Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 270)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: li Čas: 2024-06-05 15:01:40 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo, zmrdi v base. Aby to nebylo NORMÁLNÍ.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jojo, to tomu dite pomuze uplne ze vseho nejvic
To je idealni stav, toto...dite mrtve, rodice v base.
Uplny ideal
Autor: li Čas: 2024-06-05 15:00:16 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Super a dík! Jo, celkem mě to zajímá :)
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, koukam, ze tomu rozumis ze vsech nejvic, tak uz se do toho nebudu michat...
Autor: li Čas: 2024-06-05 13:53:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No máte mnoho vědců a mnoho názorů, vyberte si. Např. Koukolík i V. Komárek tvrdí, že existuje.
A jak říkám, ne každý ji má, Tim ji evidentně nemá, tím pádem by z toho něco mělo plynout, protože to může být zneužitelné...
https://www.youtube.com/watch?v=jaVWY0LSrb0
Web: neuveden Mail: schován
1) podle Urzových dredů jste poznal jeho inteligenci?

2) samozřejmě, že je všechno vaše věc, nemusíme spolu vůbec diskutovat. mě fascinuje, jak když lidem dojdou argumenty, tak je najednou všechno jejich věc

3) a nebyl byste třeba nešťastný, kdyby vaše dítě bylo holka?

4) nebude fakt lepší přehodonotit některé názory než se prostě vyhýbat lidem, u kterých se vám nelíbí co dělají v soukromí (co je vám do toho proboha) a co mají na sobě? jen se ptám...

5) nebojíte se naopak že vás si někdo nevybere za kamaráda protože jste homofob?
Autor: li Čas: 2024-06-05 13:49:01 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy to asi nepochopíte :)
Web: neuveden Mail: neuveden
Jako fakt bych doporucoval si o tematu neco zjistit.
Skutecne je silny filosoficky smer, ktery tvrdi, ze nemame svobodnou vuli a tedy defacto nemame zodpovednost za sve ciny.
A jak rikam, tak vedecke poznatky toto spise potvrzuji, nez ne....
Autor: li Čas: 2024-06-05 13:48:13 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"co když to dítě zemře hlady u svých biologických rodičů"
tak půjdou do basy - a doufám, že na HODNĚ DLOUHO
Web: neuveden Mail: schován
vy jste mluvila o povinnosti - to je to smíš/nesmíš, ne?
Web: neuveden Mail: schován
Vadilo, protoze si proste vybiram, s kym travim svuj cas. A nechci jej travit s nekym, kdo dela neco, co se mi nelibi, a kdo ma natolik odlisne hodnoty. A jestli se mi to nekdo boji rict? Myslim, ze ne. U dobrych pratel jsem si jist, ze jsou z meho pohledu ok.

Dite? Me deti nebudou. A kdyby nekdo z nich byl, byl bych nestastny a vlastne nevim, co bych delal. Umim si to takto priznat, nehraju si na to matku terezu.

Vazna diskuse vylucuje pouziti nadsazky?

Je vase vec, komu se vyhybate, a zase moje vec, komu se vyhybam ja. Stejne tak jako je ma vec, co si koupim k obedu.
Autor: li Čas: 2024-06-05 13:25:19 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To není urážka, je to konstatování. Na zemi chodí lidé, kteří mají autonomní mechanismus, vybaven svědomím. Tito lidé jsou považováni za SVOBODNÉ, autonomní. Pak existují lidé, kteří mají OTROCKOU MYSL, tj. sdílenou, fungují na principu smíš/nesmíš. Nedokáží udělat sami morální soud, protože jejich "výroba" např. neobsahuje kvantové myšlení, prožitky kválií, viz Tim a další. Proto měli omezená práva - byli považovaní za "nesvéprávné", tím pádem nemohli nést plnou zodpovědnost za své činy.
Autor: Urza Čas: 2024-06-05 12:46:26 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jasně, v malých společenstvích to jde takto, proto tam funguje socialismus; ve velkých ne, proto tam socialismus nefunguje.
Web: neuveden Mail: schován
domnívám se, že kolektiv je jen cizí slovo pro společnost, a ta může mít sama mnoho významů, jako náhodné uskupení lidí, obchodní společnost, a nebo klidně i stát. asi bych to upřesnil teda spíše slovem státní vlastnictví nebo centralizované. ale chápu.
Autor: Hrosik1 Čas: 2024-06-05 12:36:04
Web: neuveden Mail: schován
myslím, že to jestli si vážíme statků a služeb se nemusí vážit jenom penězi, ale také třeba vynaloženým časem nebo vděčností...

nepředpokládám, že to, že Vám Gabriela neplatí, znamená, že by si Vaší práce nevážila ;)
Autor: Urza Čas: 2024-06-05 12:30:27 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obecně se kolektivním vlastnictím myslí veřejné vlastnictví, ne společné vlastnictví; ale to, o čem mluvil Tim, by šlo udělat i tržně (akorát se tomu běžně říká společné vlastnictví).
Web: neuveden Mail: schován
kolektivní vlastnictví je třeba akciová společnost nebo společenství vlastníků, ne? :)
Web: neuveden Mail: schován
opět, neodpovídáte na otázku...

co když to dítě zemře hlady u svých biologických rodičů....
Web: neuveden Mail: schován
to vám přijde normální vyhýbat se odpovědi a místo toho lidi urážet? je v pořádku napsat třeba i "nevím..."
Autor: li Čas: 2024-06-05 11:59:58 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
nemít funkční lidský mozek je spíš Váš problém
Autor: li Čas: 2024-06-05 11:59:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"a CO pokud ten člověk někomu PRODÁ své dítě, které NÁSLEDNĚ ZEMŘE V DŮSLEDKU tzv. DOBROVOLNÉHO STYKU S KUPCEM?"
Web: neuveden Mail: schován
má dítě pozitivní právo na to, aby se o něj rodiče starali? když tvrdíte, že pozitivní právo je problém...
Web: neuveden Mail: schován
a pokud ten člověk někomu přenechá své dítě, které se v důsledku toho bude mít lépe?
Autor: li Čas: 2024-06-05 11:36:34 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
:D
Web: neuveden Mail: schován
Já jsem alespoň poukázal na konkretni věc z ktere to vyvozuji. Ale samozřejmě na sebe nemusíme vůbec reagovat.

Zvlast když mi na polovinu otázek neodpovidate
Web: neuveden Mail: schován
Doporučuji Vám nastudovat si zaklady ekonomie a slušného chování. Přeji hezký den
Autor: li Čas: 2024-06-05 09:23:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, též mne nezajímá jak hodnotíte míru mé "svobodomyslnosti" právě Vy :)
Takže přeji hezký den a hodně plodných myšlenek :)
Web: neuveden Mail: schován
to nechávám s dovolením na posouzení ostatních. ale pokud chcete naznačit, že ne, bylo by to alespoň dobré uvézt na nějakém příkladě, z kterého tak usuzujete.
Autor: li Čas: 2024-06-05 08:21:15 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud nějaký "člověk" například své dítě zavraždí nebo nechá vyhladovět, tak ho nenazývám člověkem, ale ZRŮDOU...
Jeho čin nenazývám SVOBODOU, ale CHLADNOKREVNOU VRAŽDOU.
Autor: li Čas: 2024-06-05 08:17:06 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
a vy budete nejspíš velmi chytrý člověk, že? :)
Autor: li Čas: 2024-06-05 08:15:34 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud někdo o sobě říká, že nemá svobodnou vůli, tak to znamená, že ani nemá zodpovědnost za své činy, protože o tom svém činu autonomně nerozhodoval. Tim dále tvrdí, že má velké deprese a že je nějak "zaléčen", pak můžeme předpokládat, že skutečně nemá autonomní rozhodování... :) Z celého jeho projevu má člověk takový pocit, velmi zajímavé je jak mluví o INTROSPEKCI, zdá se, že ji skutečně nemá, tj. nemá schopnost REFLEXE :)
https://youtu.be/Gr9L6Dzm2U0?t=6130
Web: neuveden Mail: schován
zase povinnost. vy asi nebudete moc svobodomyslný člověk... :)
logo Urza.cz
kapky