Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 235)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2017-05-10 13:18:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, takze pises tu povetsinou absolutni hovadiny, kterymi se sam neridis (nejspise proto, ze ti samotenemu prijdou jako hovadiny, protoze kdyby ti prisly jako super vec, budes se jima pravdepodobne ridit).
A ano, chci tim rict, ze to co pises je nejako spatne. Povetsinou naprosto mimo misu a realitu.
Autor: Lojza Čas: 2017-05-10 13:04:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ma to s tim spolecneho to, jak nas tu uzasne neustale poucujes a plodis uuuzasna moudra, kterymi se ale sam neridis.
To pak ma jeden pocit, ze kazes vodu a pijes vino, tedy ze jses prachobycejny ...dopln si sam.
Ja bych bral, kdybys nam tu kazal ty sve blaboly a sam podle nich zil. Jo, to bych bral. Ale takhle?
Autor: Lojza Čas: 2017-05-10 12:34:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasne, nejlepsi plan je zcela ignorovat, ze u toho pravdepodobne umru.

Uz jsi to nekdy zkousel, takhle poradne ten stat ignorovat? Troufam si tvrdit, ze ne ...
Autor: Lojza Čas: 2017-05-10 11:31:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Uprimne, me to prijde spise opacne..
Jako ze maj doma nejakou semtriku, co je serve hned ve dverich, at kouka makat umejt nadobi :-D
Trebas takovej Sobotka mi prijde natolik submisivni, ze si ho neumim vubec predstavit, ze by mel doma neco jinyho :-))
Autor: Lojza Čas: 2017-05-10 10:53:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Presne, ignorovat...
Me ted prislo par pokut za rychlost, tak je budu ignorovat...
A pak mi prijde exekutor a ja ho budu ignorovat a nepustim ho domu..
a pak prijdou policajti a ja je budu ignorovat, nakonec budu ignorovat tu Urnu, co mi vyrazi dvere, budu ignorovat nastup do vezeni, pak budu ignorovat, az me tam odtahnou a vlastne muzu ignorovat, ze u toho pravdepodobne chcipnu.
Super plan, zda se mi...
Autor: Lojza Čas: 2017-04-28 07:24:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ostatne v tomto pripade by me zajimalo, jak to skutecne je. Jestli je to na urovni "odmitame provadet tento zakrok ve statnich zdravotnickych zarizenich" , ci na urovni "jakekoliv zdravotnicke zarizeni m zakazano tento zakrok provadet"
Ono uz to prvni je svinarna, ale budiz, jeste se to da nejak prezit, ale obavam se, ze to je spise pripad druhy. Pokud by kdokoliv mel jistotu, jak to je, necht nas prosim informuje :-)
Autor: Lojza Čas: 2017-04-27 18:00:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo presne...firmy plati zenam mene nez muzu PROTO, ze jsou zeny "vice chranene". A co udela stat? Rekne, ze je treba zeny JESTE VICE chranit.
Dojde to tedy k tomu, ze zeny buou, logicky, jeste hure placene.
Pak nekdo naridi, ze zeny musi brat stejne jako muzi, tak je prestanou zamestnavat uplne a pak to dopadne tak, ze kazda firma bude muset povinne zamestnavat 50% zen, jinak ji zakazou cinnost.
Autor: Lojza Čas: 2017-04-20 16:04:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, jasne...no...proc to do te smlouvy davat, ze :-)
Teda, beru to podle sebe. Ja jsem pravda asi nejakou "smlouvu" podepisoval...asi pred 5 lety ... mozna...nevim :-D
Proste existuji "nepsana pravidla", podle kterych se jede.
Libi se mi to? Mam praci ...nelibi? Muzu jit...
A "zamestnavatel" me motivuje k tomu, abych nedelal pro nikoho jineho, predevsim slusnejma penezma. No samozrejme kdybych chtel jit delat jinam, muzu jit hned ted. No zase ja bych to neudelal, protoze ctim nejake zasady slusnosti...
Je otazka, jak je na tom ten "programator" se spolehlivosti. Pokud je to spolehlivy a loajalni clovek, protom ta smlouva muze byt proste kus papiru...
Autor: Lojza Čas: 2017-04-20 12:12:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Fakt?
Ja takhle delam uz delsi dobu jako obchodnik a v pohode - dokonce jsem se dopredu ptal na nejakem zivnostenskem odboru cehosi, ci na financaku, uz nevim, jestli je to ok a prej jo...
Asi to bude podle druhu cinnosti.
Ale tak proc by nemohl programator? IT obecne je velmi casto outsourcovana tak jako tak, takze ten clovek muze delat IT externe a nebude to vubec nikomu divny...
Jako nerikam, ze to neni spatne, jak to ted funguje, to je jasny, o tom se ted nebavim - pokud se to ale ma vyresit vcelku jednoduse, potom jit to delat externe je jasna volba.
A jako bonus clovek usetri SLUSNE penize na odvodech - to byla trebas moje motivace, protoze ja tim, ze jsem sel delat externe, neodvedu obcas az par desitek tisic mesicne (respektive kdyz si spocitam odvod zamestnavatele + muj, ve vyplate)
Autor: Lojza Čas: 2017-04-16 11:46:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja ale resim i to, co bylo, minimalne proto, ze se z toho snazim poucit.
Fakt vubec nechapu, proc bych to jako nemel delat.
Autor: Lojza Čas: 2017-04-16 09:11:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Mohu se jen zeptat, proc bych se v anarchii nemel divat do zpetnych zrcatek ?:-O
Vubec nechapu...naprosty nesmysl.
Autor: Lojza Čas: 2017-04-14 11:32:50 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jako, ze jses kokot, to vim uz davno..ale ze jses AZ TAKOVEJ kokot, tak to docela cumim.
Zkus si skocit do lekarny, kup si nejake vitaminy...zacni I a Q .. a potom se vrat...
Autor: Lojza Čas: 2017-04-14 08:25:39 Titulek: Re: Souhlas [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ve skutecnosti BYLO prodano vice letenek.
Jak jsem pochopil, dela se to zcela bezne, ze se proda vice letenek, protoze nakonec vzdycky nekdo nedorazi. Predpokladam, ze letecke spolecnosti maji pomerne presne statistiky, kolik v prumeru lidi nedorazi na 1 let.
Tudiz ano, potrebovali misto pro 4 zamestnance, ale jaksi pocitali s tim, ze tam to misto proste bude, protoze nekdo neprijde (tedy mozna pouze prodali presne stejny pocet listku, kolik je v letadle mist a cekali, ze nekdo neprijde a ty zamestnance tam daji misto nich)
Uprimne mi to prijde jako docela zajimava situace: Aerolinky tim dozajiste vydelavaji vice penez, na druhou stranu presne muze nastat situace, kdy vsichni prijdou a NIKDO se nechce nechat za jakekoliv penize uplatit, aby neletel :-)) Docela by me zajimalo, jestli maji nekde ve "vseobecnych podminkach" bod o tom, ze i kdyz maji platnou letenku, stejne je nemusi vzit :-) Protoze jestli ne...maji trosku problem :-))
Docela by me zajimalo, jak tuto konkretni situaci osetrit nejakym zakonem, pac je to docela alchymie :-D

Autor: Lojza Čas: 2017-04-12 08:01:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak u psali jinni - smlouvu mozno uzavrit pouze sam za sebe, pripadne I za jine lidi, pokud k tomu mam jejich souhlas.
Budouci deti mi zadny souhlas nedali, takze jednoduse nemam pravo jejich jmenem jakoukoliv smlouvu uzavirat.

Dozajiste je pak otazka, jak to je, pokud rodic "za dite" rozhoduje - napriklad mu zalozi ucet v bance a ten spravuje, ackoliv ty penize jsou "toho ditete". Coz je jiste na zajimavou debatu, protoze v tu chvili skutecne rodic za to dite nejakou smlouvu uzavrel.
No to dite v okamziku, kdy se od rodice osamostatni, ma dozajiste moznost vubec na to, co mu uzavrel nejaky rodic, nebrat ohled a neridit se tim.
A ten stav mezi tim je imho pravda trosku "seda zona".
Autor: Lojza Čas: 2017-04-09 16:41:16 Titulek: Re: Cherry-picking sqared [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Moje zamysleni vedlo smerem, ze pokud das bezdomovcovi ja nevim, jidlo, bydleni zadarmo a takove veci, tak ok, kratkodobe mu pomuzes. Ale je to ciste mirneni dusledku, nikoliv reseni priciny.
Kazdy takovy clovek, ktery se ocitne v prdeli, by velmi pravdepodobne potreboval "individualni pristup", coz stat nedokaze, I kdyby chtel.
Problem bezdomovce neni, ze nema co jist, ze nema penize a tak.
Jeho problem velmi casto lezi uplne jinde...rekneme v "psychicke strance veci"
Autor: Lojza Čas: 2017-04-09 09:23:43 Titulek: Re: Cherry-picking sqared [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Problem myslim je ve znacne mire v tom, ze stat sice bezdomovcum nabizi pomoc, ale takovou, kterou nechteji / nepotrebuji. A takovou, jakou by bylo potreba jim dat, takovou jim stat nabidnout nedokaze.
To mas jako kdyby stat prisel za bezdomovci a kazdemu koupil kilo kaviaru. Dalo by se rict, ze se stat o bezdomovce kralovsky postaral a oni se fakt vyborne najedi. Ve skutecnosti je bezdomovcum nejakej kaviar uplne ukradenej a nema pro ne zadnou hodnotu, ani zadny smysl.
Vnimam tohle dost casto, kdy stat I v dobre vire neco dela, ale uplne se to miji s realnym svetem a skutecnyma potrebama a skutecnyma touhama tech lidi.
Autor: Lojza Čas: 2017-04-07 15:25:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja jsem se sveho casu "bavil" tim, ze jsem bezdomovcum a podobnym lidem nabizel praci. Je to sice nejakych 7-8 let, ale nemyslim, ze by se to nejak zmenilo.
Lehka kancelarska prace, v teple, za 15 cistyho (pred 7-8 lety)
Nutno rict, ze neprisl nikdy nikdo.
Sam jsem mezi bezdomovcema chvili zil (2 mesice na azylovem dome) a musim rict, ze jsem byl asi tak nejak jedinej, co si za tech par mesicu nasel praci a normalni zivobyti.
Autor: Lojza Čas: 2017-04-03 10:17:02
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl ja predevsim o nejakem Marku Novakovi slysim uplne poprve v zivote :-)
Takze to je nejakej trolling na druhou :-D
Autor: Lojza Čas: 2017-03-24 09:57:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
WOW, to jako FAKT?:-O
Tak to by v tom pripade mohlo byt dost prelomovy...
Protoze dost argumentu proti dneska je, ze to nikde neberou, kde by to slovek potreboval...Tohle by mohlo byt fakt dost prulomovy
Autor: Lojza Čas: 2017-02-28 09:41:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ehmmmm...Cituji, "Tohle nikdo neschvaluje" - to si FAKT MYSLIS? Ne opravdu, odpovez, mi, ty si fakt myslis, ze tohle nikdo neschvaluje?
A v jakem zijes paralelnim vesmiru? :-O :-O
Tohle schvaluje vetsina lidi, kterych se na to zeptas. Vezmi 100 nahodnych lidi a zeptej se, jestli ty policajti postupovali spravne a vetsina ti rekne, ze ano, protoze proste je mel poslechnout hned.
To ti zarucuju.
Autor: Lojza Čas: 2017-02-27 13:44:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, stejnej pripad. To taky nebude "psycho lobby", ale proste stat potrebuje tomu cloveku "neco provest", tak z nej napriklad udelaj blazna.
Autor: Lojza Čas: 2017-02-27 10:28:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Imho byl Turing (a mnozi dalsi) nasilne "lecen" z homosexuality jen a pouze kvuli statu. Stat vydal takovy zakon, ze homosexualita je trestna.
Psychiatrie pak uz byla jen prostredek, jak zakon naplnit. Nemyslim si, ze by si psychiatri vylobovali zakon, ze homosexualita ma byt trestna.
Autor: Lojza Čas: 2017-02-27 08:50:57
Web: neuveden Mail: neuveden
Jj, text byl evidentne napsan par dni s predstihem a nastesti z toho nic nebude.
Je zajimave, jak na ten navrh kdo reagoval - velmi vstricne se k tomu stavelo O2, jakozto nejvetsi operator. Coz je vcelku logicke, protoze od nich nejvice utikaj lidi prave k jinym operatorum, kteri daji mane.
Podle me ale ten Mladek byl skutecne tak blbej, ze si myslel, ze kdyz zakaze davit slevy, tak operatori budou muset zlevnit. Verim tomu, ze si to fakt myslel. On nekde prohlasil, ze asi 60% lidi ma nejake individualni slevy a "my musime myslet na ty chudaky duchodce, co si tu slevu nedokazou sehnat a tak musime zajistit lepsi ceny ne pro 60% lidi, ale pro vsechny"
Otazka zni, proc by operatori meli zlevnovat, kdyz jim stat vytvoril takove krasne prostredi bez konkurence, ktera jedina by je tlacila na zlevnovani. Imho by k tomu naopak nemeli jediny duvod, pokud by jim stat nejak primo nenaridil, ze zlevnit musi - osobne se priklanim k moznosti, ze pan Mladek mel na mysli neco takoveho, jako ze jim to naridej. Ostatne jim vubec neslo o volani, ale pouze a jen o data. Takze by stat proste naridil, ze 1GB dat smi stat maximalne tolik a tolik, to si umim predstavit.
Ale ta varianta s O2, jakozto hybatelem udalosti, imho take dava smysl :-)
logo Urza.cz
kapky