Základy si ještě pamatuju, např. eat shit and die, ale jinako je angličtina passé, s přibližující se globalizací se z ní stane lokální nářečí a univerzálním jazykem se opět stane ptačí řeč....
Sice je fajn, že po včerejším tématu sem šoupnul toto téma, já když jsem to včerejší téma četl, tak jsem měl cukání tam dát odkaz na stránky Svobody učení, a udělal jsem dobře, že jsem to tam nedal, páč to šlo vlastní cestou k tématu menší zlo,
PS. Kdyby náhodou měl někdo doma knihu Mistr Eckhart a středověká mystika, tak na straně 332 v kapitole O velkém faráři najdete upřesnění mé kritiky, pokud ji nemáte, tak to nevadí, nepochybně lze bez toho žít...
Regis2 k Kanál Svobodného přístavu: Urza v Nejlepším podcastu o školství (část druhá):
Tak trochu to osvětlilo ty Semínovy názory na školství, co mě po první části zajímaly. Nechcete si pana Semína pozvat do Studia na rozhovor? Myslím že by to mohlo být fajn. I proto, že se s ním na nějakých věcech poměrně shodnete, tak by to nemuselo být […]
marcusant k Hodnota svobody:
Šašek je i na poměry poruch osobnosti mimořádný. Dají se nalézt asociální i hraniční rysy, ale narcismus převládá. Často se to označuje jako smíšená porucha osobnosti, což je dosti neurčité, ale zdravotníci z psychiatrického prostředí si udělají poměrně […]
Hrosik1 k Manželství pro všechny?:
a nebo je rozdil v tom ze ja chci ze všech dělat vlky a vy ovce :) to NAPROSTO NIC je ironie nebo mysleno vazne? priznam se ze fakt nevim ja nejsme posedlej. me jen fascinuje, proc vam ty svatby/manželství tak vadi a snazim se to pochopit nemylim-li se, […]
Komentář 104183
Lojza k Kanál Svobodného přístavu: Urza v Nejlepším podcastu o školství (část první):
Spíše jde o nepochopení toho, jak to myslím. Nejlepší příklad asi bude situace, kdy po někom něco chci, aby třeba něco udělal. Představím si situaci, kdy budu chtít, aby nějaký dospělý člověk vylučoval koberec. A nebo budu chtít, aby to samé udělal 10lety […]
Komentář 104182
Hrosik1 k Manželství pro všechny?:
Stejně jako se prosim. Vyhnete metaforam, vyhnete se prosím také prikladum, které nedávají smysl. Takže rozšiřování volebního práva by za vas také bylo spatne. Dobrá tedy. Já ale asi stále nerozumím v čem sezdaní lidé ubližuji těm nesezdanym. Vy tedy […]
Komentáře
Komentář 17464
Ale délka dvou hodin, no to je šílený, nejspíš to bylo od pěti do sedmi....
https://www.youtube.com/watch?v=HqXAZFR2_Kk
Komentář 17465
Komentář 17466
ještě umím trošku česky, což používám při psaní,
ale jinak mezi lidma komunikuju ptačí řečí...
https://www.youtube.com/watch?v=HqXAZFR2_Kk
Komentář 17467
Komentář 17468
ale jinako je angličtina passé,
s přibližující se globalizací se z ní stane lokální nářečí
a univerzálním jazykem se opět stane ptačí řeč....
Komentář 17469
Komentář 17470
Komentář 17471
já když jsem to včerejší téma četl, tak jsem měl cukání tam dát odkaz na stránky Svobody učení,
a udělal jsem dobře, že jsem to tam nedal, páč to šlo vlastní cestou k tématu menší zlo,
ale do prdele dvě hodiny ???
Komentář 17472
Kdyby náhodou měl někdo doma knihu Mistr Eckhart a středověká mystika,
tak na straně 332 v kapitole O velkém faráři najdete upřesnění mé kritiky,
pokud ji nemáte, tak to nevadí, nepochybně lze bez toho žít...
Komentář 17638
a tohle je názorný příklad jak to svobodné učení funguje,
stačí na to pět minut,
takže si to pustte klidně až od 5. minuty :
https://www.youtube.com/watch?v=GpElVf0qEe8