Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 14)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: neuveden
Nebudu to s tebou rozebírat, zvlášť když to zase futruješ plácáním o “likvidačních” vysvětleních. Žvaníš o psychiatrii jak dlouho? >10let? Kde jsou ty výsledky, ten impakt na psychiatrii? Nikde. A přesto jsi tak hloupý ze dal pokračuješ v naprosto nerealistickém plácání, jako ze do konce roku psychiatrie skončí a do léta Marcusant spáchá sebevraždu. Oboje jsou to totální blbosti i kdyby ty tvoje argumenty byly sebegenialnejsi . Nevidím důvod s tebou dál marně žvanit , když nejsi schopný dodat výsledky , nestojíš mi za to .
Web: neuveden Mail: neuveden
Mě je to jedno, proto neodpovídám.Ja se te ptám jeslti chápeš co jsem napsal. Zjevně ne, protože tu pokračuješ ve žvanění bez impaktu.

Na mém názoru nezáleží , záleží pouze na tom jeslti to tvoje žvanění ma nějaký zásadní vliv na psychiatrii. Ma? Tak ho ukaž . Nemá ? No pak to nejsou žádné zásadní údery a pouze se tu dal zesměšňuješ.
Web: neuveden Mail: neuveden
OK nechápeš.
Web: neuveden Mail: neuveden
Viz odpověď vedle . Kdyby si to Turing nechal v šuplíku , žádný vliv by to nemělo . Tim ze si toho všimli Britové , ve smyslu jejich velení , armáda a využili to k zasahování reálných fyzických úderů nebo naopak se jim vyhýbali, mělo to zásadní vliv . Kdyby se to celé nestalo , žádný zásadní úder by to nebyl .
Web: neuveden Mail: neuveden
1. Neni . I kdyby to byl nějaký zásadní argument , jakože mi nepřijde , tak dokud to nema nějaký vliv na psychiatrii, tak to neni nic .
2 a PS: Stejně tak u všech ostatních tvých “argumentů “.

Abych to shrnul . Aby byl něco zásadní úder musí to mít impakt, vliv . Jeslti mi něco co tu vypisuješ přijde dobre apod . , na tom vůbec nezáleží . Ani co si vysníš ze se stane . Místo toho nám ukaž ty důsledky na psychiatrii. Žádné nejsou . Až budou , můžeme se bavit o tom ze nejake tvoje činy k tomu přispěly a nazvat je “zásadním úderem “. Tím ze tu neustále škemráš o uznání zatímco reálně výsledky jsou nula nebo záporné se akorát zesměšňuješ.

Chápeš ? Ano/Ne
Web: neuveden Mail: neuveden
Spíše jde o to, že ho lidé volili, přesto že věděli, že je ve střetu zájmů. Takže to pro ně nebyla překážka.
Je pak legitimní otázka, jestli protože pokud si ho lidé chtěli zvolit, tak by prostě neměl být premiérem i s tím střetem, když to tak lidi chtějí.
To je myslím zcela legitimní otazka
Web: neuveden Mail: neuveden
To si toho všimli aspoň Britové. Zatímco těch tvých úderů sis zatím “všiml” jen ty , jaká náhoda . Ale v pohodě nespěchej , ještě je do konce roku a pak do léta čas . Ja bych od tebe jen rad slyšel , jakou sebereflexi hodláš provést , pokud (haha) se ty tvoje záměry (psychiatrie nepřežije rok 2025, Marcusant spáchá sebevraždu) nesplní .
Web: neuveden Mail: neuveden
Jaká ironie? Ja to beru smrtelně vážně. Za jiných okolností bys byl možná směšný, ale tady trpí nevinní lide pod jhem psychiatrů!
Web: neuveden Mail: neuveden
Protože je nenapsal do stok a nedal na YouTube .
Autor: hefo Čas: 2025-11-24 11:49:23 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Len tá psychiatria si ich akosi ešte nevšimla...
Web: neuveden Mail: schován
Z toho vseho plyne jen to, ze puvodni prispevek mluvi pravdu. Diky za potvrzeni.
Autor: Urza Čas: 2025-11-24 06:23:03 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Agresí běžně pojmenovávám porušení vlastnických práv.
Autor: Urza Čas: 2025-11-24 06:21:48 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V 18 hodin.
Web: neuveden Mail: shlomo.kafka v doméně gmail.com
To je dobrý... Posloucháte to na záchodě?
Autor: Přesně (neregistrovaný) Čas: 2025-11-23 14:37:36 Titulek: Přesně [↑]
Přesně. Je to jako by řidič zajel někoho na přechodu, ale vymlouval se, že tam je špatná cedule. Je snad jasné, co je na incestu špatně? Osvojit si někoho jako dceru a pak ji svést také není úplně morální způsob, snad to každý chápe.
Web: neuveden Mail: schován
Dal jsem vám tam "2)" všechno se vztahuje k pointu 2). Číst snad umíte a pamatovat si co jste sám napsal snad taky dokážete.

1) Logicky abych mohl užívat tak musím i držet, čili je ilegalizováno užívání.

2) Můžou ale musíte být neschopen dát souhlas, čili fakt hodně sjetý. A i tak to musí odsouhlasit soud, a po pár měsících to přehodnocuje dál. Tohle se děje dost vzácně, většinou tam musí být i ta podmínka ohrožování sebe/okolí.

Vždycky si můžete sehnat právníka co po tomhle skočí, a jako vždy to je chyba legislativy a státu co tohle umožňuje, nevím kde berete že to Ankapáci ignorují. Ankapáci vychází z toho že pokud člověk není schopen dát souhlas a nikoho neohrožuje, pak jej nemůžu jen tak sebrat a někam zavřít, můžu mu tak maximálně zabránit aby lezl na můj pozemek.
Web: neuveden Mail: schován
2)
Do většiny (snad do všech) psychiatrických léčeben vás jako závislého na drogách nevezmou, prvně musíte na odvykačku, a tam vás nemůžou vzít bez vašeho souhlasu, pokud vám je nad 15 let myslím. Za užívání psychedelik (přesněji za držení) jdete do vězení, to nemá s psychiatrií nic společného.

Na psychiatrii vás můžou nedobrovolně zavřít pokud máte nějakou diagnostikovanou mentální poruchu a/nebo pokud ohrožujete své okolí, ani jedno nijak nesouvisí s užíváním psychedelik.

Osobně dokonce znám člověka co užívá různlátky, ale zároveň chce jít do léčebny, ale musí prvně asi na 2 týdny na odvykačku, jinak ho tam nevezmou, což je pro něj vopruz.
Web: neuveden Mail: neuveden
Přemýšlej a vzpomínej
Web: neuveden Mail: neuveden
Váš čas bych chtěl mít.
Web: neuveden Mail: schován
Zaujala me ta druha cast "Takže skutečně vám za to něco hrozí, ale ne od státu, nýbrž od psychiatrie".

Pokud tvrdis, ze mi psychiatrie "neco muze", tak by me zajimalo, co presne. Psychiatricke kliniky a poradny jsou prece v ramci statni zdravotnicke pece a tudiz cokoli, comi ony naridi, mi narizuje stat.
Pokud pujdu jeste dal, tak psychiatricke poradny/leceby nemaji zadnou silovou slozku, krome par zrizencu, takze nemaji moznost me donutit delat to, co oni naridi. Jako silovou slozku pouzivaji polici, ktera je opet statem.

Na zaklade vyse uvedeneho se domnivam, ze tvoje puvodni tvrzeni neni pravdive. Jakekoli zavazne narizeni ze strany psychatricke spolecnosti je akt statni instituce a vymaha ho opet stat.
Autor: Prostějov (neregistrovaný) Čas: 2025-11-20 12:11:36 [↑]
Přesně! Už vidím ty zástupy nových ankapáků! Ani se nedivím, že v mém okolí ze tří ankapáků, který sem znal, už není anakapákem ani jeden.
Web: neuveden Mail: schován
Méně keců, více přemýšlení. absolutně jste nereagoval na myšlenku textu, a jen se točíte na použitých slovech, pokud se vám slovo princip nelíbí, nahraďte si ho slovem vlastnost. Zároveň je podle mě k zamyšlení, že demokracie ve 3 lidech je zároveň i diktaturou, neboť vládne úzká skupina lidí. V takhle malém počtu prostě nemá smysl popisovat vlastnosti rozhodovacích systémů. Co teprve v jednom člověku?! To není žádný rozdíl mezi demokracií, diktaturou, totalitou, ani anarchokapitalismem.
Web: neuveden Mail: neuveden
Ze přestaneš s plácáním o ničem
Web: neuveden Mail: neuveden
Easy. Tak to ještě řádně specifikuj , zásad do časového rámce a tak . Ať se o tom dá rozumné bavit a hodnotit jak ti to jde . Ne ze budeme dalších deset let poslouchat tvoje plácání o ničem a Marcusant si z tebe bude akorát dělat srandu
Drž se tohohle : https://cs.wikipedia.org/wiki/SMART_metoda
Web: neuveden Mail: neuveden
ROFL
Web: neuveden Mail: neuveden
A co teda hodláš udělat ? Hovoř za sebe, vynech bláboly o cizích lidech .
Autor: hefo Čas: 2025-11-19 13:20:05
Web: neuveden Mail: schován
A inak neviem, kde si vlastne vycucal tie svoje teórie.

Český NOZ:
§ 675
Manželství nemůže být uzavřeno mezi předky a potomky, ani mezi sourozenci; totéž platí o osobách, jejichž příbuzenství vzniklo osvojením.


Kde tam máš niečo o matrike? Kde je "Pokud je biologický sourozenec či potomek dán k adopci, je z pohledu práva na něj nahlíženo jako na nepříbuznou osobu"??
Autor: hefo Čas: 2025-11-19 13:15:35
Web: neuveden Mail: schován
A riešiš to preto, že by si si chcel vziať adoptovanú sestru, alebo len preto, aby sa našla akákoľvek chabá palica, ktorou je možné búchať do štátu?

Viac ankapu do ohovárania (pomluv), incestu a detského sexu! Najlepšia propagácia ankapu je ukazovať, ako by v ňom išli veci, ktoré sú tabu vo väčšine ľudských komunít, a to aj bez štátu...
Autor: Tadeas Čas: 2025-11-19 13:02:31
Web: neuveden Mail: schován
Tohle je klasická situace, kdy stát chce něco řešit, ale nemá jak.

Ověřovat pokrevní příbuzenství by bylo výrazně složitější, takže prostě to bere podle matriky. To vyřeší většinu případů a nikoho nezajímá, že to v některých případech vyřeší i případy, které jsou kompletně neškodné.
Web: neuveden Mail: schován
Zápis v matrice nic nedokazuje.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jen si to ujasněme. Takže ten úder mas v plánu vést tak , ze své “zásadní argumenty “ publikuješ zde na stokách az bude příležitost ?
To je cele ono , nebo mas ještě nějaké plány ?
Stačí odpovědět ano/ne
Web: neuveden Mail: neuveden
Když Alan Turing rozluštil Enigmu , bylo možné si číst německé zprávy . To byl ten výsledek . Nebylo to tak ze jednoho dne poslal telegram na velitelství ze zasadil náckům úder a to bylo vše . Pokud si to něco schováváš doma v šuplíku ci ve svých snech, tak to logicky není žádný natož mocný úder , protrpte to nemá žádný impakt do reality .
Tvoje kecy proste neznamenají vůbec nic, 0. Už se nebudu opakovat.

Psychiatrie nemá přežít letošek . Na to mas uz neco málo pres měsíc . Marcusant ma do léta spáchat sebevraždu, na to máš trochu víc času .
logo Urza.cz
kapky