat:"Tenkrat bylo vsechno perfektni!.Dnes je bordel v jizdnich radech,samy zmeny,spina,velka zpozdeni,neni to kordinovany...."opravdu jsem se zacal bat,ze me zmlati....prej "z pravicackymi kecy bez do prdele!"
....................................................................................

To je pochopitelné.

to je dáno rozdílností mezi severem a jihem,

na severu je vzájemná výpomoc mnohem důležitější nežli na jihu,

na jihu lidé mohou žít ze dne na den a bez vzájemné potřeby pomoci,

ale na severu jsou klimatické podmínky mnohem více nepříznivé,

a tak se zde mnohem více uplatnuje plánování a spolupráce...


Vždyt je to vidět i na mnoha státech,

kde sever je pracovitý a bohatý, zatímco jih je chudý a líný,

nakonec je to vidět i na EU, kde právě jižní státy mají velké problémy stačit severu
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 01:33:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To je nakonec i velké téma v duchovní oblasti,

protože lidé mají tendenci neustále zasahovat do přirozeného běhu věcí...


Tam se to řeší tím,

že se jim to dopřeje podstatě pomocí paradoxu :

Musíte vyvinout obrovské úsilí - udělat nic...


Je s tím sice velké množství problémů a má to i vedlejší nežádoucí účinky,

ale to je prostě pro většinu lidí nejpřijatelnější postup,

tedy postup pomocí omylů...


A to je to, co dneska vidíme ve společnosti a v roli státu

jinými slovy,musí se tak dlouho chodit se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 01:13:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Je to vlastně chytře vymyšleno,

nebot takto vlády vám neustále vaří svůj volební humanitní guláš,

ovšem nepřiznaj, že jej vaří za vaše peníze,

jen se tím v očích veřejnosti stávají "nepostradatelní"

vždyt jak by to dopadlo se zdravotnictvím a našima dětmama ve školství,

kdyby se o to stát nestaral...

Děti by neuměly číst a všichni by umřeli během první chřipkové epidemie...
Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-13 01:07:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Dnes stále existuje soukromý sektor, na kterém ten veřejný parazituje, to komančové neměli.
..........................................................................

V tom se dnešní soudruzi bezpochyby poučili,

že lepší nežli krávu zabít je ji po dlouhé roky neustále dojit,

a tím mlíkem pak vylepšovat ty státní aktivity, jenž je mají v očích veřejnosti činit hezkými a prostěšnými a humanistickými...

Autor: Vostál Petr Čas: 2015-12-12 22:14:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Víte, já to vidím právě v tom duchovnu,

jak to naše ego potřebuje mít zoufale nějakou jistotu,

něco, čeho by se mohlo držet a co by mu dávalo jistotu existence...


Ale anarchie je svoboda a svoboda je v podstatě bez nějaké jistoty či pojistky,

proto lidé raději zvolí jistotu otroctví,

nežli nejistotu svobody...


Proto je anarchie a svoboda to poslední co by si lidé přáli a čeho se ego strašlivě děsí a ono je to skutečně děsivé...

proto ty tisíce zákonů a pojistek a ten táta a máma stát
logo Urza.cz
kapky