Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Tudy k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Čistá krása! Skvělá příprava, slušné vystupování, pěkně sestříháno. Díky moc za takovou akci a video z ní
Komentář 121664
Rudolf k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
A takisto by sa mu mohla zvýšiť pretoze cim viac ludi napodobnuje tvoju znacku, tym viac sa zvysuje popularita. Takze by plagiatorom potom mal zaplatit za reklamu, ci?
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Fakt myslíte, že tohle je stravitelnější než ankap? Podle mě to je hodně individuální; někdo stráví líp jedno, další druhé.
Rakusak k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Video famozni. Dobre to vysvetluje, proc jsou ktere zakony spatne. Dokonce i policajt uznal tu padesatku... Tento anarchoagoristicky obsah je pro bezneho cloveka jiste vice stravitelny a pochopitelny nez ankap, ke kteremu proste vetsina lidi musi uzrat. […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...