Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 205)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 14:51:52 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Btw je jasne, ze hrozba musi byt splnitelna.
Tedy zid jiste nevladne dozorci, protoze nemuze svoji hrozbu splnit.
Zatimco ja v ancapu budu vladnout kazdemu, komu reknu "neber mi moje veci, nebo te zabiju", protoze to mohu splnit a dokonce je mozne, ze uz jsem to nekdy nekomu udelal.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 14:44:06 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak to? Vzdyt to jasne sam pises: Pod pohruzkou nasili. To znamena, ze o tom staci mluvit.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 13:09:07 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Budes si to tu muset procist od zacatku :-(
Skutecne tu nekolik lidi tvrdi, ze to presne takto je.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 10:33:03 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
JA s tim NEZACAL!!!! Ja NETVRDIM to, ze kdyz mi nekdo neco vnucuje nasilim, ze mi vladne.
Tyhle otazky mas pokladat te druhe strane.
Btw ja toho zlodeje nevyzenu. Pouze mu pohrozim, ze kdyz me okrade, tak ho zabiju. Podle mych oponentu UZ JEN touto hrozbou MU VLADNU.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 10:17:46 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1. Pokud ja budu branit zlodejovi me okrast (za situace, kdy jsme rekneme na pustem ostrove, kde neni zadny stat), tak mu tim vladnu. Podle vas...Protoze mu vnucuju nasilim svuj politicky system (tedy system, ze se nesmi okradat)
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 09:48:02 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, ankap v zadnem pripade neni lepsi, nez libovolny stat.
Je to uplne to same.
Ancap nebo Stalin, oboji se stejne.
Samozrejme
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 09:47:07 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1. To nerikej me, me to taky tak prijde, ale mame tu kolegy, kteri s timto zasadne nesouhlasi a tvrdi, ze KAZDY, kdo nekomuneco vnucuje nasilim, mu vladne.
2. ano.
3. Neni to dost dobre mozne, protoze oa ziji na stejnem uzemi, a jak vime, na stejnem uzemi nejde mit 2 staty (ci 2 ruzne systemy)
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 09:45:25 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ooo, nikoliv.
Prvni zabije druheho a druhy zabije prvniho.
Oba to klidne udelaji.
proc by neudelali…
Takze si proste navzajem vladnou
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 09:43:52 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Stat v ramci vlastnickeho prava vymaha vice, nez ancap v ramci vlastnickeho prava.
Pokud to nechapes primo z toho textu, na ktery reagujes, tak vazne nechapu, proc zrovna ty tu neustale pises cosi o logice.

Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 09:04:56 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale oni si je navzajem vnuti!!!
osoba 1: pokud mi vezmes moje veci, zabiju te! (osoba 1 vnutila osobe 2 svoje pravo a vyhrozuje mu nasilim, vnutila mu to)
osoba 2: pokud mi vezmes moje veci, zabiju te! (osoba 2 vnutila osobe 1 svoje pravo a vyhrozuje mu nasilim, vnutila mu to)

Oba dva to dokazou, oba dva se tim ridi a tedy si obe osoby vladnou navzajem.

Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 09:02:56 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kazdy, kdo s nekym prijde do kontaktu, druhemu hrozi silou. V MNOHA vecech, skutecne VELMI MNOHA vecech.
A to bud sam o sobe, a nebo zprostredkovane skrze stat.
Ale i v dnesnim svete ve state bude velke mnozstvi techto hrozeb, i kdyz nebudou mit zadnou oporu v zadnem zakone.
Btw, samozrejme spousta hrozeb muze byt zpocatku nevyrcenych, a objevi se az v okamziku, kdy nastane konflikt. Pak ty hrozby nastoupi.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 08:59:19 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A prave proto ze ve state vymaha vice, nez v ancapu.
Vy lidi si totiz pletete pravo a pravo.
Cimz se dostavame k tomu sporu o nekonecno.
V ancapu mas jedina prava tato: Aby na tebe nikdo nasilim neutocil a aby ostatni respektovali tva vlastnicka prava. TECKA. Nemas zadne pravo "diskriminovat", nemas zadne pravo "prodat nekomu 2 rohliky" a podobne. Nikdo a nic ti NEZARUCUJE, ze to MUZES udelat. Proste se to NIJAK NERESI.
Pokud nejakou takovou vec udelas, tak potom se zpetne zkouma, jestli jsi svoji cinnosti porusil ci neporusil to, co jsem jmenoval na zacatku.
Kdezto vy, kdyz se vam to hodi, pouzivate slovo pravo ve smyslu "moznost". Ano, mas moznost to udelat, ale nemas na to PRAVO.
Pravo je totiz neco, co se da nejak vymahat. A vymahat se da to, aby na tebe nikdo neutocil a aby ti nikdo nebral tvoje veci (tedy aby respektoval tvoje vlastnicka prava).
Dokonce neexistuje ani ono "pravo" delat si na svem pozemku co chci. To, ze si delam na svem pozemku co chci, vychazi z vlastnickych prav. Nemam zadne PRAVO si urcovat na svem pozemku svoje "prava". Mam pouze pravo na to, aby ten, kdo je na mem pozemku, respektoval moje vlastnicka prava.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 08:47:33 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A ted si vezmi, ze na tom pustem ostrove budou vladnout jeden druhemu a druhy prvnimu! To by me zajimalo, jak budes rikat system, kde si vsichni lide navzajem vladnou, jestli ti prijde spravedlivy ci nespravedlivy.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 08:46:37 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Super,
potom vsichni lidi vladnou vsem lidem, se kterymi prijdou do kontaktu.
Uzasny zpusob, jak rozesrackovatet nejake tema a totalne ho zrelativizovat.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 08:10:09 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Blbecku,
Prave ze ja to ctu a CELOU dobu se o tom bavime - ty tvrdis, ze , cistuji (tvl tohle uz neni ani jak s zakem pomocne skoly, to uz je jak s neandrtalcem), "že v ankapu se v rámci vlastnických práv bude vymáhat více než v případě státu"
Tak si tu vetu rozebereme…
ty tvrdis, ze v ancapu se bude V RAMCI VLASTNICKYCH prav vymahat vice, nez v pripade statu - tedy z teto vety vyplyva zcela jednoznacne (a pokud ne, tak jsi ji blbe napsal), ze porovnavas "vymahani v ramci vlastnickych prav" ve 2 ruznych systemech: 1. v ancapu a za 2 ve state.
A vychazi ti, ze v ramci vlastnickych prav se toho v ancapu vymaha vice, nez v ramci vlastnickych prav ve state.
Coz celou dobu rozporuju a ty si za tim porad stojis.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 08:04:50 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
pak definuj , co to je "banda typku".
Protoze tohle opet a zase relativizuje vsechno a za vsech okolnosti.
Jses na pustem ostove, je tam s tebou jeste jeden clovek. Ty mu reknes: Neber mi moje veci, jinak ti jednu vrazim. Hle, prave jsi vytvoril vladu.
To jako fakt?
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 07:46:57 Titulek: Re: Vyhlížím ten den s nadějí [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen bych podotkl, ze ancap neni system vlady. Teda, zase, zalezi, co kdo mysli pod slovem "vlada". Rozhodne vsak chybi jakakoliv centralni autorita, proto to neni system vlady tak, jak ho bezne chapeme.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-12 07:30:14 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasne, nikdy jsi nenapsal napriklad "pouze jsem Vám ukázal, že v ankapu se v rámci vlastnických práv bude vymáhat více než v případě státu"
A ne, fakt to nebudu hledat v tech dalsich clankach, kde jsi s tim operoval davno pred timto clankem.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-11 22:45:50 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, ja kvuli nejakemu zmrdovi nebudu hledat ve vsech clancich, kde on neco napsal.
Pokud jsi to nenapsal, tak tim lip, alespon se o tom nemusime hadat.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-11 22:17:42 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zmrdiku,
TY jsi prisel s tim, ze v ancapu se vymaha vice, nez ve state.
TY si to obhaj, jeste k tomu, kdyz je to picovina. Ale ok, kdyz napises nejake argumenty a zduvodnis postup vypoctu tak, aby daval smysl, bude na zvazeni, jestli nemas pravdu.
Zatim se ale chovas jako naprosty zmrd, ktery neco rekl a od te doby povysenecky rika "ja mam pravdu, protoze ji mam a vy ostatni nejste schopni ji pochopit"
Tohle holt uz zmrdi delaj, no..
Autor: Lojza Čas: 2019-04-11 22:11:56 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, ja jsem mimo a ty jses letadlo, chapu.
Tak napis presnou metodiku, jak to pocitat a PROC to tak pocitat.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-11 22:01:13 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mily xxxxxxxx,
pokud bys to vykladal takto, tak v ancapu mame zahrnuto nekonecne pripadu, a ve state mame zahrnuto nekonecne pripadu.
Pokud ti to tak vyhovuje, tak ok, nekonecno rovna se nekonecno a tedy v ancapu NENI vice vymahanych prav.
Pokud bys preci jen uznal, ze je to blbost to pocitat pres nekonecno moznosti, tak bychom se mohli bavit o pouze o KONKRETNICH pripadech vymahani. A zde se v ancapu vymaha mene, nez ve state. Priklady jsem uvadel.
Takze mame 2 moznosti: bud je to nekonecno vs nekonecno a je to nerozhodne. A nebo je toho v ancapu mene. Vyber si dle libosti.

Ty totiz s oblibou delas jeden argumentacni faul: V ankapu pocitas do celku i to, co neni primo konkretne urcene (a pouze je to jakousi automatickou soucasti), a ve state tohle jaksi NEDELAS. A to je co? A to je fuj fuj fuj, to se nedela. Takze budto to udelame v OBOU pripadech a najedeme nekonecne moznosti, ktere jsou obsazene jak ve vymahani v ankapu, tak ve vymahani u statu (a tyto pripady se vubec nemusi kryt), a nebo to neudelame ANI V JEDNOM pripade a pak vychazi ankap lepe.
Ale v jednom pripade to udelat a ve druhem ne....to je vazne necestne a nesportovni.

Napsal jsem to uz vylozene tak polopaticky, jak to jen jde.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-11 19:46:26 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mas na mysli, ze jako kdyz odpovim na urazky adekvatnim pusobem, tak jsem ten spatnej.
Tak urcite...krasna ukazka zmrdskeho mysleni.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-11 19:45:22 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
"Snažil jsem se ti ukázat, že není třeba, aby to bylo někde napsáno konkrétně, pokud je to napsáno obecně tak, aby to zahrnovalo i ten konkrétní případ"
No vidis, ze jsi na to nakonec sam prisel.
Takze to s tou diskriminaci take nemusi byt nikde primo napsane, je to uplne to same...
Tak to jsem rad, ze jsi na to nakonec prisel a ja se muzu jit divat na fotbal.
Autor: Lojza Čas: 2019-04-11 19:34:48 Titulek: Re: vláda silou [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja se s tebou budu bavit, az ty odpovis na to, co jsem se ptal ja.
Se ukaz, jakej jses frajer. Ale to ty ne, ty radsi naseres do diskuze kybl hoven, aby to vypadalo, ze to ne ty, ale ten druhej je spatnej!!! Ale ne, takhle se to nehraje. Chovas se jako klasickej zmrd. Vubec bych se nedivil, kdybys nekde delal nejakyho manazera v nejaky neziskovce…
logo Urza.cz
kapky