Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele li (strana 14)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: li Čas: 2024-01-10 13:46:50 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo, to je něco jako boomer?
Jo jo, přesně to jsou ty poctivý argumenty, promyšlený :)
Autor: li Čas: 2024-01-10 13:44:45 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Bude nám lépe. Jen láska :)
Autor: li Čas: 2024-01-10 13:43:47 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"ankap je bezstátní společnost konvergující k dodržování vlastnických práv"
Ankap BY MĚL NADĚJI V PŘÍPADĚ společnosti konvergující k dodržování PŘIROZENÝCH práv.
Pokud se ale změníme na pouhá prasata, bude nás zajímat jen to, co je v korytu.
Autor: li Čas: 2024-01-10 13:36:54 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, tak je prosím nedělejte. Bude nám tu lépe.
Autor: li Čas: 2024-01-10 13:28:53 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je dobře, kojení je pro ženy a děti :)
Autor: li Čas: 2024-01-10 13:11:47 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne, to souvisí s tou zkušeností. Pokud ji nemáte, tak se věnujte spíš těm poličkám. To je záslužné. Pusu.
Autor: li Čas: 2024-01-10 13:06:01 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lásko, taky kojíte? :) wow!
Autor: li Čas: 2024-01-10 12:56:40 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud má člověk něco CHÁPAT, tak musí mít VLASTNÍ ZKUŠENOST.
To, že si to přečteme v knížce nebo na netu, je nám k ničemu.
A já už jsem z Vašeho pohledu STARÁ BÁBA, která zkušenosti má :)
Autor: li Čas: 2024-01-10 12:46:30 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aničko, s vnitřní motivací mám mnoho zkušenosti, takže ji chápu a zažívám :)
Kojení je též spojeno s vnitřní motivací, jelikož ví, že JE to pro dítě dobré, tak jsem obě děti kojila do jejich TŘÍ LET :)
Některé maminky ovšem přes všechnu snahu nekojí déle, než pár měsíců... přestože vnitřní motivaci mají...
Zdravím Vás, také jsem byla dítětem. Je to hezký věk, tak držím palce.
Autor: li Čas: 2024-01-10 01:31:52
Web: neuveden Mail: schován
"Centralizace moci na vyšší a vyšší místa mi připomíná foťák."
Centralizace moci na vyšší a vyšší místa mi připomíná TOTALITU.

"Mohu se na danou věc podívat z dálky, což mi technologie dovolují, ale dostanu jen rozmazaný obraz."
Udělejte to i tak a kupte si na to brýle.

"Jak najít ten „správný“ úhel pohledu? Nehledat ho."
Naopak – NEUSTÁLE HLEDAT! Jedině tak přebíráme aktivní a tvůrčí roli. Neustále hledat všechny úhly pohledu, zkoumat, ptát se, poměřovat.

"Není nic jako „správný“ pohled na věc."
Není nic horšího, než kapitulace, lhostejnost a stažení kalhot.

"Jako lidi jsme emočně založení a snadno děláme soudy nad věcmi, které se nás ani netýkají."
Každý je originál, takže pokud děláte zbytečné a emocionální soudy, tak zaměřte raději pozornost k důležitým věcem.

"Pokud se na věc snažíme podívat zblízka, rádi pak straníme jednomu úhlu pohledu, který souzní s naším názorem."
Pokud se díváte zblízka, udělejte odstup, obejděte, vylezte si na to, poměřte to v jiné perspektivě...

"I proto je decentralizace až na jednotlivce úžasná myšlenka."
I pro CO je to úžasná myšlenka? Vždyť radíte neporovnávat a nehledat... Jak víte, že PRÁVĚ TO je ten správný úhel pohledu? :)
Autor: li Čas: 2024-01-09 14:13:56 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne, rozhodně ne, ale pána bych litovala, je to neštěstí.
Autor: li Čas: 2024-01-09 14:07:41 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nemoc se dá léčit, to znamená, že žena může po nějaké době s mužem otěhotnět.
Stoprocentní neplodnost znamená, že se už léčba nekoná, např. muž přijde o penis.
Autor: li Čas: 2024-01-09 14:01:44 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Stoprocentní neplodnost páru znamená, že děti spolu mít nebudou. Chápeme se?
Autor: li Čas: 2024-01-09 13:45:19 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pravdou je, že jsem PRO ZÁKAZ JAKÉHOKOLI PODPOROVÁNÍ OBCHODU S DĚTMI. Pokud se páru nedaří počít, tak léčbu uznávám, ale v žádném případě nepodporuji nákup materiálu pro výrobu dětí.
***
Mohlo by se též v krajních případech stávat, že "nějakým způsobem choří" jedinci, které nikdo nechce, si takto koupí výrobu dítěte / dětí - a nezvládnou se o ně starat, protože ty děti budou mít po nich také "divné geny" (případně i po dárci zbylého materiálu)... příroda by si s tím jinak sama poradila mnohem lépe... DÍTĚ NENÍ VĚC A MÁ SVÁ PŘIROZENÁ PRÁVA.
Autor: li Čas: 2024-01-09 13:27:07 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"fantazírování ohledně umělé inteligence"??? raději nebudu komentovat...
Vezměme si nějaký poměrně běžný a ne až tak kontroverzní příklad v Ankapu: Už se mi nelíbíš, táhni z mého domu. A ani na jména tvých rodičů nemáš nárok. Můžeš si běhat po světě s holým zadkem.
Autor: li Čas: 2024-01-09 12:13:42 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No, zdá se, že můžete "darovat" tolik svého materiálu, že pravděpodobnost toho, že se pak sourozenci potkají, bude vyšší než předpokládáte...
https://www.ceskatelevize.cz/porady/14810037650-reprodukce-2-0/
Autor: li Čas: 2024-01-09 11:54:37 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Souhlas, ale co je zarážející ještě víc je toto: "Mělo by tedy dítě mít právo znát svého rodiče? Kdybych to měl vzít z pohledu vlastnických práv, neexistuje nic jako právo na informaci."
***
Protože ono totiž hlavně žádné právo na dítě neexistuje, pokud si to dítě člověk s někým "neodpracuje v posteli" - a pak podle přirozeného práva k němu naopak má POVINNOSTI. Z pohledu vlastnických práv má člověk právo na majetek, který si koupí, ale život člověka do té kategorie rozhodně nespadá. Pokud bychom toto povolili a umělá inteligence s tím začne operovat, tak si tímto lidstvo nad sebou podepsalo svůj ortel...
Autor: li Čas: 2024-01-09 01:11:35
Web: neuveden Mail: schován
"Úkol učitele je motivovat děti, aby se posouvaly dopředu, aby je učení bavilo." Ano, jednoznačně.
"Nakonec vyjde v obou případech najevo, že deklarovanému principu vlastně lidé nevěří." Kterému principu? Principu kojení?
"Vnější motivace ničí motivaci vnitřní." S tím nelze souhlasit. Vnější motivace často podnítí i tu vnitřní motivaci... Dobrý plat v kontextu smysluplné práce.
"Vnitřní motivace i kojení je něco, co se děje samo" No to byste se divila :) Někdy ano, ale někdo s tím má obrovské problémy, takže potřebuje pomoc.
Autor: li Čas: 2024-01-08 17:28:03 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
K tomu musím dodat jen to, že z mé strany nejde o to "být v opozici", ale když někde vidím "rozpor", tak mi to prostě nedá. Není to nic proti nikomu konkrétně, to ABSOLUTNĚ není má motivace. Je to přirozený proces HLEDÁNÍ pravdy... A to právě musí probíhat v diskuzích, jinak to nejde :( Pravda se nevlastní, pravda se objevuje.
Autor: li Čas: 2024-01-08 11:35:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Norberte, díky!
Regisi, posílám Vám píseň a přeji Vám více HRDOSTI, je to potřeba jako sůl :)
https://www.youtube.com/watch?v=o5scVvPVsDM
Autor: li Čas: 2024-01-08 11:11:00 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: li Čas: 2024-01-08 11:02:31 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nemám ŽÁDNÝ zájem nikoho rážet, lásko. Hledám pravdu. Krásný den.
Autor: li Čas: 2024-01-08 10:55:56 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Pokud někdo používal vůči tobě urážky"... no právě... logika... pak jen STEJNÝM METREM a rozlučková píseň :)
Autor: li Čas: 2024-01-08 10:42:50 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"pokaždé když dostane nějakou nepříjemnější otázku" myslíte nějakou nadávku? nemám zájem urážky poslouchat ani je nikomu psát, proto diskutuji slušně a věcně, posílám PUSU :)
Autor: li Čas: 2024-01-08 10:16:44 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Je přece logické, že pokud např. celá Rakouská škola je založena na PŘIROZENÉM PRÁVU, tak když se někdo jiný na tu školu odvolává a chce jim je upřít, tak tam je kontradikce... navíc pokud se to nám (LIBERTARIÁNŮM) předkládá jako hotová věc, ne jako subjektivní nápad ke kritické diskuzi... A totéž ohledně fetování dětí apod.
Autor: li Čas: 2024-01-08 09:44:01 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jako, že je OBJEKTIVNĚ dobrý nápad, aby dítě přičuchlo ke drogám, sexu a zbraním co nejdříve?
Nepovyšujete náhodou svůj subjektivní názor Vy s Urzou??? :)
Autor: li Čas: 2024-01-08 02:02:19
Web: neuveden Mail: schován
Pravda víťazí
Pravde čas nevadí
Ani lesk všemocných peňazí
Pravda víťazí
Ak ju sám nezradíš
Pravda vždy zvíťazí
Zvíťazí

:)

https://www.youtube.com/watch?v=kJucQNdBJo4
Autor: li Čas: 2024-01-07 17:38:08 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A Mises Vás nějak myšlenkově zklamal? to je škoda, protože to celé na něm mělo stát... hodně sil!
Autor: li Čas: 2024-01-07 14:55:43
Web: neuveden Mail: schován
Cílem socialismu je dosažení ideálů rovnosti, spravedlnosti a mezilidské solidarity cestou sociální reformy (tzv. reformní socialismus) nebo revolucí (tzv. revoluční socialismus). Socialismus si obecně klade tyto cíle: změna majetkových a právních vztahů ve společnosti, změna struktury hospodářství, boj proti privilegiím a změna nebo kompletní zrušení státního zřízení. (Wiki)
Manželství pro všechny přesně do socialismu zapadá. Jaký vztah má Mises se socialismem? Hádejte...
Proč si "socialista Tim" s Urzou tolik rozumí? Protože mají stejný zájem a dost možná i společné mecenáše :)
Autor: li Čas: 2024-01-07 14:39:11 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To se mýlíte. Jsem REALISTA. To znamená, že nejsem NAIVNÍ.
Autor: li Čas: 2024-01-07 11:18:25
Web: neuveden Mail: schován
Pane Rothbarde,
bohužel již nežijete, ale kdybyste byl živ, tak jak se díváte na "novodobé pojetí anarchokapitalismu", pokud škrtneme i ten Váš hlavní pilíř = PŘIROZENÉ PRÁVO. Člověk by totiž řekl, že pokud PŘIROZENÉ PRÁVO škrtneme, tak se svoboda elegantně obrací v TOTALITU.
https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99irozen%C3%A9_pr%C3%A1vo

A připojuji ještě citát další průkopnice SVOBODY, Ayn Randovou:
„Z hlediska intelektuálního hrdost vyžaduje, abychom v morálních otázkách usilovali o pochopení pravdy a nesmiřovali se s neplatnými klišé nebo pouhými pocity. Hrdý člověk se morálními otázkami zabývá otevřeně, explicitně a objektivně, přičemž používá metodu logiky. Jen kodex objektivních principů – kodex založený na faktech přírody a lidské přirozenosti – lze uplatňovat důsledně bez jakéhokoli rozporu s realitou. Vstupuje-li však někdo do oblasti etiky tím, že chce přepisovat realitu, nepřipadá pak otázka morální dokonalosti vůbec v úvahu.“
Autor: li Čas: 2024-01-07 10:18:29 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"Se sexem a drogami mají problém lidi rovněž bez ohledu na věk." A to je snad argument pro to, aby se to dělo už v dětství?
"Když vědomě navedu dospělého člověka který nebyl způsobilý chápat situaci, tak jsem za to zodpovědný." Samozřejmě.
"Jenže ponechání zodpovědnosti není ani navádění ani zásah do mozku a sebeúcty." Je zjevné, že nevíte nic o fungování mozku / těla.
"Naopak to sedí u omezování. Pokud někomu něco zakazuji, tak mu tím zasahuji do sebeúcty a navádím ho." To je absurdní závěr... :)
logo Urza.cz
kapky