Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 243)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2016-10-17 15:02:15 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak Misa je ovsem super :-D
Sluzbu sama vyuziva (!!!!!!!!), je s ni spokojena (!!!!!!), soferu ji je lito (!!!!!!)
Ale holt zakon je zakon, je to jeji prace, sup s nima do Gulagu (ci cokoliv podobneho, to je fuk).

Obcas mi lide rikaji, ze takovi lide, jako Misa, neexistuji. Ze by je nekdy chteli videt, protoze to prece neni mozne...
A neveri mi, ze takovych je kolem nas plno.
Autor: Lojza Čas: 2016-10-17 10:49:19 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vsak se podivej, kolik lidi omlouva ty dozorce v koncentrakach, ze "oni jen plnili rozkazy" a vlastne za nic nemuzou....
Proste zakony se musi dodrzovat. Protoze proto.
Neudelas s tim nic, nevysvetlis krestanovi, ze "Buh neni", a nevysvetlis policajtovi, ze skutecne ne vzdy jsou vsechny zakony dobre a ze by bylo fajn obcas se ridit zdravym rozumem misto zakonu.
Ja to zkousim pokazde, kdyz ma zastavej nejaci dopravaci a jeste ani 1x jsem nemel sebemensi uspech.
Autor: Lojza Čas: 2016-10-17 10:28:58 Titulek: Re: Poslední článek řetězce [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Oni jsou castecne presvedceni, ze delaji spravnou vec a castecne proste "zakony se musi dodrzovat, I kdyby byly uplne blbe"
Autor: Lojza Čas: 2016-10-14 06:16:33
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak z Francie nam ted vubec padaji perly...viz ty pokuty za to, pokud clovek bere prilis maly plat, co tam ted zavedli :-D :-D
Autor: Lojza Čas: 2016-10-10 14:06:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak jsem psal vyse - lidem je to predevsim uplne jedno.
Remcaj, budou remcat vzdycky a nic nevyresej.

Btw tady vladne takove jakoby nadseni z toho, ze by snad lidi mohli pochopit, ze "demokracie je spatna".
Musim rict, ze nadseni je nesmyslne. DRTIVA vetsina lidi tohle totiz VUBEC neresi a je jim to zcela ukradeny.
Autor: Lojza Čas: 2016-10-10 14:03:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ehm, to si teda VUBEC nemyslim.
Vetsina na to proste "sere" (ber to jako odborny termin)

Jinak samozrejme, ze v podstate NIKDO neschvaluje, co se tady deje.
99,99999999999999999999% z nich se da zaskatulkovat do 2 skatulek:
1. Sere je, ze je to tu moc socialisticky
2. Sere je, ze je to tu malo socialisticky.

Pro temer nikoho to tu neni socialisticky tak akorat. Osobne takoveho cloveka neznam.

Co jsem mluvil s lidma, kteri nesli volit, tak v podstate vsichni mi rekli, ze jim to tak nejak jedno a takovyhle veci neresej / nerozumej jim.
Autor: Lojza Čas: 2016-10-03 15:03:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak rikam stale a dokola - ty tve blaboly vypada tak jako ze uzasne pseudointelektualne slunickove a uzasne...
Ale jsou to proste priserny blaboly.

A ano, takovych "nevychovavanych deti" kolem sebe vidam docela dost.... Je to naprosta katastrofa, a az to vyroste, tak chudaci vsichni, co s tim prijdou do styku...
Autor: Lojza Čas: 2016-09-30 14:29:10 Titulek: Re: Zajímavá shoda [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ono me jde predevsim o to se zastat toho cloveka, co si lepi Zemana po zdech. Sice mi tu Zemana nemame radi a tak prijde jeho obdivovatel jako "nepritel" ci "magor", ale ve skutecnosti spousta lidi ma nejake sve idoly, vice ci mene moralni ci nemoralni, zajimave ci nezajimave, dobre ci zle...A spousta z nas (paradoxne ja ne, ale to na veci nic nemeni) mela doma za sveho mladi plakaty svych oblibenych umelcu, napriklad...
Tak proboha nesudme jednoho, co ma rad Zemana, ze si lepi jeho fotky na zed...
Autor: Lojza Čas: 2016-09-30 11:25:34
Web: neuveden Mail: neuveden
Imho tenhle clanek se dvakrat nepovedl, vlastne ani jednou :-(
Nekdo ma na zdi Jezise, nekdo Karla Gotta, nekdo Hitlera, nekdo FC Barcelona, nekdo Queeny, nekdo nic a nekdo holt Klause ci Zemana.
No a co? Vypovida to snad o necem?
Tak nekdo ma holt Jezie, Gotta ci Zemana rad, jsou mu nejak sympaticti ci tak neco. Nekdo jiny zase sbira znamky...

Nebo je nejrsnejsi nabozenstvi "Michael Jacksonismus"? Protoze to, jak se chova tenhle clovek vuci Zemanovi, tak vuci Jacksonovi se tak chovalo asi 100000000x vice lidi a casto s jeste vetsim fanatismem...


Jako ja to chapu, ze je to z naseho pohledu magor, ten Kocis...ale tak to by se pak dalo rict, ze tu jsou magori skoro vsichni, protoze skoro kazdy z nas nekomu/necemu fandi, neco se mu libi a podobne.
Autor: Lojza Čas: 2016-09-22 21:55:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Souhlasim a potvrzuji pozorovani
Ja uz asi 10 let konstantne tvrdim, ze cca 1/2 firem fuguje navzdory vedeni.
Majitele tech firem se vsi silou snazi ji znicit a zamestnanci jim to potaji zachranuji.
Sam jsem v jedne takove male firmicce delal pred casem...
Meli jsme primo zakazano delat nejake veci, ktere firme prinasely zisk a zakazniky a my to potaji delali a firma mela zisk a zakazniky.
Shodou okolnosti jsme vsichni 3 zamestnanci behem kratke doby z ruznych duvodu odesli a forma za rok mela 1/3 obrat oproti drivejsku...
Autor: Lojza Čas: 2016-09-22 06:51:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja mam takovou teorii...Není nicim podlozena, ale prijde mi, ze plati...totiz:
Prijde mi, ze svet je dneska jiny, nez pred desitkami az stovkami let.
Nejak moc nehrozi, ze by se neco "zhroutilo".

Nenastane tu valka, protoze se to dneska resi jinak...Nezhrouti se politicky system, jaky je, protoze si na nej lidi tak zvykli, ze ho vlastne vyzaduji...Nezhrouti se podnikani, protoze sami podnikatele chteji vetsi a vetsi buzerace...
atd
Proste mi prijde, ze drive byla doba nachylna na "zmeny" a dneska si jiz "system" nasel cestu, jak "zmenam" ucinne branit. Samozrejme v pripade valek bych to povazoval za pozitivni, ale jinak ani ne :-)
Je to jen muj pocit, trebas se pletu...
Autor: Lojza Čas: 2016-09-21 21:40:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen abych mirnil tve nadseni - to se 100% nestane.
Jsem si tim zcela jisty.
Naopak se nestane temer nic.
Ja se v tehle oblasti docela pohybuju, znam nazory jednatelu firem....vetsina z nich uz ted rve, ze stat vsechno reguluje malo a chteji vetsi postihy a vetsi regulace a tak...
Autor: Lojza Čas: 2016-09-07 23:57:16
Web: neuveden Mail: neuveden
Na to je ultimatni odpoved:
Ja to neudelam...ja vim, ze jsem TROSKU svine, ale ti bohaci jsou MNOHEM VETSI svine nez ja, protoze maji MNOHEM VICE. Co by jim to udelalo, kdyby se meli STEJNE JAKO JA? Vzdyt by jim to STACILO.
Autor: Lojza Čas: 2016-09-01 08:05:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja ti to vysvetlim...
Lidi to tak chteji, protoze jim samotnym to pomohlo. No ne snad? Prosli skolou, pak sli na stredni, sli na vysokou a dneska to jsou inzenyri!!! A kdyby se byvali nebiflovali ty hovadiny, tak by se nenaucili ty spravne navyky a nic by neumeli!! Koukni se na americany, to je samej projekt, ale ty deti (lidi) jsou uplne blbi, nic neumej, ani nevedej, jake je hlavni mesto Albanie, a to je teda priserny!!!
Jo, skola je otravna, ale je to nutny, protoze jinak by z deti vyrostli sami flakaci, fetaci, nema to respekt k autoritam. Joo, to za nasich mladejch let, jak jsme zlobili, hnednam ucitel jednu trisknul a JEN DIKY TOMU jsem to dopracoval tam, kde jsem dneska!!! Koukni se na me - dneska mam 3 vysoke skoly, ale kdyby tenkrat zakladka nebyla povinna, tak bych se na tu skolu vysral, flakal bych se a nic by ze me nebylo!!! Nene, skola musi byt povinna a musi tam byt prisnost, uceni se tuny veci nazpamet a prisnost, jinak by se ta dnesni mladez nic nenaucila
Autor: Lojza Čas: 2016-08-29 23:15:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zeptam se na jednu vec, bez ironie me zajima tvuj pohled na modelovy priklad:
Mame firmu....ta zainvestuje 100 miliard dolaru do vyvoje, zamestna 1 000 lidi po dobu nekolika let a potom skutecne objevi...napriklad...lek na rakovinu.
Vyroba toho leku, ktery vyleci jednoho cloveka, stoji 1$, je to primitivni vec, pouze na ni nikdo nemohl prijit, az tito vyzkumnici to dokazali.

Otazka zni: Pokud nebude jejich "dusevni vlastnictvi" chraneno, co je bude motivovat investovat 100 miliard dolaru do vyvoje, kdyz vsichni okamzite lek zkopiruji a oni 99,9999 miliard dolaru prodelaji?

Vznikne takovy lek, pokud vime, ze vidina zisku motivuje prave takoveto vyvoje?

A dale - jaky je rozdil mezi "dusevnim vlastnictvim" a "fyzickym vlastnictvim", pokud se podivame na svet tou optikou, ze "nic jako vlastnictvi neexistuje, jedna se o umely konstrukt, ktery si lide vymysleli"?
Autor: Lojza Čas: 2016-08-28 19:12:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nejhorsi je, kdyz pak vychovu nekdo zakerne sabotuje...
Uz jsem asi vypravel, jak moje holka (5 let) zase jednou nekde videla policajty, kdyz jsme jeli autem, a povida: Je koukej, tamhle jsou zase ti zli policajti!!! Ale deda rikal, ze nekteri jsou i hodni...
Svine tchan, komunista :-D :-D :-D
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 20:27:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Neprojektuj si do me sve vlastni predstavy a mindraky, zmrde.
to co o me pises neni pravda a predpokladam, ze to pises ciste a pouze proto, ze sam jses takovy a neumis si predstavit, ze by nekdo byl jiny.
Jo, milej zlatej, je.
Neni kazdej takovej prolhanej zmrd, jako jses ty
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 19:10:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha...zajimave...takze pravdepodobne to bude kombinace...velmi hloupa, kurevska svine...
Cloveka, ktery mi vyslovene napsal "je spravne a moralni nekoho oloupit, abychom se my meli lepe" znam, ale veskerou konverzaci s nim jsem smazal, protoze s nekym takovym se bavit dale odmitam, to je ciste pro zajimavost.


Jinak jeste ve zkratce - ne, neziju v mravenisti. Klidne bych mohl zit a po nikom nic nechtit a nikdo nic nechtit po me a vzajemne bychom si neprekazeli.
Ja NIKOMU nechci SABOTOVAT jeho uspech. Skutecne musis byt VELMI hloupy idiot, kdyz z mych slov dedukujes takoveto nesmysly.
Tudiz ty a tobe podobni me nici na zaklade nejake myslenky, ktera je zcela nesmyslna. Gratuluji.

No ja rikam, jses hloupa, sobecka svine
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 13:23:48 Titulek: Re: me reseni [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je otazka, jestli jses fakt tak blbej, takovej zmrdskej kokot, a nebo troll.
Priznam se, ze to netusim, ale v ani jednom z pripadu nehodlam dale pokracovat v konverzaci s nekym takovym...
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 12:24:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vratny na gestapu dozajiste je svine, co zplynovala milion zidu, OVSEM s tim detailem, ze z VELKE CASTI za to skutecne nemuze - system ho donutil. On si jiste mohl vybrat "nebyt vratnym na gestapu" a dost dobre by to mozna prineslo jemu i jeho rodine nejake problem - takze castecne muze za to, ze nebyl dostatecne statecny a neodmitl to, ale ta vina je velmi vyrazne umensena tim, ze k tomu byl skutecne systemem donucen, jinak by mu rekneme hrozila smrt.

Pokud by takovy clovek rekl "vite, ja tam delal, protoze jsem se bal o zivot, oni by me jinak zabili, ale jinak s tim nesouhlasim, ale neslo to jinak", tak ho jaksi lidsky muzu pochopit a velmi pravdepodobne bych ho neodsuzoval a nedaval mu vinu.
Pokud by ale rekl "cely zivot jsem touzil delat vratneho na gestapu, protoze vsichni zidi patrej do plynu a kazdej, kdo si mysli opak taky", tak bych naopak zcela vynechal faktor "system ho donutil" a na jeho jednani bych neshledal zadne polehcujici okolnosti a s klidnym svedomim bych ho povesil na nejblizsi lampe.

TO SAME delam I ted - chapu, ze mnoho z nas je proste systemem donuceno delat veci, ktere by jinak nedelali a to hrozbou vezeni ci horsich veci. Ok, snazime se v tom nejak zit a jiste vsichni nedobrovolne tomu system pomahame. Jsme vinni? Malicko ano, vsichni, protoze mame tu moznost se nechat zavrit, ale neustoupit a nekolaborovat. No neda se nam to myslim prilis vycitat, ze tak necinime...
Ale jina vec je, kdyz nekdo tvrdi "ten system je spravny, je spravne a moralni nekoho oloupit, abychom se my meli lepe...je spravne nutit lidi chovat se tak, jak my chceme, protoze nam to prinasi vyhody". V tu chvili rikam, ze ten clovek je absolutni zmrd, hajzl, svine a nejhorsi mozny povl.
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 11:47:04 Titulek: Re: me reseni [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Njn, je videt, ze vubec nechapes, ze me je nejakej "jejich stat" uplne volnej, ja ho nikomu brat nechci...pouze bych rad, aby me "oni" nechali napokoji.
Ja jsem se nenarodil v zadne smecce. Narodil jsem se mym rodicum, nikoliv sousedum, nikoliv tobe, nikoliv dalsim milionum lidi. NEMAJI vuci me zadna prava.
Ano, maji moc. Takze to jsou proste svine, co klidne nekoho jineho oloupej, cely zivot ho vydiraji a nici.
A to proste pouze diky tomu, ze se za tim ucelem spolcili, protoze jeden sam by to nezvladl.

Njn, takze to jsou proste zmrdi, hajzlove a svine. Nejhorsi mozny odpad.
Evidentne se k nim hlasis, tak si to uzij...

A ne, nemuzu "vylezt". Ja chci zit tam, kde jsem se narodil a chci tam zit svodobne. A ne, to proste NEJDE.

Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 11:24:23 Titulek: Re: me reseni [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak to jses hustej, ze bys svoje dite bez milosti hodil ze skaly...to jses mozna jeste vetsi drsnak, nez Chuck, a to uz je co rict... To vis, ja jsem zmekcilej zbabelec, ja bych sve dite zabit nedokazal...

Pravda, malicko me neni jasne, jak proc by nekde u nejakeho nepritele mel stat nejaky kripl, ale to je fuk. Dulezite je, ze to ti Spartane delali dobre. To se pozna napriklad podle toho, ze dneska rise Spartanu uspesne prosperuje a timto super drsnackym zpusobem si vpodstate podmanila temer cely svet...
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 11:04:54 Titulek: Re: me reseni [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, nutej me.
Proc bych mel nekam chodit? Absolutne jsi neodpovedel na otazku, co komu dava pravo po me neco chtit - jen z duvodu, ze jsem se narodil na nejakem uzemi???
Takhle to funguje? Narodil ses tady, takze automaticky patris tomu a tomu...? Opravdu?
Jsem tedy otrok?
Pokud bych byl otrok, tak bych to chapel. Narodil jsem se do otroctvi, jako nesvobodny clovek, vlastneny statem. Tak to je?

Pokud ne, tak CO presne dava statu ci komukoliv, nejakym lidem, to je jedno, me rikat, ze jim musim platit nejake penize, ze se musim chovat podle jejich zakonu? CO PRESNE dava nekomu jinemu nade mnou tuto moc? CO ci KDO jim tu moc dalo? Ja to nebyl, tak KDO tedy?
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 10:57:42 Titulek: Re: me reseni [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, Spartane hazejici deti ze skaly se chovali jako svine.

Ovsem - pokud se tak bude chovat nejaka skupina lidi, co s tim dobrovolne souhlasi, jsem ochotny to nejak tolerovat, ackoliv zrovna tento priklad je extremne tezky na tolerovani. Rozhodne ale nechci, aby me nekdo NUTIL k tomu se chovat stejne.

Uprimne receno, jak tu ctu, co tu pises, tak mi prijde, ze jses presne priklad te klasicke svine, co si holt musi ruzne omlouvat sam pred sebou, ze vlastne mu nic jineho nezbyva...
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 10:40:06 Titulek: Re: me reseni [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja soudim, ze existuje.
Soudim, ze agrese vuci nekomu jinemu, pokud se nejedna o sebeobranu, je proste zlo.
Autor: Lojza Čas: 2016-08-27 10:39:17 Titulek: Re: me reseni [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
OMG tak at si ten stat provozuji, kdyz se jim to libi, ja jim to fakt vubec neberu..ale proc me sakra nasilim nutej, abych to provozoval s nima? Jake k tomu maji pravo? Ze jsem se narodil na stejnem uzemi,jako oni? To jim jako dava pravo me vlastnit, nebo co?
logo Urza.cz
kapky