Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Regis2 k Kanál Svobodného přístavu: Urza v Nejlepším podcastu o školství (část druhá):
Tak trochu to osvětlilo ty Semínovy názory na školství, co mě po první části zajímaly. Nechcete si pana Semína pozvat do Studia na rozhovor? Myslím že by to mohlo být fajn. I proto, že se s ním na nějakých věcech poměrně shodnete, tak by to nemuselo být […]
marcusant k Hodnota svobody:
Šašek je i na poměry poruch osobnosti mimořádný. Dají se nalézt asociální i hraniční rysy, ale narcismus převládá. Často se to označuje jako smíšená porucha osobnosti, což je dosti neurčité, ale zdravotníci z psychiatrického prostředí si udělají poměrně […]
Hrosik1 k Manželství pro všechny?:
a nebo je rozdil v tom ze ja chci ze všech dělat vlky a vy ovce :) to NAPROSTO NIC je ironie nebo mysleno vazne? priznam se ze fakt nevim ja nejsme posedlej. me jen fascinuje, proc vam ty svatby/manželství tak vadi a snazim se to pochopit nemylim-li se, […]
Komentář 104183
Lojza k Kanál Svobodného přístavu: Urza v Nejlepším podcastu o školství (část první):
Spíše jde o nepochopení toho, jak to myslím. Nejlepší příklad asi bude situace, kdy po někom něco chci, aby třeba něco udělal. Představím si situaci, kdy budu chtít, aby nějaký dospělý člověk vylučoval koberec. A nebo budu chtít, aby to samé udělal 10lety […]
Komentář 104182
Hrosik1 k Manželství pro všechny?:
Stejně jako se prosim. Vyhnete metaforam, vyhnete se prosím také prikladum, které nedávají smysl. Takže rozšiřování volebního práva by za vas také bylo spatne. Dobrá tedy. Já ale asi stále nerozumím v čem sezdaní lidé ubližuji těm nesezdanym. Vy tedy […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...