Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 5)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2026-01-14 12:29:29 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Chápu, že jste si vzal do hlavy utkvělou představu, že "kličkuju"; a už přes to ani nevidíte, že já v té Vaší záplavě nasraných slov už dávno nevím, co se snažíte sdělit nebo na co se ptáte.

Nápověda: Nepomůže napsat další dlouhý nasraný komentář plný hodnocení, nadávek a sprosťáren, ve kterém mi oznámíte, že jste se JASNĚ ZEPTAL nebo JASNĚ ŘEKL, zatímco já KLIČKUJU. Pomohlo by se pouze jasně zeptat nebo jasně říct bez té vaty kolem.
Autor: Urza Čas: 2026-01-14 12:25:51 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDDDD
Autor: Urza Čas: 2026-01-14 12:25:10 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, mám za to, že jsme si vysvětlili opak.
Narážku na konkrétní osobu lze udělat i tak, abychom ji nejmenovali a tvářilo se to jako obecný výrok, ale všem zúčastněným je jasné, na koho je to narážka.
Autor: Urza Čas: 2026-01-14 12:24:20 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to je další věc…
Autor: Urza Čas: 2026-01-14 12:23:43 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, chápu, každý komentář může mít jinou motivaci.
A existuje i nějaká, řekněme, obecnější motivace skrytá za celým rozhovorem se mnou?

"ze byste mel KURVA cist, laskave cist, nebyt srac a strcit si to DO RITI a ze ja jeste stale naivne doufam a jsem kvuli tomu ochoten i k jistym obetem."
Víte, já moc nepotřebuju oběti; stačilo by mi, kdybyste si ušetřil všechnu tu zbytečnou vatu. Třeba to, co jsem dal do uvozovek…
Chcete, abych četl; já čtu.
Takže je to pro mě jen úplně zbytečné sdělení roztažené na 31 slov… Pokud byste byl místo těch "obětí" ochoten něco udělat, co by k něčemu fakt bylo – můžete takové věci prostě přestat psát, prosím?
Autor: Urza Čas: 2026-01-13 23:19:56 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jak říkám, mohu tady začít psát "obecná vyjádření o slaboduchosti" takovým způsobem, že z toho bude zjevné, na koho narážím (ale to jsme si řekli výše).
Autor: Urza Čas: 2026-01-13 23:09:53 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Prostě nechápu, co je Vaším cílem, proč sem píšete.
A když se ptám na Váš cíl, myslím tím Vaši motivaci, ne komentování všeho kolem.
Příklad odpovědí, z kterých bych to pochopil: "Chci všem ukázat, že jste kretén." "Chci vás pochopit." "Chci, abyste pochopil vy mě." "Nudím se."
Příklady odpovědi, z které to nepochpím: "Kdybyste si KURVA přečetl […] jste sráč […] strčte si to DO ŘITI […] doufal jsem, že pochopíte, ale […] byl jsem ochoten to přejít s humorem […] laskavě čtěte."
Autor: Urza Čas: 2026-01-13 23:06:19 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nebudu Vám na nic odpovídat, dokud nebudu chápat, co je Vaším záměrem.
Zatím vidím šíleně moc slov, příspěvků, hodnocení, souzení, nadávek… nerozumím smyslu.
Autor: Urza Čas: 2026-01-13 23:04:36 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo tak Vy jste byl ochoten xDD
Jste fakt čím dál směšnější xD
Autor: Urza Čas: 2026-01-13 23:04:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Když jste se vložil do rozhovoru mě a PZ.
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 23:48:28 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Však ano; a to jste podle mě udělal výše.
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 23:47:39 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Všechno; prostě nevím, co je Vaším cílem.
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 23:46:50 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Opravdu nedokážete prostě normálně napsat, co si od této diskuse slibujete?
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 23:45:51 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přečteno; na věci to nic nemění.
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 14:52:55 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
"Netuse samozrejme, ze jste opet jen blabolil a klickoval"
(Ne že by bylo tak těžké najít tam to jediné slovo kličkovat v celém komentáři.)
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 14:51:40 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Takhle je to o něco srozumitelnější, nicméně to de facto jediné, co mě na tom zajímá, jste vynechal.
"abyste si to uvedomil"
Co si mám uvědomit? Co mi chcete sdělit?
Šlo by to nějak jednou větou? Dvěma? Bez hodnocení a píčovin kolem?
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 12:50:56 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tvrdíte, že jste odpověděl na otázky; já vidím změť slov, žádnou odpověď. Fakt z toho nechápu, proč to děláte.

Je možné, že v tom ta odpověď je, ale já ji nejsem schopen rozklíčovat pod nánosem různého hodnocení mé osoby, co byste psal normálnímu člověku, nařčení z domnělého kličování, doporučení školení a spoustu další věcí. Ono je sice hezké "odpovědět" (jestli vůbec), ale kdybych Vám sem vysypal Vojnu a mír a na stranu 669 schoval odpověď, asi byste taky nebyl rád…

Stejnětak pokud máte nějakou otázku na mě, zvýšíte šanci, že dostanete odpověď, když ji prostě položíte bez těch sraček okolo.

Dokázal byste odpovědět bez toho? Tedy popisem vlastní motivace, proč něco děláte bez toho, abyste u toho komentoval vše okolo? Stačí k tomu nejspíš jedna věta, maximálně pár krátkých. Například: "Dělám to, protože se nudím." "Dělám to, protože vám chci ukázat, že mám pravdu." "Dělám to, protože chci ostatním ukázat, že jste debil." "Dělám to, protože chci zlepšit naši komunikaci a snažím se o vzájemné porozumění."
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 11:33:00 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak ono nejde říct jednotně jasné období, protože bylo na východě jinak než na západě.
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 11:32:10 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Chápu, že to tak rozlišujete, ale není to dostatečné.
Mohu vyjádřit zaujatost proti někomu i bez toho, abych ho jmenoval přímo.
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 11:31:15 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Chápu, ale on si ulevuje tak rychle (myslím obecně), že mě to pak dost komplikuje tu snahu o porozumění.
Autor: Urza Čas: 2026-01-12 09:53:59 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Například tím prvním odstavcem.
K čemu je někomu psát toto?
"Vyborne, tim se dostavame do faze, kdy Vasi debilitu lze mit za prokazanou a na A!=B muzeme bez ujmy zapomenout. Nakonec i to je dobre demonstrovat konkretnim prikladem. Kazdopadne s tou proklamovanou chapavosti jste si vlastni pozadi vytrel naprosto dokonale."
Potřebujete si ulevit? Máte pocit, že to povede k porozumění? Ptám se, k čemu to je? Tuto hrubost vykazujete dlouhodobě, v tomto odstavci je nahuštěná. K čemu to je? Je to nějaká odkojenost D-FENSem, kde se považuje za největší "chlapáctví" nadávat oponentům?
Autor: Urza Čas: 2026-01-11 21:17:35 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Období kolonizace?
Autor: Urza Čas: 2026-01-11 19:55:20 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, někde a někdy (spíš později) to bylo podobně tomu, jak píšete, i když ten zákaz nošení zbraní na území města je mi dost podezřelý, k tomu bych asi potřeboval zdroj (rozhodně mi to dost nesedí).
Ale nebylo to tak v odbobí, o kterém jsem psal výše.
Autor: Urza Čas: 2026-01-11 10:22:41 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A co je cílem toho? Proč to děláte? Čeho se tím snažíte dosáhnout?
Autor: Urza Čas: 2026-01-11 10:21:52 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Platili šerifa dobrovolně, ostatně ne všechna města ho měla.
Krom toho nebyl o moc silnější než běžný člověk, respektive měl typicky asi lepší výcvik, ale podobnou výzbroj a možnosti, takže to nebyla v pravém smyslu mocenská hierarchie – spíš měl prostě respekt ostatních.
Především ale neměl monopol na násilí na daném území, nemohl tvořit legislativu, nemohl například rozhodovat o majetku ostatních či jejich právech; proto jej mnedle nelze považovat za stát.
Byl (typicky silnou a váženou – případně i s pomocníky) jednotkou zajišťující pořádek; ale ani v tomto neměl monopol, ba dokonce ani dominantní sílu v dané lokalitě. A už vůbec neměl zákonodárnou moc či pravomoc vykonávat cokoliv jiného než zajišťovat pořádek; byl tedy blíž firmě než státu.
Autor: Urza Čas: 2026-01-10 19:35:22 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Takže tohle vše tady teď píšete, abyste mi odpověděl na jakousi otázku?
Autor: Urza Čas: 2026-01-10 16:23:02 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tu první část možná chápu.
Ale celou druhou "odpovídáte na položenou otázku"? To jste to vzal docela od lesa, no…
Autor: Urza Čas: 2026-01-10 16:20:36 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jistě; během kolonizace USA většina.
Autor: Urza Čas: 2026-01-09 23:44:15 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, ale pokud bych to napsal třeba v reakci na Váš příspěvek a okomentoval tím Vaši rozprovu s někým, koho za slaboduchého nepovažuji (například), můžete si z toho hravě odvodit, že to není jen všeobecné, byť se to tak může snažit tvářit.
Autor: Urza Čas: 2026-01-09 18:34:37 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vždyť jsem to právě udělal.
Autor: Urza Čas: 2026-01-09 18:18:37 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Opět jste to interpretoval jinak, než jak jsem to myslel.
Neptal jsem se, na co reagujete; ptal jsem se na účel Vašeho psaní.
Autor: Urza Čas: 2026-01-09 18:17:42 [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne; tvrdím, že když třeba ve městě, kde stát měsíce nebo roky nemá žádného příslušníka policie, armády ani jiných složek a zároveň není možné tam takového ani v rozumném čase přivolat, ale přesto tam probíhá obchod a kapitalismus, dokládá to možnost existence kapitalismu bez státu.
logo Urza.cz
kapky