Komentář 87541
» odpovědět «
Autor: li
Čas: 2023-01-18 08:25:48
Web: neuveden
Mail: schován
Nietzsche by řekl, že toto je postoj resentimentu. Zkuste na to tvůrčím způsobem navázat.
Můžeme třeba trochu rozvést tato 2 tvrzení:
1. Hranice nám dávají svobodu.
2. Indoktrinace je vzdělání.
Z mého pohledu:
1. Hranice jsou v našem světě nutností. Hranice nám tedy dávají i berou svobodu (podle toho, z jaké strany se na ně zrovna díváme).
2. Indoktrinace je vzdělání. Ano, pokud jde o vzdělání, tak je to vždy svým způsobem indoktrinace. A to platí i v případě, kdy děti nevedeme k ničemu. V tom případě je indoktrinujeme tvrzením, že ony samy vedení nepotřebují.
Co myslíte?
Můžeme třeba trochu rozvést tato 2 tvrzení:
1. Hranice nám dávají svobodu.
2. Indoktrinace je vzdělání.
Z mého pohledu:
1. Hranice jsou v našem světě nutností. Hranice nám tedy dávají i berou svobodu (podle toho, z jaké strany se na ně zrovna díváme).
2. Indoktrinace je vzdělání. Ano, pokud jde o vzdělání, tak je to vždy svým způsobem indoktrinace. A to platí i v případě, kdy děti nevedeme k ničemu. V tom případě je indoktrinujeme tvrzením, že ony samy vedení nepotřebují.
Co myslíte?


