Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Rakusak k Absurdita věkové hranice pro sex:
Byla ta 16 leta slecna pedofilni? Ne :-D :-D :-D Vadilo mi to ve 14? Ani omylem :-D :-D Co je ti do toho? Zamrdej si a dej pokoj slusnym lidem.
Rakusak k Absurdita věkové hranice pro sex:
Dite neni tvuj majetek ani robot. Na rozdil od otroka, ktery se stal otrokem na zaklade nejake smlouvy, dite s tebou zadnou smlouvu nepodepsalo. Muzeme si pomoci modelem z prirody. Matka medvedice take brani svemu medvideti, aby si ublizilo. Pres to mlady […]
Komentář 118105
bonbon k Absurdita volebného systému:
Není to tak úplně pravda, protože pokud by měla postoupit jen jedna strana/hnutí/koalice, tak se hranice sníží o jedno procento na 4/7/10 a pak případně ještě jednou na 3/6/9. Zdroj: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1995-247#p49.
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...