Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Lojza k Svoboda versus bezpečí v otázce migrace:
Jednak to není pravda, a jednak pointa je jinde. Proč stát je ok, pokud se někde pohybovat můžeš, někde ne a někde za poplatek.. a u soukromých vlastníků není ok, když se někde pohybovat můžeš, někde ne a někde za poplatek?
Mlicko k Svoboda versus bezpečí v otázce migrace:
Máme právo omezovat konkrétní jedince (násilníky, zloděje, teroristy…), ale ne celou skupinu. Jejich svoboda pohybu je důležitější než moje „bezpečí“. A jak by se ten problém změnil, kdybychom byli v AnKapu? Čím vůbec podle vás takové "právo na […]
Komentář 116757
PaulHuman k Monopol na násilí:
Když vnímám státy jako gangy, vidím, že historicky gangy zjistily, že je pro všechny výhodnější než zbraně a přímé vyhrožování, když se věnují probouzení sounáležitosti, vlastenectví, vytváření symbolů, probouzení lásky k vlastnímu gangu, že když lidé na […]
Komentář 116752
HonzaP k Následky státního školství:
Při tom čtení mě napadla ještě jedna možnost - pochcat toho bachaře. Bohužel tehdy jsem na to neměl tu odvahu.
Komentář 116751
Tadeas k Svoboda versus bezpečí v otázce migrace:
No já konkrétně o nic nepřijdu, pokud už tady žiju. Ale nezajímá mě jen vlastní svoboda ale i svoboda ostatních, zde konkrétně těch, kteří by sem chtěli přijít.
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...