Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Diskuse Stok (strana 19)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: https://kouril.dev Mail: vaclav.kouril v doméně protonmail.com
Emigrace je jednoznačně dobrý plán B, a nastavit si život tak že emigrace nepřipadá v úvahu je z mě velmi nechytré.

Já jsem z Marsu nespadl, filozofii, politickým směrům, stylům vládnutí čas věnuji. Ale rozhodně se necítím dostatečně informován na to abych dobře volil, protože netuším kdo z tý bandy mafiánů je zároveň schopný zvýšit míru mojí svobody, bude doopravdy zvolen(není to tedy jen odhozený hlas), zároveň nebude mě na svobodě obírat jinde atd.

Nehledě na tu nechutnost toho precedentu že mě někdo okrádá, ale protože mi dal na výběr jestli udělá A, nebo B tak najednou by to okrádání mělo být v nějakém smyslu lepší a já bych měl mít "povinnost" se zabývat zda A či B je v konečném důsledku lepší.
Autor: Urza Čas: 2025-10-30 18:59:11
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Autor: Urza Čas: 2025-10-30 18:59:00 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Merch zatím nestíhám; ale freeurza snad ještě dlouho ne xD
Autor: Juro (neregistrovaný) Čas: 2025-10-30 17:23:54
Môžeme dostať #freeurza merch?
Autor: Urza Čas: 2025-10-30 16:33:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Byl jsem zadržen; ale jsem zas venku.
Web: neuveden Mail: neuveden
Píšeš, že kdo nespadl z Marsu, tak se nemusí seznamovat. No a já ti říkám, že je docela divné tohle tvrdit, protože pokud se chceš rozhodovat poctivě a správně, měl bys znát u formace o všech subjektech. Existuje jistě spoussty stran, i kterých a i nevíš, že existují a přesto kandidovaly ve volbách. Pokud je neznáš, jak víš, že nemají pro tebe nejlepší program? A to samé osoby....jak například víš, jestli za stranu, kterou chceš volit, nebude mít šanci na zvolení člověk, který například spáchal nějaký zločin? Nebo ti nevadí, že nám všem budou vládnoutidi, kteří spáchali nějaký závažný zločin?
Ve skutečnosti, pokud by ses vážně chtěl rozhodovat podle programu a ideí a nikoliv podle nějakých emocí, tak by tě to stalo hodně a hodně casu
Web: neuveden Mail: schován
Jsem rad, ze jsi nebyl zadrzen. Mam pocit, ze zacnu posilat btc na advokaty, co?
Web: neuveden Mail: neuveden
Skutečně? Tyas vždycky informace o všech subjektech a osobách, kteří kandidují ve volbách? Nemyslím si. Nemyslím si, že by tomu tak bylo dokonce ani většině z nich. Ve skutečnosti to bude docela mensina. Takže se vybirasnz velmi malé skupiny a vůbec netušíš, co ti další, protože je ani eznas, možná ani nevíš, že existují
To je ok, má to tak každý, ale přijde mi divné tvrdit opak
Web: neuveden Mail: neuveden
Aby to mělo vliv , tak tam musí přijít víc lidí , tedy 1 hodina x hodně . Plus Y hodin na jejich přesvědčování apod. a to se ti zdaleka nemusí povést to co ty chceš .
Oproti tomu tím že si prostě budeš dělat co chceš je rychlejší. Jen musíš být opatrný.
Web: https://kouril.dev Mail: vaclav.kouril v doméně protonmail.com
To je právě ono, není to hodina času, odvolení možná, ale to jsi se ještě nedozvědel kdo je ten koho volit chceš, hodinu času ti to zabere když jen dorazíš k urně a losem tam někoho vhodíš.

I kdybych nějak odvolil, tak zvrácení změny koalice by to nezpůsobilo i kdybych aktivoval všechny své kamarády. Navíc to že je teď u vlády jinej klaun než minule mi můj život nijak nezmění, jistoty ve státu nehledám, takže jsem na většinu velmi nepříznivých stavů připraven.

A i kdyby odvolení bylo jen pět minut tak nechci zahazovat svým časem na mafiány z principu.

Zařízení se jinak je samozřejmě myšleno ve stylu i minimalizace dopadů, rozhodně ale volení někoho nevyřeší moje problémy se státem.
Web: neuveden Mail: neuveden
Nějaká bačovi utekla do Rakouska asi
Autor: Rakusak Čas: 2025-10-30 11:31:06
Web: neuveden Mail: schován
Ovecka.... beeee..
Autor: Urza Čas: 2025-10-30 09:34:14 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, všechno bude.
Autor: JustinCase Čas: 2025-10-30 09:01:35 Titulek: Jenom jít volit tedy nestačí.
Web: neuveden Mail: schován
Taky se to ve mně mele a vlastně je vtipný, jak mám sám před sebou potřebu si to obhájit.
Jeden hlas nic nezmění, to tady už víme, ale kolik hlasů teda něco opravdu změní?
Nakrmil jsem ChatGPT daty a tohle sem dostal


1) Kolik lidí, kteří hlasovali, by muselo hlasovat jinak, aby se překlopil alespoň jeden mandát?
Minimálně 2902 voličů by muselo změnit hlas z SPD na ANO. Tím by ANO získalo +1 mandát (z 75 na 76) a SPD ztratilo -1 (z 17 na 16).


2) Kolik nových hlasů by muselo připadnout nějaké straně, aby se překlopil alespoň jeden mandát?
Minimálně 5 527 nových hlasů přidaných straně MOTORISTI (která má aktuálně 14 mandátů). Tím by získala 15 mandátů na úkor SPD (které by kleslo z 17 na 16).
Poslali jste

Čísla neberu samozřejmě jako absolutní pravdu, nicméně věřim v určitou přesnost kterou považuju za vypovídající.

V obou případech počítáme, že se s tim poolem hlasů nestane nic jinýho (hlasy se jen přidaj k jedné straně, hlasy jen předběhnou k jiné straně). Samozřejmě další jakýkoli hlas jiné straně tyto čísla zvětšuje.

A teď vlastně co se stalo jako výsledně, pro koalici nebo tak? V těhle případech vůbec nic. Koalice vznikla stejná premiér stejnej. Možná se někdo prokroužkoval do sněmovny (tohle je za mě asi jediná věc které se dá v málo hlasech opravdu změnit)


Aby se teda zásadně něco změnilo, jako třeba fakt že by vladu musel sestavovat někdo jinej, nebo koalice by se musela postavit z jiných stran tak by hlasů bylo třeba daleko víc. Čísla neznám, ale troufnu si tvrdit že je to v řádech nižších statisíců.

A na to už nemáš zdroje. Volby řídí média, mediální prostor, influenceři, nálada společnosti která je tvořena měsíce před volbama. Je to samozřejmě finančně nákladný a jestli někdo chce opravdu něco změnit s volbama, tim že sám hodí hlas neudělá nic.

Jenom jít volit tedy nestačí.
Dokonce je lepší přesvědčit dva lidi aby volili tak jak ty chceš než jít volit sám. Je to o ovlivňování lidí, o populizmu.
Autor: H3lium Čas: 2025-10-30 01:00:24
Web: https://kouril.dev Mail: vaclav.kouril v doméně protonmail.com
Prakticky se ale u voleb nic neděje. Ať se zvolí kdokoliv tak to není na nějaký nevratný časový úsek, politici mají mandát dělat politiku jen do té míry, která jim dovolí nezničit si politickou kariéru.
Dokud většina nechce svobodu, tak se nic dobrého neprovolí, maximálně něco méně špatného.
Pokud se něco většině líbit nebude tak nejpozději za další volby se to zase změní, zároveň jako individuál je poměr cena za "dobré" odvolení a výkon v podobě vyšší svobody hrozná oproti prostému zařízení se jinak.

A jít příkladem ve stylu: "Jsem libertarián, logicky jsem vydedukoval, že volení je neefektivní nástroj získání svobody, ale i tak jsem se místo dělání něčeho efektivnějšího pro svobodu se věnoval volbám." tak takový příklad by snad nenásledoval nikdo z mého okolí.
Web: neuveden Mail: neuveden
Pocit ne . Vzpomínky . Bylo toho tolik , že už to splývá , navíc me to ani většinou nezajímalo . Jen to hezky demonstruje tvoji trapnost. Jestli chceš něco konkrétně tak článek o Nashovi . To už bude možná pár let. Takže nezasílej stoky , dal to znáš …
Web: neuveden Mail: neuveden
Tvl LOL, náhodou jsem to našel: https://stoky.urza.cz/texty/utilitaristicky-argument-proti-dusevnimu-vlastnictvi-3072#comment112385
Ale na tohle konkrétně mas teda čas do konce roku. Zatím se ale nic nestalo a ty místo zasazováni úderu zasíráš stoky , které jsi nenaprogramoval.
Web: neuveden Mail: neuveden
Nejsem tvůj ukolnicek . Projdi si svoje příspěvky za poslední roky a zreviduj si to sám. Do té doby neotravuj
Web: neuveden Mail: neuveden
Co ty tvoje sliby? Mas už všechny ty články a důkazu hotové? A co ta velká věc co měla letos nastat ? Neblíží už se konec roku ?
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale prej ho sebrali za čmárání po vlajce :-) . Tak se asi můžeme zase uklidnit .
Web: neuveden Mail: neuveden
Nebo do dýlerů drog, daňových podvodníků nebo rovnou … anarchistů. Zrovna tohohle bych se asi tolik nebál . Ale nevím jak to celé probíhalo. Viděl jsem jen dvě fotky
Autor: Šlomo Čas: 2025-10-29 19:03:33 Titulek: To snad ne [↑]
Web: neuveden Mail: shlomo.kafka v doméně gmail.com
Jasně, že ho pustí. Ale kvůli takové pitomosti mu budou v debatách v televizi nadávat do nácků. Pokud ho do televize vůbec pustí. A ne úplně neprávem. Pokud se tohle fakt stalo, je to fakt tak blbý jako když mu někdo kdysi vyhrožoval. Blbost. Ale nepotěší.
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak já nevím....alkohol nezakázal, cigarety nezakázal ... Nemluvíme nějak každý o něčem jiném? Přijde mi to tak, nemyslím to zle, ale možná se nějak nechápeme? Já celou dobu mluvím o alkoholu a cigaretách, ve zkratce
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak snad ho zase pustí. Z fotky je vidět ze ukazuje svastiku na kusu papíru, takže to asi není tak překvapivé.
Autor: Baph0met Čas: 2025-10-29 16:38:53
Web: neuveden Mail: schován
Tak nám odvezli Urzu... @PČR
Web: neuveden Mail: neuveden
Dle Norberta to, že nezakázal, je jasná chyba, protože škodí zdraví.
A pokud stát vybírá procenta z prodeje, je na stejné úrovni jako pasák.
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, on je nezakázal, naopak z nich veselé vybírá procenta z prodeje. Je těžké věřit tomu, že se tak děje nějakým nedopatřením. Jak jsem psal vedle, stát je tu suverénně největší drogový dealer
Web: neuveden Mail: neuveden
Stát selhal, protože legalizoval nejnebezpečnější drogy a ještě z nich vybírá procenta z prodeje. V podstatě stát je největší drogový delaer, jakého tu mame
Web: neuveden Mail: neuveden
No, to je tvuj nazor, neberu ti ho. Z toho ovsem jednoznacne vyplyva, ze stat velice selhava, a nebo mozna dokonce se chova zamerne skodlive, nebot povoluje extremne nebezpecne drogy a naopak z nich jeste cerpa penize
Web: neuveden Mail: neuveden
Ze jdu kolem, a vlastne spolu resime to same...alkohol a cigarety jsou stejne skodlive, ci jeste skodlivejsi, nez vetsina "zakazanych drog". Je teda divne, ze zakazane drogy jsou zakazane, protoze jsou skodlive...ale alkohol, ktery je misty az nesrovnatelne skodlivejsi, nejen ze neni zakazany, ale je dokonce vyuzivany statem k tomu, aby si zvysil prijem.
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Dobře, tak znovu a trochu šířeji, abys zase nemohl argument odignorovat (což ale nejspíš stejně uděláš). Říkáš, že drogy mají oběti a proto je správné je zakazovat. Já se ptám, proč teda není zakázán alkohol a cigarety?
Web: neuveden Mail: radoslav.khun v doméně gmail.com
Neumíš číst nebo to číst nechceš?! Vždyť jsem to psal zcela jasně (možná jazyková bariéra?), rozdíl je v tom, že stát není vlastníkem mého pozemku a tudíž pokud mi tam někdo nosí drogy a já s tím souhlasím, tak stát nemá co tvrdit, že on je tím nějak poškozen. Poškozen bych byl já, kdybych to tak nechtěl, ale žádná třetí strana do toho nemá co mluvit.
logo Urza.cz
kapky