Pro mě dobrý, ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul, a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem, především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva, a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu, pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Vajo k Stát versus rodina:
Tak ono se dá taky říct, že zlepšení ekonomické situace bude snižovat i závislost na státu. Takže třeba i výchova by se mohla víc nasměrovat od státního školství do rodiny (apod.) Čímž by MOHLO dojít i k nějakému posunu v morálce společnosti. Celá […]
Komentář 121803
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Mé i Vaše (des)interpretace jsou způsobené mým i Vaším nastavením a odlišným způsobem komunikace; a buď se můžeme oba společně snažit o porozumění (tedy vycházet z předpokladu, že dement není ten druhý, ale že si vzájemně nerozumíme a oba na tom […]
Komentář 121802
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Tentokrát jsem přečetl jen první dvě věty – ty krásně ukazují Váš přístup; Vy "nemáte pocity" (předpokládám, že tohle fakt netvrdíte doslova), "máte oči", takže objektivně vidíte, co kdo říká, zatímco oponent se zmítá v pocitech a […]
Komentář 121801
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Pořád poslouchat ty sračky o tom, jak utíkám z diskusí, protože nemám argumenty a podobně, aniž jste ochoten se na to podívat i z pohledu někoho, komu je nabízeno daleko víc diskusí, než kolika je schopen se věnovat, tak si pak logicky vybírá lidi, u […]
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
Řeší se tu obojí; a kdykoliv jsme se spolu začali bavit my, zvrhlo se to do nadávek. Chci to změnit (a nebo už se do těch diskusí znovu nepouštět).
Komentář 121797
Urza k #ne_poslušnosti: Svoboda projevu:
V tom, co jste nadepsal ARGUMENT, máte školáckou logickou chybu; samozřejmě se o tom raději nechcete bavit, a tak raději odvádíte pozornost k tomu, do jaké míry a v jakém kontextu je to, co nadepíšete ARGUMENT, skutečně argumentem. Ony jsou logické chyby […]
Komentáře
Komentář 30997
ale řekl bych že s tou ekonomickou nerovností jste to poněkud vodfláknul,
a přitom zcela nepochybně to je věc, jenž leží na srdci mnoha lidem,
především socialistům a komunistům...
Vždyt již dávno lze pozorovat, jak svobodné užívání rozumu vedlo k rozvoji poznání a svobodnému objevování nových technologií a svobodnému podnikání jenž zvyšují životní úroven celého lidstva,
a nejinak tomu bude i v případě SVOBODY UČENÍ, která zase bude působit spíše oblasti "psychologie" skze zharmonizování člověka a jeho individuaci, takže teoreticky lze odhadovat, že rozpory které v člověku vytváří "kolektivismus ve školství" a člověk je pak dále přenáší do společnosti, budou tímto odstraněny a nebudou přenášeny dále do společnosti...
Jestliže odstranění tisíciletého monopolu církve vedlo k rozvoji rozumu,
pak odstanění monopolního postavení státu (a především pak centralizovaného školství) povede (teoreticky) k rozvoji intuice, což je onen princip "laissez faire"
Komentář 30999
Komentář 31003
já vím vlastně všechno...